مصون‌سازی در برابر تهدیدها از اهداف پدافند غیرعامل است

مصون‌سازی در برابر تهدیدها از اهداف پدافند غیرعامل است

میجیک/زنجان رئیس گروه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه موضوع پدافند غیرعامل باید در طرح اولیه بازنگری شود، گفت: توجه به این موضوع این امکان را به ما می دهد که در این زمینه بیشترین تاثیر را داشته باشیم و از این موضوع جلوگیری کنیم. وقوع بسیاری از تهدیدها و خطرات.

مجید خیرآبادی امروز (چهارشنبه 4 بهمن ماه) در نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: مشکل پدافند غیرعامل و همین امر باعث می شود ما کمتر نگران هستیم این استان جزو استان های برتر در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی با بیان اینکه در حوزه پدافند غیرعامل اقدامات خوبی در استان ها در حال انجام است اما گزارش به صورت منسجم و یکپارچه به پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی ارسال نمی شود، گفت: گزارش در این فیلد به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.

خیرآبادی با بیان اینکه معضل پدافند غیرعامل را باید در هسته اصلی این طرح دید، گفت: توجه به این معضل ما را موثرتر می کند و از بسیاری از تهدیدها و خطرات جلوگیری می شود.

با اشاره به اینکه توجه به اصول آموزشی باید در اولویت برنامه پدافند غیرعامل قرار گیرد، افزود: شناخت وضعیت موجود ضروری است و جلسات منظم و مستمر کمیته پدافند غیرعامل با حضور تمامی اعضا باید جدی گرفته شود. .

رئیس گروه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی به هدف کلی وزارت راه و شهرسازی در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: کاهش آسیب پذیری و تکمیل چرخه پدافند کشوری در حوزه راه. . مسکن و شهرسازی، زیرساخت‌های حیاتی امن و مطمئن در برابر تهدیدات بخش پدافند غیرعامل هدف وزارت راه و شهرسازی است.

وی حفاظت و دستیابی به زیرساخت های حساس و مهم با حداقل آسیب پذیری در برابر تهدیدات و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات پدافند غیرعامل در سطوح مختلف را از اهداف حوزه پدافند غیرعامل در وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و افزود: 20 شرح وظایف . برای اداره راه و شهرسازی کشور و این وظیفه باید انجام و بررسی و به کمیته استانی گزارش شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا