مهسا جاور: مسئولان یک ماه مانده به بازی‌ها سراغمان نیایند

تیم ملی روئینگ بانوان ایران گفت: اکنون وقت آن است که مسئولان به سراغ ما بیایند و ببینند چه کم داریم.

مهسا جاور: مسئولان یک ماه مانده به بازی صبر کنند

مهسا جاور در گفت وگو با میجیک، درباره پاداش وزارت ورزش برای دو مدال نقره قایقرانی بازی های آسیایی هانگجو، اظهار کرد: در بازی های آسیایی دو مدال گرفتیم اما یک مدال به ما دادند و با این حال. هنوز همان جایزه را دریافت کرده است. در رشته قایقرانی ورزشکاران درآمد چندانی از لیگ ندارند و تنها درآمد حاصل از بازی است. گفته می شود جایزه سال آینده پرداخت می شود و با تورم و نزدیک شدن به المپیک کارها سخت می شود. همه ما در این جامعه زندگی می کنیم و شرایط سخت است. امیدوارم وزیر ورزش و متولیان امر بتوانند عمیق تر به این موضوع رسیدگی کنند تا جایزه به زودی پرداخت شود.

جایزه بازی های آسیایی خوب نیست

جاور همچنین تاکید کرد: هدایای ما کم است. در بازی های آسیایی قبلی جوایز سکه بود و از نظر معیشتی و مسکن به ورزشکاران کمک زیادی می شد اما حالا اگر همه چیز را کنار هم بگذارند حتی یک ماشین چینی هم نمی توانند تهیه کنند چه برسد به خانه. با توجه به اینکه این جایزه هر چهار سال یکبار پرداخت می شود، این جایزه بزرگی نیست. امیدوارم وقتی جایزه پرداخت شد، آن را تغییر دهند. حالا بحث 100 سکه دادن نیست بلکه امتیاز اضافه می کنیم تا ورزشکاران با جوایز خوب خیالشان راحت باشد.

مهسا جاور: مسئولان یک ماه مانده به بازی صبر کنند

مقاماتی مثل هانگژو یک ماه قبل به بازی نمی آمدند

ملی پوش قایقران ایران با ابراز امیدواری از حضور مسئولان در اردو و رفع مشکلات در آستانه رقابت های کسب سهمیه المپیک پاریس خاطرنشان کرد: سه ماه تا مسابقات کسب سهمیه المپیک باقی نمانده و اکنون وقت آن است که مسئولان بیایند و ببینند که چه می کنیم. عدم. امیدواریم مانند بازی های آسیایی هانگژو، حمایت ها یک ماه مانده به شروع بازی ها نباشد و از هم اکنون شروع شود تا ورزشکاران به فکر تمرین با تمرکز و هدف باشند تا مسائل حاشیه ای.

من اولین قایقران زن خواهم بود که در دو المپیک شرکت می کند

وی با بیان اینکه به تیم ملی قایقرانی بازگشتم، تصریح کرد: پس از تولد دخترم با حمایت رئیس فدراسیون و مربیم به تیم ملی بازگشتم. او به من گفت که باید برگردم و نمی توانم از این خانواده جدا شوم. خوشحالم که تا الان جواب اعتماد و محبت شما را داده ام. سال های سختی را پشت سر گذاشتم اما حضور دخترم باعث شد برای اهدافم بیشتر بجنگم و به لطف خدا جواب دوری و حسرت دخترم و زحمات خانواده و مربیانم را گرفتم. در رقابت های انتخابی المپیک سعی می کنم بهتر از هانگزو باشم و اولین قایقران زن ایران باشم که در دو المپیک شرکت می کند و با زینب نوروزی در المپیک پاریس کار خوبی انجام می دهم.

ما می خواهیم در المپیک پاریس تاریخ سازی کنیم

جاور با اشاره به اینکه توقعات متفاوتی از او در المپیک پاریس وجود دارد، بیان کرد: در المپیک ریو یک نفره سنگین وزن بودم و در المپیک پاریس اگر سهمیه بگیرم در دونفره یعنی دو نفره می شوم. آنها کاملا متفاوت هستند. با این حال سعی می کنم جایگاه بهتری داشته باشم. فکر می کنم این آخرین باری باشد که دو نفره در آسیا سهمیه می گیرند و ما آخرین دخترانی باشیم که در این ترکیب راهی المپیک می شویم. ما سعی کردیم کار خوبی انجام دهیم و تاریخ را طوری بسازیم که سال ها ماندگار باشد و وقتی به آن فکر می کنیم لبخند بزنیم.

مهسا جاور: مسئولان یک ماه مانده به بازی صبر کنند

وی افزود: در بازی های آسیایی هانگژو دوم شدیم و اگر بتوانیم همین رکورد را حفظ یا ارتقا دهیم می توانیم برای مقام اول در مسابقات انتخابی المپیک تلاش کنیم. در بازی های آسیایی هانگژو فقط با چین مسابقه دادیم اما این کشور به سهمیه خود رسیده و در مسابقات انتخابی المپیک شرکت نکرده است و دیگر بهانه ای نیست و تلاش می کنیم برنامه ریزی فدراسیون و مربیان را اجرایی کنیم. و آن را بسازید. باریکلا.

ما اجازه نمی دهیم مشکلات سد راهمان شوند

نایب قهرمان بازی های آسیایی هانگژو درباره تفاوت امکانات تیم ملی قایقرانی با سایر رقبا گفت: متأسفانه در طول 12 تا 13 سالی که ملی پوش بودم مشکلاتی از جمله نداشتن نداشتیم. پیست استاندارد، اما مشکلات هرگز مانع از آن نشدند و ما رکوردی را به ثبت رساندیم که توصیه می شود.” البته هر چه شرایط بهتر باشد، تمرین کردن برای ما راحت تر است. امیدوارم با برنامه ریزی هایی که دارند چه اردوی برون مرزی و چه تمرین در پیست استاندارد و تامین تجهیزات بیشتر بتوانیم به وظیفه ای که داریم عمل کنیم.

بیشتر بخوانید:

اکتازی فاطمه مجلال در انتخابی تیم ملی قایقرانی/تیم جاور و نوروزی بی همتا است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا