قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای سایت در ایران

مدت زمان عکاسی عامل موثر بر قیمت عکاسی تبلیغاتی

عکاسی صنعتی اصفهان مطابق تعرفه عکاسی صنعتی 1400، اولین عاملی که بر هزینه عکاسی صنعتی و قیمت تاثیر دارد، مدت زمانی است که عکاسی به طول می‌انجامد. در عکاسی صنعتی ممکن است عکاسی محصولات گاهی چندین روز زمان ببرد. برای مثال برای عکاسی از کارخانجات و فضاهای صنعتی، نشان دادن عظمت مجموعه و فضای بیرونی آن و سپس فضای داخلی و تجهیزات کارخانه زمان زیادی را لازم دارد که همین امر تاثیر به سزایی بر هزینه عکاسی صنعتی خواهد داشت. در بعضی حوزه‌های عکاسی تبلیغاتی نیز مانند عکاسی مد که به حضور مدل نیازمند است، احتمال دارد فرایند عکاسی تبلیغاتی چند روز به طول بینجامد و بر این اساس قیمت عکاسی تبلیغاتی نیز تغییر پیدا می کند.

دکوراسیون

تعداد فریمها در تعرفه عکاسی صنعتی 1400

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تعداد فریم های عکاسی است. هرچه تعداد فریم بیشتری عکس بخواهید، هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی هم بیشتر می‌شود. البته توجه داشته باشید که طبق تعرفه عکاسی صنعتی 1400، در عکاسی از برخی محصولات حداقل تعداد فریم مشخص شده است. برای مثال مطابق تعرفه عکاسی تبلیغاتی برای عکاسی تبلیغاتی مبلمان اداری و خانگی حداقل ۵ فریم باید عکاسی شود. همچنین در برخی از انواع عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، مانند عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات، تعداد فریم‌ها به محصول بستگی دارد و قیمت عکاسی تبلیغاتی نیز بر همین اساس تعیین می شود.برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید

تاثیر تجهیزات عکاسی بر روی قیمت

نقش تجیزات عکاسی در تهیه عکس باکیفیت از محصولات و خدمات بسیار مهم است و همچنین از عوامل موثر بر هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی محسوب می شود. برای مثال استفاده از هرکدام از لنزهای باز، لنزهایی با زوم مناسب، لنز ماکرو، رفلکتور، سان بلاک، سه پایه عکاسی، نورافکن، فلاش و همچنین تجهیزات مخصوص عکاسی هوایی مانند هلی شات به نوع عکاسی ارتباط دارد و می ‌تواند بر هزینه عکاسی صنعتی و قیمت عکاسی تبلیغاتی تاثیر بگذارد. از طرفی تجهیزات عکاسی صنعتی در منزل و یا در لوکیشن مورد نظر شما، با تجهیزات آتلیه عکاسی صنعتی در تهران تفاوت دارد و همین امر تاثیر به سزایی بر هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی خواهد داشت.

چیدمان و فضاسازی

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی هم در آتلیه عکاسی صنعتی انجام می ‌شود و هم در لوکیشن مورد نظر مشتری. بر این اساس هزینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال عکاسی صنعتی در محل یا عکاسی تبلیغاتی در منزل هستید، باید توجه داشته باشید که عکاسی از برخی از محصولات نیاز به چیدمان و فضاسازی دارد که این موضوع مطابق تعرفه عکاسی تبلیغاتی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه عکاسی تبلیغاتی محسوب می شود. معمولا استفاده از زمینه سفید در لیست تعرفه عکاسی تبلیغاتی جزو ارزان‌ها محسوب می‌ شود، بنابراین اگر به دنبال عکاسی صنعتی با قیمت مناسب هستید می‌ توانید درخواست عکاسی در زمینه سفید دهید.

در مواردی نیز لازم است از جزئیات محصول عکاسی شود که این امر نیز بر هزینه عکاسی تبلیغاتی اثرگذار است. همچنین در‌صورت نیاز به حضور مدل برای مثال برای عکاسی تبلیغاتی جواهرات، عکاسی تبلیغاتی زیورآلات، عکاسی صنعتی آرایشی، عکاسی تبلیغاتی کفش و عکاسی تبلیغاتی پوشاک، مطابق تعرفه عکاسی تبلیغاتی، هزینه عکاسی تبلیغاتی افزایش خواهد داشت.

دکوراسیون

تجربه کاری عکاس

تجربه و مهارت عکاس صنعتی و بر زیبا دیده شدن محصولات در عکاسی تاثیر زیادی دارد و بر این اساس از عوامل موثر بر هزینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی محسوب می شود. برای مثال انتخاب نورپردازی مناسب، رعایت اصول هنری مانند چیدمان خلاقانه و ترکیب بندی، انتخاب زاویه مناسب محصول، اصلاح رنگ عکس، ادیت و روتوش عکس از جمله مهارت‌هایی است که هرچه عکاس در آن‌ها توانمندتر باشد، به تبع آن هزینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی هم بیشتر خواهد بود

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی چیست و به چه چیزی عکس تبلیغاتی می‌گویند؟ عکاسی تبلیغاتی به معنای ثبت تصاویری است که ویژگی‌ها، زیبایی‌شناسی، فضا و احساسات مربوط به یک محصول، برند، کسب و کار یا خدمات را برای بینندگان برجسته می‌کنند.

این عکس‌ها به این ترتیب موفق می‌شوند که توجه مشتریان را جلب و آن‌ها را به سمت خرید سوق بدهند. بنابراین در برخورد با عکس‌های تبلیغاتی که می‌گیریم باید این سوال‌ها را از خودمان پرسیم که آیا عکس‌های ما به اندازه‌ی کافی زیبا، جلوه‌برانگیز، مد روز هستند؟

ایده و خلاقیت، در عکسهای تبلیغاتی، حرف اول را می زند. بر خلاف عکاسی صنعتی (زمینه سفید؛ که جلوتر درباره آن صحبت خواهیم کرد)، خلاقیت و نگاه تبلیغاتی در این نوع عکاسی تعیین کننده است. برای اینکه بتوانیم عکس تبلیغاتی حرفه ای خلق کنیم، باید چند سوال زیر را ابتدا پاسخ دهیم:

  • هدف از عکس تبلیغاتی ما چیست ؟ آیا این عکس در یک برنامه جامع بازاریابی به کار میرود؟
  • این عکس تبلیغاتی را در چه بستری قرار است نمایش دهیم؟ وب؟ شبکه های اجتماعی؟ چاپ روی بروشور ؟ بیلبورد تبلیغاتی ؟
  • چه کسانی این عکسها را قرار است ببیند؟ مخاطب این عکسها چه کسانی هستند؟
  • آیا این عکسها قرار است یک برند را نشان دهد؟ یا یک محصول را ؟ یا یک تجربه از محصول را ؟

با پاسخ دادن به سوالات فوق، شما میتوانید انتخاب درستی در نوع عکاسی تبلیغاتی تان داشته باشید. در نظر داشته باشید، عکاسی تبلیغاتی انواع مختلفی دارد، و هر نوع آن نیز، بی نهایت سبک و مدل دارد. اینکه شما نهایتا به چه چیزی نیاز دارید، پاسخی است که یک متخصص حرفه ای عکاسی تبلیغاتی می تواند به شما بدهد.

انواع عکاسی تبلیغاتی

همانطور که در دسته بندی های فوق دیدید، عکاسی تبلیغاتی عمدتا به بخش های زیر تقسیم می شود:

  • عکاسی تبلیغاتی محصولات ( با چیدمان )
  • عکاسی صنعتی محصولات ( زمینه سفید )
  • عکاسی تبلیغاتی پوشاک و لباس ( مدلینگ یا لایف استایل )
  • عکاسی تبلیغاتی محیطی، معماری یا دکوراسیون داخلی
  • عکاسی تبلیغاتی مواد غذایی و رستورانی
  • عکاسی تبلیغاتی زیور آلات

شاید نام خیلی دسته بندی های دیگر در عکاسی تبلیغاتی را شنیده باشید، اما تقریبا همه آنها زیرمجموعه ۶ عنوان بالا هستند. در برخی نام گذاری ها، برای هر محصول یک گروه عکاسی تبلیغاتی تعریف می شود، اما این کار فقط پیچیدگی را می افزاید و به کمکی به مصرف کننده نهایی نیز نمی کند.

قیمت عکاسی تبلیغاتی به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. ما در کادرو سعی کرده ایم قیمت هایی برای عکاسی تبلیغاتی و زیرمجموعه های آن تعریف کنیم که در قالب ساعتی آن، برای مشتریان و برای متخصصین، قیمت هایی مقرون به صرفه باشد. اما باید بدانید در برخی عکاسی های تبلیغاتی، نیاز به تعرفه های پیچیده تر است.

به همین دلیل است که بخش عمده ای از بازار عکاسی تبلیغاتی، قیمت هایشان را بر حسب هر محصول، هر شات یا به صورت پروژه ای ارائه میدهند.

فاکتور های مهم در قیمت عکس تبلیغاتی

۷ مورد زیر، می تواند قیمت نهایی عکس تبلیغاتی را تعیین کند:

  1. سایز و ابعاد محصول
  2. جنس محصول
  3. تعداد عکس از هر محصول
  4. تعداد کل محصولات
  5. نوع ایده و خلاقیت در عکس محصول
  6. لوازم جانبی مورد نیاز
  7. ویرایش نرم افزاری مورد نیاز (پس از عکاسی)

اگر با یک عکاس تبلیغاتی صحبت کرده باشید، پیش از اعلام قیمت به شما، ابتدا جزئيات بالا را در خصوص محصول شما می پرسد، سپس با توجه به پاسخ تان، قیمت نهایی را به شما ارائه میدهد.

بهترین قیمت عکاسی تبلیغاتی

و اما به راستی بهترین نوع قیمت گذاری عکاسی تبلیغاتی چیست؟ پاسخ به این سوال نیاز به درک چند موضوع دارد. هر عکاس به ازای هر شات عکسی که از محصولات شما میگیرد، در حال صرف کردن زمانی است. زمانی که از عمر خود و تخصص خود می گذارد. این زمان شامل چند بخش زیر است:

  • زمان برای آماده سازی اولیه
  • زمان برای عکاسی
  • زمان برای ادیت عکسها
  • زمان برای کارهای مربوط به پرداخت و قرارداد

لذا در نهایت آنچه یک عکاس دارد برای شما صرف می کند، زمان او است. حال، زمانیکه از عکاسها مدل های قیمتی شاتی، محصولی یا پروژه ای را دریافت میکنید، در واقع آن عکاس بابت هزینه ای نهایی که به شما اعلام می کند، دارد هزینه مدت زمانی را که به شما و پروژه تان اختصاص داده است را تناظر می دهد.

این علت اصلی آن است که ما در کادرو، تعرفه های ساعتی را برای رزرو های عکاسی تبلیغاتی در نظر گرفته ایم. اما آیا این تنها راه حل است ؟ قطعا خیر!

شما پیوسته می توانید با استفاده از در کادرو، برای هر نوع عکاسی تبلیغاتی ای که دارید، از متخصصین عکاسی تبلیغاتی کادرو، قیمت های خودشان را دریافت کنید و در صورت تمایل، با آن مدل قیمتی کار خود را پیش ببرید.

کجا عکاسی تبلیغاتی کنیم؟

سوالی که برای خیلی از صاحبین کسب و کار پیش می آید. به طور کلی، شما ۳ گزینه بیشتر ندارید. به ترتیب:

عکاسی تبلیغاتی در محل شما

محل شما می تواند مغازه، انبار، شرکت، کارخانه یا حتی منزل شما باشد. منظور از عکاسی در محل، عکاسی ای است که عکاس صفر تا صد تجهیزات عکاسی و نورپردازی لازم را همراه خود به محل شما می آورد و کل پروسه عکاسی را، در آنجا انجام میدهد.  مناسب برای:

  • محصولات بزرگ
  • محصولاتی که قابلیت جابجایی ندارند
  • افرادی که نمی توانند هزینه های سنگین آتلیه ها را بپردازند

در نظر داشته باشید، عکاسی تبلیغاتی در محل، برای بیش از ۷۰٪ کسب و کارها، بهترین گزینه است. چرا که وقتی عکاس به محل شما می آید، به صورت حضوری خیلی بهتر میتواند در خصوص خلاقیت عکسها، نوع چیدمان و موارد فنی دیگر، با شما مشورت کند و عکسها را همان جا با شما به تایید برساند.

عکاسی تبلیغاتی در آتلیه

استودیو های عکاسی، تنها یک مزیت دارند، کامل بودن تجهیزات! در استودیو شما میتوانید از بیشترین تجهیزات عکاسی ممکن بهره ببرید که طبیعتا به اندازه عکاسی در محل نخواهد بود. اگر محصولات شما قابل حمل هستند، تعداد شان زیاد است و خروجی عکسی که میخواهید مشخص است، میتوانید محصولات خود را برای عکاسی به یک آتلیه بفرستید ( یا ببرید).

معمولا استودیو های تبلیغاتی هزینه جداگانه ای بابت عکاسی از محصولات شما نمی گیرند و با همان تعرفه کلی میتوانید کار کنید.  ما در کادرو ده ها عکاس تبلیغاتی داریم که دارای آتلیه های حرفه ای هستند و شما میتوانید چه به صورت پروژه ای چه به صورت رزروی، از خدمات آنها استفاده کنید.

نوع دیگری از مکان های مشابه آتلیه، هستند؛ لوکیشنهایی که از قبل دارای دکورهای خاص با فضای معماری ویژه که برای عکاسی های تبلیغاتی برخی محصولات، از جمله عکاسی های مدلینگ بسیار مناسب هستند و طرفداران زیادی دارند. شما میتوانید از بین لوکیشن های موجود در کادرو، انتخاب کنید و پس از رزرو مستقیم با لوکیشن، عکاسی تان را آنجا انجام دهید

دکمه بازگشت به بالا