مصرف بیشتر آنتی اکسیدان احتمال کمردرد را در زنان کاهش می دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مصرف بیشتر آنتی اکسیدان احتمال کمردرد را در زنان کاهش می دهد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از پزشکی اخبار، ضد اکسیدان ها در غذاهای خاصی یافت می شوند و می توانند آسیب سلولی را کاهش دهند.

ضد آنتی اکسیدان ها ممکن است فواید سلامت خاصی داشته باشند، اما محققان هنوز در تلاش برای درک کامل اثرات آنها هستند ضد اکسیدان ها سلام مخصوصا برای سلامتی یکی از زمینه های مورد علاقه او چگونگی است ضد اکسیداسیون می تواند باعث درد افراد شود.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف ضد اکسیدان ها چگونه با کمردرد مرتبط هستند، مشکلی که بسیاری از مردم آن را تجربه می کنند؟

نتایج مطالعه به طور کلی رابطه معنی داری را بین مصرف نشان می دهد ضد او هیچ اکسیدان و کمردرد پیدا نکرد. اما شرکت کنندگان در بالاترین رده پذیرفته می شوند ضد اکسیدان ها حدود 12 درصد کمتر از شرکت کنندگان با کمترین مقدار بود ضد از اکسیدان استفاده می کند، کمردرد دارد.

در میان شرکت کنندگان زن، محققان دریافتند کسانی که بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دریافت کرده اند، حدود 20 درصد کمتر از کسانی که کمترین میزان آنتی اکسیدان دریافت کرده اند، کمردرد کمتری دارند.

نتایج به نفع مصرف ضد اکسیداسیون، به ویژه برای زنان.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، در سال 2020، 619 میلیون مورد کمردرد در سراسر جهان وجود خواهد داشت. همچنین یکی از علل مهم ناتوانی است، بنابراین محققان علاقه مند به یافتن راه های بالقوه برای جلوگیری از تجربه کمردرد در افراد هستند.

دریافت انواع مواد مغذی برای یک سبک زندگی سالم مهم است.

ضد اکسیدها موادی هستند که متوقف می شوند یک فرآیند آنها به نام اکسیداسیون کمک می کنند. اکسیداسیون موادی به نام رادیکال های آزاد تولید می کند که می تواند باعث آسیب سلولی شود. ضد اکسیدان ها می توانند به کاهش آسیب سلولی کمک کنند.

بسیاری از میوه ها، سبزیجات و سایر غذاها حاوی آن هستند ضد اکسیدان هستند.

دکمه بازگشت به بالا