بازدید دادستان تهران و هیأت ۹۰ نفره قضات از ندامتگاه مرکزی نسوان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تهران

بازدید دادستان تهران و هیأت ۹۰ نفره قضات از ندامتگاه مرکزی نسوان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی در ادامه بازدید مستمر خود از بازداشتگاه ها و زندان های تهران به همراه مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران و هیئتی متشکل از ۹۰ نفر از نمایندگان ادامه داد. دادستان ها و قضات در زندان های مرکزی زنانه استان تهران حضور یافت و ضمن بازدید از ادارات مختلف و گفتگوی چهره به چهره با مراجعین در خصوص درخواست های آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: امروز در راستای سیاست ابلاغی قوه قضائیه و در راستای برنامه تحول دادگستری به همراه 90 نفر از نمایندگان و قضات شعب مختلف دادسرای تهران از زندان مرکزی زنانه استان تهران بازدید و به همراه هیئت همراه با کلیه متقاضیان دیدار و درخواست ها و مشکلات آنها را بررسی و دستورات ضروری و فوری را صادر کرد.

صالحی افزود: در این بازدید همچنین مشاهده شد که امکانات رفاهی ارائه شده به زندانیان با تلاش مدیرکل و کارکنان سازمان زندانهای استان تهران در این زندان شرایط مناسبی اجرا شده است. فراهم شده تا زندانیان از نظر امکانات تغذیه، بهداشت و رفاه زندگی خوبی داشته باشند.

دادستان تهران گفت: عمده درخواست های مددجویان در این بازدید شامل اعمال ماده ۴۷۷، درخواست انتقال و دوستی قوانینی از جمله مرخصی، آزادی مشروط، رای گیری علنی و غیره وجود دارد که به همه این درخواست ها رسیدگی می شود و پیام ها لازم و مناسب است.

صالحی ضمن تشکر از همکاران دادگاهی ناظر زندان و مسئولین و کارکنان اداره کل زندانهای استان تهران گفت: این بازدید آثار و برکات فراوان و مفیدی داشت به عنوان مثال مقدمات آزادی 44 متقاضی بود. ممکن است. استفاده شده است دوستی قانونی و دستور آزادی در این بازدید را صادر کرد.

دکمه بازگشت به بالا