مردان و زنان باید به نقش خود در خانواده برای حل تعارضات آگاه شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مردان و زنان باید به نقش خود در خانواده برای حل تعارضات آگاه شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار آنلاین ، فهیما زنگووی ، که در برنامه شب های Zafaroni از شبکه استانی ظاهر می شود ، گفت: فعالیت های زنان در جامعه امروز به لطف نعمت های انقلاب اسلامی ، از نظر اجتماعی و اقتصادی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مادران بین نقش های مادر و اجتماعی درگیری دارند ، وی افزود: این درگیری در جامعه آشکار می شود و در الگوهای رفتاری خانواده با خانواده های دیگر تغییر می کند.

به گفته وی ، برخی فکر می کنند که این تخریب ناشی از مدرنیته است ، که نتیجه برخورد سنت با مدرنیته است ، که نتیجه شکل گیری ساختارهای اداری مرد غربی است و زنان شرقی باید وارد ساختار شوند و نه. هر تنشی را تحمل کند اما زنان شرقی با الگوی زندگی شرقی و ایرانی اسلامی تعارض دارند که باید به درستی حل شود.

وی توضیح می دهد: در الگوی زنان اسلامی، تعارض باید با عمل به سبک ایرانی – اسلامی حل شود.

وی با بیان اینکه تعارض با ضوابط اداری حل نمی شود، تصریح کرد: این کار باید با ایجاد تغییراتی در نظام اداری که زمان بر است به پایان برسد و هنر و دانش زنان در رابطه با مسائل خانواده و جامعه افزایش یابد. . .

مدیر کل دفتر امور جوانان و خانواده استانداری گفت: بانوان باید با مهارت هایی که می آموزند تعارض را کاهش دهند.

زن و مرد برای حل تعارضات باید نقش خود را در خانواده درک کنند.

وی با توضیح برخی از سخنان عالی رهبر در مورد خانواده ، گفت: وی تأیید کرده است که مراقبت از خانه در خانه نمی ماند ، بلکه دانش شخصی که صاحب خانه است ، که علاوه بر کار در خانه است.

وی خاطرنشان كرد: با یادآوری این نکته كه الگوی نقش ما زن حضرت زاهرا (ص) است: بسیاری از درگیری ها بین كار و خانه به دلیل افزایش بار خانواده است كه وظیفه زنان در فرهنگ ملت محسوب می شود. . انجمن.

مدیر کل زنان و امور خانواده در فرماندار گفت: به گفته مقام عالی ، امور مجلس و همسر باید در خانه از هم جدا شوند و امور مجلس باید با همکاری همه اعضای خانواده انجام شود.

زنگویی با اشاره به اینکه همسر داشتن هنری است که نباید با انجام کارهای خانه جایگزین شود، افزود: طبق دستورات رئیس خانه در اسلام و در سیره اهل بیت(ع) دو مورد است. زمینه ها: نرم افزار و سخت افزار ، کانون خانواده است که محل ارتباط قلب است و مادر مرکز است زیرا در خلقت الهی زن جایگاه قلب و احساسات است.

به گفته وی ، هوش همان زن و مرد است ، اما قلب زنان از عقل قوی تر است و زنان می توانند مانند مردان رشد کنند و هیچ محدودیتی برای این امر وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خداوند قلب و احساسات زنان را قویتر از مردان قرار داده است که باعث محبت در جامعه و خانواده می شود و از این طریق نقش مدیریت عواطف در خانه و جامعه به زنان دارای احساسات قوی داده شده است. او می تواند خانواده اش را آموزش دهد.

وی خاطرنشان می کند که مردان نمی توانند این نقش منحصر به فرد را بر اساس خلقت خود انجام دهند و به گفته رهبر ، این مادری است که دانه های ایمان و هویت را در کودک کاشت می کند و مردان باید درست مانند زنان در خانواده شرکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا