صعود بانوی المپیکی ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو

المپیک

صعود بانوی المپیکی ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو رده بندی جدید المپیک را در پایان مسابقات بین المللی تهران منتشر کرد.

به گزارش میجیک، فدراسیون جهانی تکواندو رده بندی المپیک اسفند ماه را منتشر کرد. در رده بندی جدید فدراسیون جهانی، امتیازات جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی در تهران شمارش شده است که مربوط به صعود تکواندوکاران ایرانی است.

در وزن 58 کیلوگرم مهدی حاجی موسایی با 4 پله صعود در رده ششم قرار گرفت و در همین وزن ابوالفضل زندی در رده پانزدهم جهان و علیرضا حسین پور در رده 60 قرار گرفتند.

در وزن 68- کیلوگرم متین رضایی با یک پله صعود به 16 رسید و رضا کلهر در جایگاه 46 جهان قرار گرفت.

در وزن 80 کیلوگرم، مهران بهداری نماینده المپیک ایران بدون تغییر در رده نهم، میرهاشم حسینی در جایگاه بیست و یکم و امیرمحمد بخشی در رده پنجاه و چهارم قرار گرفتند.

در وزن 80+ کیلوگرم آرین سلیمی با 5 پله صعود در جایگاه بیستم و ابوالفضل عباسی در رده بیست و ششم قرار گرفتند.

اما در گروه بانوان و وزن 49- کیلوگرم مبینا نعمت زاده با یک پله صعود به مقام نهم صعود کرد. سوگند شیری قهرمان جهان در سال 2022 و قهرمان آسیا در سال های 2022 و 2023 در رده نوجوانان که نامش به تازگی در رده بندی ثبت شده است در رده سی و یکم و غزل سلطانی نیز با 9 پله صعود در رتبه 41 قرار دارند. سعیده نصیری نیز در رتبه 55 قرار دارد.

در وزن 57- کیلوگرم، ناهید کیانی نماینده المپیک ایران یک مکان در رتبه بندی می گیرد. زهرا شیدایی در رده 64 و تینا معدنلو با 22 پله صعود در رتبه 65 قرار گرفتند.

ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم با 2 مقام در رده چهلم قرار گرفت. سیده نرگس میرنوراللهی در رده 42 و ساگر مرادی نایب قهرمان جهان در سال 2022 و قهرمان آسیا در سال های 2022 و 2023 نیز در رده 45 نوجوانان قرار گرفتند.

زهرا پوراسماعیل در وزن 67+ کیلوگرم با 17 پله صعود در رده چهل و سوم رده بندی المپیک قرار دارد. زینب اسماعیلی در رده 47 و نیوشا شادلو قهرمان آسیا در سال 2023 در رده 63 قرار گرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا