ثریا آقایی به سرنوشت سعید معروف دچار می‌شود؟

ثریا آقایی به سرنوشت سعید معروف دچار می‌شود؟

در فاصله هفت ماه مانده به المپیک پاریس، مشخص نیست که آیا ایران برنامه جدی برای انتخاب کمیسیون ورزشکاران IOC دارد یا خیر.

به گزارش میجیک، در جریان المپیک پاریس، قرار است انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC نیز برگزار شود. ثریا آقایی، ملی پوش سابق بدمینتون ایران که در المپیک توکیو نیز حضور داشت، کاندیدای ایران در این انتخابات است.

18 زن و 14 مرد کاندیدای کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک بوده اند. این کمیسیون 23 عضو دارد که 12 نفر از آنها به طور مستقیم توسط ورزشکاران المپیک انتخاب می شوند و 11 عضو دیگر منصوب می شوند.

در انتخابات قبلی که در المپیک توکیو برگزار شد، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عنوان نماینده ایران حضور داشت که موفق به کسب آرای لازم نشد و تیراندازی نیز نتوانست رای لازم را کسب کند و هر دو به ورزشکاران شکست خوردند. از ترکمنستان در منطقه آسیای مرکزی.

حالا برای دوره جدید انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC مشخص نیست ایران در یک برنامه جدی شرکت می کند یا فقط حضور مهم است؟

شرکت در انتخابات باید برنامه ریزی شود که کار پیچیده ای نیست. از آنجایی که رای دهندگان، ورزشکارانی هستند که در المپیک حضور دارند، باید با ورزشکاران و کمیته های ملی المپیک این کشورها رایزنی جدی صورت گیرد تا آنها رای دهند که به نمایندگان ایران برای ورزشکارانی که در المپیک پاریس هستند رای دهند.

کاروان ایران در المپیک پاریس یک کاروان کوچک با کمتر از 50 ورزشکار خواهد بود، بنابراین اگر فقط ورزشکاران ایرانی بخواهند به ثریا آقایی رای بدهند، رای بالایی نخواهند داشت و ایران باید به دنبال رای ورزشکاران از دیگران باشد. . کشور..

این خوب نیست که در هر دوره ای بی اثری وجود داشته باشد و باید از این به بعد برای انتخابات برنامه ریزی جدی داشت.

کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک با هزار وعده انتخاب شد اما حالا شاید تعداد جلسات سالیانه به اندازه انگشت یک دست هم نرسد و معلوم نیست نمایندگان ایران چه قدمی بردارند. انتخاب موفقیت آمیز کمیسیون ورزشکاران IOC

آیا کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تنها موظف به معرفی اسامی است یا باید از تک تک اعضا برای جلب رأی در زمین مسابقه یا از طریق ورزشکارانی که قبلاً المپیک را می شناسند و در آن شرکت کرده اند مشورت کرد؟

کمیسیون ورزشکاران IOC نیز نقش پر رنگی در تصمیم گیری پیدا کرد، بنابراین ما فقط انتخابات را نادیده نگرفتیم. روزی باید حضور بی نتیجه در انتخابات مهم تمام شود و با برنامه ریزی جدی وارد شویم وگرنه اگر فقط یک نام از ایران در انتخابات مختلف شرکت کند برای ورزش ایران بی فایده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا