بیسکوییت و شکلات هم کالای لوکس شد

آفتاب نیوز:

دبیر انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات با انتقاد از کمبود شکر در بازار گفت: شکر کمیاب است و کارخانجات ما در تهیه شکر فعالیت دارند.

هفته گذشته قیمت جدید شکر اعلام شد. بر این اساس قیمت عمده فروشی شکر 25 هزار و 500 تومان و قیمت خرده فروشی 28 هزار تومان تعیین شده است، اما شکر همچنان نایاب است و به دلیل عدم عرضه این محصول در بازار، قیمت عمده فروشی هر کدام 35 تا 40 هزار تومان است. . کیلویی و قیمت گراتیس در بازار به 50 هزار تومان رسیده است.

دبیر انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات با تایید کمبود شکر در بازار گفت: شکر کمیاب است و کارخانجات ما در تهیه شکر فعالیت دارند. قیمت مصوب عمده فروشی شکر 25 هزار و 500 تومان است و شکری با این قیمت در بازار وجود ندارد.

فروشنده ای با بیان اینکه کارخانه های تولید بیسکویت و شکلات باید شکر را به هر قیمتی بخرند تا مشکل تولید نداشته باشند، افزود: در این میان همه به هر قیمتی شکر می فروشند و کارخانه ها باید تعطیل شوند تا فلج نشود. آنها نمی توانند آن را بخرند.

دبیر انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت: قیمت انواع بیسکویت، شکلات و شیرینی های صنعتی همچنان با قیمت شکر 18 هزار تومان تعیین می شود.

این مغازه دار با اشاره به کاهش تقاضا برای بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت: بازار ما امسال نسبت به سال قبل 30 تا 40 درصد ضعیف شده است.

دبیر انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات افزود: ما در حال از دست دادن بازار هستیم، بنابراین نمی خواهیم محصولاتمان گران شود، زیرا همانطور که گفتم در این شرایط 30 تا 40 درصد بازار خود را از دست داده ایم. . .

یک فروشگاه در ادامه بیان کرد: علاوه بر این، تولید ما مثل قبل نیست و طبق سفارش تولید می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا