مطالب میجیک

بصیرت در سنگر خانواده توطئه دشمنان را خنثی می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار غلامحسین محمدی روز دوشنبه در اجلاسیه بانوان شهیدپرور در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: پاسداران و مدافعان ولایت عاشقانه در این مسیر هستند و علیرغم اقدامات خصمانه دشمن، در این مسیر هستند. تلاش برای دفاع از انقلاب و ولایت.» محافظت

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 21 شهید زن و 20 جانباز زن دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این زنان همچون حضرت زینب (س) با ایثار و جهاد و شهادت چهره ی یزیدی فریبکاری را از بین برده و استکبار جهانیان را ذلیل کرده اند. .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تلاش 24 هیئت از 3400 شهید استان برای برپایی آیین بزرگداشت را یادآور شد و گفت: حضور بانوان در شکل گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس یک امر مهم است. حضور بی بدیل که از ذهن مردم و تاریخ کشور محو نخواهد شد و هرگز از بین نخواهد رفت.

محمدی نقش اصلی زنان در عرصه حمایت و پشتیبانی از سربازان و تربیت فرزندان شایسته را یادآور شد و افزود: امروز دشمن از استفاده از توپ و تفنگ و مسلسل در جنگ نرم برای تعرض به باورها و ارزش‌ها فاصله گرفته است. شدیدترین فشار بر خانواده مسلمان و نظام زنان وارد شد.

وی در بخشی دیگر از این سخنان خاطرنشان کرد: اگر چه امروز ایران اسلامی ما در اوج اقتدار نظامی و تولید تجهیزات و تسلیحات قرار دارد، اما دشمن با ترکیبی از نابرابری و جنگ شناختی سعی در حذف هویت ما از اصالت ما دارد. و برخی مظاهر را جایگزین آن کند.

محمدی عسل افزود: امروز بانوان ما با بصیرت در سنگر خانواده سعی در از بین بردن توطئه دشمن دارند و شایسته است در این گام همچنان آگاهانه و با بصیرت عمل کنیم.

وی گفت: شهدای ما به راستی در اوج عزت و سربلندی هستند چرا که راه سیدالشهدا(ع) را طی کردند و توانسته اند پیام آور عزت و سربلندی برای این مرز و بوم باشند.

محمدی اصل پس از سخنان خود گفت: راهی که شهدا انتخاب کردند، مسیر عزت، عزت و سربلندی است و کسانی که از این راه جان سالم به در برده اند باید غمگین باشند چرا که نمی توانند در راه اسلام و وحدت امت ثروتمند قدم بردارند. شهدا

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیام اصلی شهدا را پیام دفاع از حریم ولایت و تمام مرز این و منظر اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید حضور داشته باشیم و با آگاهی عمل کنیم. و دید در این قلعه بیش از پیش.

دکمه بازگشت به بالا