زنان در انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زنان در انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام یوسفی جمالی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: پیشرفت های علمی بسیاری در عرصه های مختلف علمی از جمله علوم پزشکی، صنعت هسته ای و… صنعت نظامی، و بسیاری از ما مستقل شده ایم.

حجت الاسلام جمالی گفت: از نظر روابط خارجی، رابطه حقارت شاهنشاهی، رابطه ناموسی است. مندان شده است و امروز ما با کشورهای مختلف با اقتدار در ارتباط هستیم.

وی خدمت رسانی به زنان را یکی دیگر از دستاوردهای مهم و ویژه دانست و افزود: آنچه می بینیم این است که زنان در تولیدات علمی نقش دارند و بسیاری از اساتید دانشگاه و متخصصان پزشکی را زنان از اقشار مختلف تشکیل می دهند که نشان از جایگاه و اهمیت آنها دارد. زنان در جمهوری اسلامی

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: مشکل مهم اعتماد نظام است که در بین زنان ایجاد شده است، اگر زنان در اوایل انقلاب به میدان بیایند، در تظاهرات شرکت کنند و در مقابل گلوله های مستقیم دشمن بایستند به این دلیل است که آنها به انقلاب اعتقاد دارند.»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه زنان در دوران شاهنشاهی در معادلات و توسعه سیاسی جایگاهی نداشتند، تصریح کرد: پس از انقلاب زنان نقش مهمی داشتند و در جامعه و توسعه سیاسی تأثیرگذار بودند. و شهدای زن نیز در همین راستا و جهت داشتیم و ورود زنان به میدان را نتیجه اعتقاد به انقلاب اسلامی می دانند.

دکمه بازگشت به بالا