پاسور والیبال زنان سایپا: در موردمان حرف‌هایی زدند که دوست نداشتیم

پاسور والیبال زنان سایپا: در موردمان حرف‌هایی زدند که دوست نداشتیم

پاسور تیم والیبال بانوان سایپا گفت: از ابتدا عهد کردیم که قهرمان شویم چون از تیمی که دوست نداشتند صحبت می کردند.

به گزارش میجیک، تیم والیبال سایپا تهران با غلبه بر مهراسان قهرمان لیگ برتر والیبال شد. شبنم علیخانی پاسور تیم سایپا درباره فینال لیگ برتر گفت: این آخرین بازی است و باید برنده باشیم. اوایل فینال دو بازی سخت‌تر داشتیم. باید بازی قبلی را می بردم اما به خاطر اشتباهات فردی خیلی شکست خوردیم.

وی درباره پیروزی پر حاشیه سایپا در سومین دیدار فینال لیگ گفت: شرایط فینال فرق می کرد. امروز آمده ایم تا اشتباهات دو بازی قبلی را جبران کنیم. از ابتدا قسم خوردیم که برنده می شویم زیرا او از تیمی صحبت می کرد که دوستش نداشت.

علیخانی بیان کرد: ابتدا همه می خواستند ملی پوشان پخته جذب کنند اما بعد از اینکه شکست خوردند حمله بزرگی کردند و سایپا همه ملی پوشان را گرفت و شروع به صحبت کرد.

وی با بیان اینکه در والیبال بانوان فضا برای خیلی چیزها کم است، تاکید کرد: باید اسپانسرهای خوبی وارد لیگ برتر شوند و بازیکن ایجاد شود. الان شبکه های اینترنتی هم والیبال بانوان را پخش می کنند. به شخصه امیدوارم اسپانسرها بیشتر از والیبال بانوان حمایت کنند.

علیخانی در واکنش به محرومیت بازیکنان باتجربه از تیم ملی والیبال در سال های اخیر گفت: بازیکنان جوان و باتجربه باید در کنار هم باشند. ما بازیکنان جوان خوبی داریم اما واقعیت این است که اگر می‌خواهیم بهتر شویم باید بازیکنان باتجربه حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا