صدای «نیایش گنجشک‌ها» در بازار نشر شنیده شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صدای «نیایش گنجشک‌ها» در بازار نشر شنیده شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رمان «دوآ بورونگ پیپیت» اثر آرزو صالح نژاد به تازگی توسط ناشر هیلا منتشر شده و راهی بازار می شود.

این رمان زندگی شفا را روایت می کند که سعی می کند زندگی عادی و مستقلی داشته باشد، اما تلاش او برای رسیدن به این آرزو در هوای تنهایی کم رنگ می شود.

تنهایی و انزوایی که شخصیت شفا در زمان حال دارد، ناشی از گذشته است و موقعیت فعلی او را بین گذشته ای پرماجرا و آینده ای نامشخص و وسوسه انگیز سرگردان می کند. از شفای گذشته و دردی که به همراه دارد گریزی نیست. به آینده و عشقی که ممکن است برایش پیش بیاید اهمیتی نمی دهد و چیزی او را به جلو می کشاند…

رمان «دوآ بورونگ پیپیت» در 40 فصل نوشته شده است.

در این قسمت از کتاب می خوانیم:

“من حوصله ندارم. من فعلاً تلفن شما را جواب نمی دهم.»

روشنا خندید و گفت: من عاشق این صداقتم!

«البته می دانم که اگر بتوانم به قول خودشان از این حال و هوا خارج شوم، همان سگ هم دنبالم می آید تا هر جا بروم مرا بگیرد. “شاید من باید کاری را انجام دهم که شما نمی خواهید انجام دهید.”

“این می تواند یک میل باشد، اصل دوم شفا. ترازنامه بنویسید. بعداً با من تماس بگیرید به علائم توجه کنید. در چنین مواقعی همیشه از دعا کمک می خواهم. قدم هفتم می گوید: “متواضعانه از او می خواهیم که نقایص اخلاقی ما را برطرف کنید.»

«نه، هر نقص اخلاقی که دارم به خاطر زندگی غیرطبیعی من است.

“من میفهمم. به نظر شما افراد زیادی در دنیا هستند که مادرشان در شب عروسی فوت کرده است؟! وقتی مادرم شب عروسی ام سکته کرد و سردخانه بیمارستان را ترک کرد، ماه ها از دست علم و آدم عصبانی بودم. مدام به این سوال می‌پرداختم که دارم چه کار می‌کنم تا اینکه به سرنوشت عجیبی دچار شدم. همه را که دیدم از من خوشحال تر بودند. من به دنیا و آدم حسادت می کنم.”

مدام از خودم می پرسم چرا هیچ چیز در زندگی من وجود ندارد؟

“با این سوال شروع کن. بشین جواب رو یادداشت کن. بعد زنگ بزن و بگو چی پیدا کردی. منتظر تماست هستم.”

“خداحافظ.”

این کتاب در 544 صفحه، شمارگان 275 نسخه و قیمت 320 هزار تومان منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا