مناف هاشمی: سهمیه المپیک فصیحی ۹۹ درصد قطعی شده است/ حقوق ۱۵ تا ۲۰۰ میلیونی به المپیکی‌ها

المپیک

مناف هاشمی: سهمیه المپیک فصیحی ۹۹ درصد قطعی شده است/ حقوق ۱۵ تا ۲۰۰ میلیونی به المپیکی‌ها

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بر اساس مشاهدات انجام شده به ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند بین 15 تا 200 میلیون تومان حقوق دریافت می شود.

به گزارش میجیک، مناف هاشمی با اشاره به میزبانی خوب ایران در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا، گفت: این چهارمین میزبانی ایران در رشته دوومیدانی است و مبینی رئیس فدراسیون دوومیدانی به همراه وی. همکاران، در دو ماه گذشته تلاش زیادی کردند تا میزبانی خوبی برای 26 کشور داشته باشیم و بر اساس تحلیل های کارشناسی، وضعیت نسبت به سه دوره قبل مطلوب است.

وی ادامه داد: با احتساب امتیازات از مسابقات برای کسب سهمیه المپیک، سطح مسابقات بالا است و رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا نیز از سطح مسابقات راضی است و ورزشکاران ایرانی نیز سازماندهی. برای کسب یک مدال زیبا

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه دوومیدانی مانند شنا مدال آور است و نیاز به زیرساخت های مناسب دارد گفت: باید زیرساخت های مناسب در دو و میدانی فراهم شود. متاسفانه زیرساخت های ما در رشته دو و میدانی برای کسب مدال در المپیک مناسب نیست، اما تلاش های زیادی برای تامین تجهیزات خوب انجام شده است و وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی حمایت های لازم را برای میزبانی انجام می دهند. این مسابقه

هاشمی با اشاره به اینکه پیش بینی می کرد برای المپیک پاریس سهمیه خواهد داشت، تاکید کرد: کسب مدال المپیک در رشته دو و میدانی کار آسانی نیست اما 99 درصد سهمیه فرزانه فشیحی قطعی شده و باید به صورت رسمی اعلام شود. کنفدراسیون آسیا.” در صورت قرار گرفتن در لیست، مانند 14 نفر دیگر که سهمیه گرفتند، از آنها حمایت ویژه می شود.

وی با در نظر گرفتن اولویت یک، دو و سه برای رشته، گفت: اولویت شامل رشته ای است که سهمیه گرفته و شانس مدال داریم، رشته ای که سهمیه گرفته اما امید به مدال 50 درصد است و رشته ای که سهمیه گرفته است. اما شانسی برای مدال نداریم و در آینده برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد پرداختی به کسب سهمیه المپیک نیز اظهار داشت: تمام ورزشکارانی که سهمیه کسب کرده اند در پایان ماه پرداخت می شود اما ورزشکارانی که سهمیه را کسب کرده اند زیر نظر ملی پوشان هستند. مرکز نظارت و ارزیابی آکادمی المپیک و بین 15 میلیون تومان که کف پرداخت است تا سقف 200 میلیون تومان را در قالب جدول ماهانه اعلام کرد و طبق شاخص ها به افراد پرداخت می کنیم.

هاشمی افزود: از نظر ارسالی نیز تغذیه، پزشکی، روانشناسی و … در دستور کار قرار دارد و از ارسال ها نیز حمایت می شود و حمایت دولت و وزارت ورزش در قالب بودجه و تجهیزات نیز صورت می گیرد. در دستور کار قرار دارد.

وی درباره کادر نظارتی المپیک پاریس و نظارت بر کاروان ایران نیز اظهار کرد: در مورد نظارت بر کاروان توافقنامه شورای اجرایی داریم و اگر موفق شویم این مسئولیت را انجام خواهیم داد اما هنوز بسته نشده است. لیست کادر سرپرستی هنوز و با توجه به سهمیه و تعداد ورزشکاران، کادر فنی و کادر نظارتی مشخص می شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه بین 30 تا 35 نفر سهمیه می گیرند، گفت: بسکتبال سهمیه ندارد و شانس کسب سهمیه برای والیبال هم کم است و کاراته هم نیست. در المپیک.” بنابراین انتظار داریم به غیر از سه رشته بین 30 تا 35 نفر سهم بگیریم و کادر فنی و سرپرستی نیز کاهش یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا