پویش «نهال نو، خانه نو» برگزار شد

همزمان با روز درختکاری، با هدف ارتقای نوسازی منازل و ارتقای کیفیت زندگی در محلات هدف بازآفرینی شهری، کمپین نهال نو، خانه نو در محله مینایی منطقه 15 تهران برگزار شد. .

پویش

به گزارش میجیک، امروز ۲۴ اسفندماه، کمپین درختکاری «نهال نو، خانه های نو، به خیر تو، برای تو» با دستور وزیر راه و شهرسازی و با هدایت شرکت نوسازی شهری ایران آغاز شد. . در منطقه 15 شهرداری تهران (محله مینابی).

علاوه بر تهران، 23 استان دیگر نیز برای این کمپین اعلام آمادگی کرده اند. این رویداد در راستای برنامه نوسازی و بهسازی منازل و کاهش لرزش سقف ها برگزار شد.

پویش

محمد آیینی – معاون وزیر راه و شهرسازی به اهمیت کاشت درخت و برکات آن در زندگی مردم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز به موضوع منابع طبیعی و درختکاری توجه زیادی دارند و این مهم است. با تعامل مناسب با نهادهای ذیربط از جمله شهرداری و همچنین مشارکت مردم صورت می گیرد. کاشت درخت و نهال منجر به افزایش فضای سبز محیط شهری و به طور کلی بهبود کیفیت زندگی در محیط با هدف بازآفرینی شهر شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 100 پارک و فضای بزرگ توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران برای حمایت از شهرداری ها و بهبود محیط شهری در محیط های فرسوده ساخته و تحویل داده شده است. آخرین مزرعه چهار جریب در محله سنندج اسلام آباد است که چندی پیش به بهره برداری رسید.

حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز در این مراسم گفت: کاشت نهال به معنای طعمی تازه در فضای محله است و امیدواریم روز درختکاری فرصتی برای حضور در محله و دیدار باشد. اهالی و متولیان محله درست است، امروز در منطقه مینابی.

وی از شهرداران 22 منطقه شهرداری تهران و 47 شهردار استان تهران خواست تا در فرصت باقی مانده تا پایان سال به این کمپین بپیوندند و به افزایش جریان نوسازی محله ها کمک کنند.

پویش

پویش

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا