آغاز دور جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی از بین ۱۱ محصول؛ متقاضیان ۳ روز فرصت دارند

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از آغاز مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی خبر داد و اعلام کرد 11 خودرو در این مرحله ترخیص شده و متقاضیان از عصر امروز (چهارشنبه) به مدت سه ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. روز (تا جمعه، 18 مارس). او یکی از ماشین هایی را داشت که پیشنهاد می کرد.

مهدی تقدی در گفت وگو با میجیک، هنگام اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیانی که در گام نخست خرید خودروهای وارداتی در اسفندماه سال گذشته، با مسدود کردن 500 میلیون تومان در حساب نیابتی، ثبت نام خود را ادامه دادند. و نوبت دهی، از عصر امروز (چهارشنبه 25 اسفند) به مدت سه روز (تا ساعت 23:59 روز جمعه 27 اسفند) باز است و متقاضیان می توانند ثبت نام کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو ادامه می دهد: در این مرحله از فروش خودروهای وارداتی، 11 محصول وارداتی شرکت های خودروسازی عرضه می شود که از این تعداد 6 محصول دارای قیمت ثابت در مبادی و پنج محصول دارای قیمت اسمی در مبادی ورودی هستند.

آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در بین 11 محصول;  متقاضیان 3 روز فرصت دارند

آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در بین 11 محصول;  متقاضیان 3 روز فرصت دارند

در این مرحله متقاضیان می توانند اولویت خود را از بین 11 محصول پیشنهادی انتخاب کنند.

تایید می شود که در این مرحله ثبت نام جدیدی انجام نخواهد شد و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول می باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا