از هشدار آقامیری به مرغداران تا تسویه مطالبات گندمکاران

گندمکاران | مرغ

جلسه بررسی مجدد قیمت گندم برگزار نشد/ قیمت مصوب همان ۱۵ هزار تومان است

در هفته جاری خبرهای مهمی در حوزه کشاورزی منتشر شد که یکی از مهمترین آنها وعده تامین مطالبات گندمکاران از هفته آینده بود.

به گزارش میجیک، این هفته در بخش کشاورزی با روز جهانی زنبور عسل آغاز می شود. مجری طرح توسعه زنبورداری کشور در این همایش اعلام کرد که از بهمن ماه پیگیر تامین شکر مورد نیاز زنبورداران هستیم و به دلیل مشکل تامین نهاده های شکر مدتی است که این کار با وقفه مواجه شده است اما مشکل ایجاد شده است. با دستور بالاترین مقام وزارت حل شد و در زیر سهمیه 20000 تنی شکر را به زنبورداران تقسیم می کنیم که به تفکیک استان در نظر گرفته می شود.

درخواست کنید هفته

انجمن صنایع فرآورده های شیری ایران در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار تعیین نرخ خرید تضمینی شیر خام و فرآورده های شیری شد.

انجمن در نامه ای دیگر به اعضای خود اعلام کرد که با رعایت دستورالعمل قیمت کالاهای تولید داخل و مطابق با سطوح جدید شیرخام، پتروشیمی، حقوق و دستمزد، نرخ ارز، حمل و نقل و سایر عوامل موثر بر قیمت نهایی. ، نسبت عملکرد و تامین محصولات کامل و جلوگیری از کمبود لبنیات.

هشدار هفته

سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی چندی پیش اعلام کرد که وقتی مردم دور سفره جمع شوند، وقتی کمبود مرغ وجود دارد و مرغداران مرغ را با قیمت مصوب توزیع نمی کنند، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. مرغ از ترکیه وارد کنید و ما به سود و زیان مرغ توجهی نمی کنیم، زیرا مرغ به ضرر مردم توجه نمی کند.

وعده هفته

سرپرست وزیر جهاد کشاورزی قول داد از یکشنبه هفته آینده به مطالبات گندمکاران رسیدگی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا