اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیک

8 دلیل که شما به کارت ویزیت نیاز دارید

8 دلیل اهمیت کارت ویزیت

اهمیت کارت ویزیت موبایل فروشی معمولاً به خاطر مشخصات اصلی تماس است که بر روی آن مشخص شده است. اما بازاریاب ها این کارت های مدرن را به ابزاری کارآمد برای جلب مشتری تبدیل کرده اند. کارت ها امروزه راهی برای ایجاد اولین تأثیر سریع بر گیرندگان هستند. با وجود همه پیشرفت های فنی، کارت های ویزیت هنوز جایگزین ندارند. به نظر می رسد که هیچ اتوماسیونی قرار نیست جای آنها را بگیرد. بیشتر مقامات شرکت در هنگام برخورد با مشتری، تعدادی از کارتهای ویزیت را در جیب خود نگه می دارند و در فرصت مناسب آنها را به مخاطبان خود  ارائه  می دهند.

کارت ها برای رونق تجارت در یک نمایشگاه تجاری، سمینار یا یک جلسه تجاری مفید هستند. کارت های ویزیت بخشی از برند تجاری است که بازاریابان برای غلبه بر رقابت انتخاب می کنند. این کارت ها فقط اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس وب سایت و سایر موارد را در خود ندارند. استراتژیک های هوشمند کارت ها را به طرح های چشمگیر تبدیل می کنند. این طرح برای یک تجارت عالی است.  هر عنصر طراحی مانند رنگ، نوع متن، فضا، تصویر و لوگو و … برای تأثیرگذاری دلخواه در کارت استفاده می شود.

اهمیت کارت ویزیت | تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات

طبق یک مطالعه، 72 درصد مردم با توجه به کیفیت کارت ویزیت و چاپ تراکت در مورد یک شرکت نظر می دهند. بنابراین واضح است که کارت می تواند تجارت شما را ایجاد یا خراب کند. اگر  کارت ویزیت دارای اندازه مناسب نباشد یا بسیار نازک باشد و طراحی آن نتواند مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد، بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. در اینجا 8 دلیل اهمیت کارت ویزیت را ذکر میکنیم.

1- سهولت دادن اطلاعات تماس :

یکی از دلایل اهمیت کارت ویزیت این است که اطلاعات تماس را به راحتی تحویل می دهند. اطلاعات تماس یک شرکت برای مشتریان حیاتی است. تمام اطلاعات تماس شما مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن در کارت موجود است. گیرنده می تواند کارت را به راحتی در یک کیف پول یا کشوی دفتر قرار دهد.

بنابراین این کارتها در یافتن سریع جزئیات یک شرکت مفید هستند. برخی از دستگاه های دیجیتالی مانند آیفون و تلفن های اندرویدی می توانند اطلاعات را به تلفن دیگری ارسال کنند. اما این تنها زمانی اتفاق می افتد که دستگاه دیگر سازگار باشد. همه مشتریان بالقوه شما ممکن است تلفن های سازگار نداشته باشند. این باعث می شود که این کارت ها برای همه مشاغل ضروری باشد.

2- ایجاد ارتباط :

هنگام تحویل کارت ویزیت ، مشتریان فقط اطلاعات تماس را دریافت نمی کنند. بسیاری از دست ارتباط ها با رد و بدل کردن این کارتها انجام می شود. هر دو طرف تشکر و احوالپرسی می کنند. علاوه بر این ، آنها وقت خوبی را در حین صحبت می گذرانند و ارتباط خوبی برقرار می کنند. آنها اطلاعات تماس خود را از طریق کارت ها در یک محیط دوستانه به اشتراک می گذارند. این صمیمیت در ایجاد ارتباط با مشتری کمک می کند.

با این حال ، فراموش نکنید که کیفیت کارت ها مهم است. گرچه صمیمت و ادب  در به اشتراک گذاشتن کارتها ضروری است ، اما کیفیت و طراحی کارتها حرفه ای بودن شما را به  مشتری  یادآوری می کند. بت رامزی ، سخنران و نویسنده برجسته در زمینه راه اندازی و توسعه اقتصادی ، توصیه می کند از فلز به عنوان ماده ای برای ایجاد کارت ها استفاده کنید. او می گوید ، “کارت های ویزیت فلزی سرمایه گذاری خوبی است.

3- سریعا تاثیر اولیه را بگذارید :

هر تجارت باید توجه مشتریان خود را جلب کند.بنابراین ، اولین برداشت فوری مخاطب از تجارت شما  بسیار مهم می باشد. یک طراحی سربرگ و کارت ویزیت جذاب و متفکر توجه را به خود جلب کرده و احساس مطلوبی از تجارت ایجاد می کند. یک لوگو شرکت ، مشخصات تماس ،استفاده از رنگهای مناسب لوگو و نوع چاپ مطمئناً جلوه ای حرفه ای به کارت می بخشد. کارتها یک برند تجاری را برای مشتریان قابل شناسایی می کنند.

4- متمایز بودن در بعضی فرهنگ ها :

کارت ویزیت  در برخی از فرهنگها  از جایگاه خاصی برخوردار است. از نظر آنها کارتها بخشی از تشریفات تجاری هستند. به عنوان مثال، اگر در هنگ کنگ تجارت می کنید ، وقتی شخصی کارت خود  را به شما می دهد ، باید کارت ویزیت خود را ارائه دهید.

اگر کارت  ویزیت خود را به اشتراک نگذارید مطمئنا مشتری را از دست خواهید داد. در ژاپن ، مشتریان از کیفیت کاغذ کارت شما را قضاوت می کنند که چگونه کار خود را به طور کارآمد مدیریت می کنید.  با این حال ، هنگام ایجاد ایده های کارت ویزیت ، ضروری است که طرح لوگو شما به طور برجسته در یک طرف کارت قرار بگیرد .  لوگو و اطلاعات تماس دلیل ایجاد کارت شما هستند.

5- آنها را به ابزارهای مستقیم بازاریابی تبدیل کنید :

کارت ویزیت مدرن ابزاری مستقیم برای بازاریابی است. درسته که  بازاریابی از طریق  اینترنت ،ایمیل و سایر روش های بازاریابی منجر به جذب  مشتری بالقوه می شود ،  اما  کارت ویزیت هنوز  موثرتر است. این به دلیل ملاقات حضوری است که با اشتراک کارتها همراه است. وقتی  در هر مکانی از جمله سالن های فرودگاه،کنفرانس های صنعتی،نمایشگاهها و… با مخاطبان  بالقوه مواجه شدید  فقط کارت خود را به آنها بدهید، بعضی از کارت ها را همیشه در جیب خود داشته باشید تا هرجا که لازم بود از آنها استفاده کنید.

6- تجارت خود را قابل اعتماد کنید :

در کارت های بازرگانی  ذکر کنید  که شما یا تجارتتان از چه مهارت هایی برخوردار است. دادن نام شرکت و اطلاعات تماس کافی نیست. اگر کارت شما به گیرنده در مورد مهارت اضافی شما اطلاع می دهد ، به شما در معرفی افراد کمک می کند. فرد گیرنده می تواند تجارت و مهارت های شما را به شخصی که به دنبال آن مجموعه مهارت است ، معرفی  کند.

این مهم است که شما با افراد از زمینه های مختلف روبرو می شوید. آنها می توانند تجارت شما را به دیگران معرفی  کنند اما ابتدا اطمینان حاصل کنید که طراحی کارت شما به اندازه کافی خوب است که مراجعه مشتری  را زیاد کند. بنابراین ، ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیک که می تواند تأثیر مطلوب را از طراحی ایجاد کند ، استخدام کنید. از عناصر رنگ ، متن ، تصاویر و لوگوها هوشمندانه استفاده کنید تا پیام برند خود را به طور مفید منتقل کنید. اگر گیرنده کارت تحت تأثیر قرار بگیرد، احتمال مراجعه به شما بیشتر می شود.

7- اعتماد سازی :

به دلیل فضای رقابتی بازار ، مشتریان باید به یک شرکت و محصولات آن اعتماد داشته باشند. اگر آنها به پیشنهادات یک شرکت ایمان نداشته باشند ، فقط خرید می کنند. کارت های ویزیت می توانند کسری اعتماد را تا حدودی پر کنند. درست است که سلیقه های مشتریان متفاوت است اما کارتهای مدرن می توانند در ایجاد اعتماد نسبتاً کافی کمک کنند. یک طراح گرافیک حرفه ای می داند که چگونه رنگ و متن و … را در طراحی کارت گنجانده تا اعتماد را برانگیزد.

8- آنها را به ابزار شبکه ای خود تبدیل کنید :

خیلی از  مشاغل به صورت  مجازی در دنیای دیجیتال امروز بوجود می آیند. این امر به گسترش شبکه شرکتها بسیار کمک کرده است. می توانید به سرعت از طریق ایمیل و غیره با صدها نفر تماس مجازی برقرار کنید. اما این شانس ملاقات شخصی با مشتری را از بین می برد.

کارت های ویزیت نقش بسزایی در ایجاد فرصت ها دارند. آنها به دلیل قدرت شبکه شخصی به افزایش فروش کمک می کنند. به یاد داشته باشید که با یک برنامه شبکه ای ثابت ، تجارت شما می تواند یک هویت تجاری واقعی ایجاد کند. کارت های ویزیت به طور چشمگیری در ایجاد زنجیره ای از روابط شخصی کمک می کنند.

بنابراین ،  مشاغل مختلف  باید از کارت های ویزیت برای رشد خود استفاده کنند. اما نتایج به توانایی شما  و ساخت کارتهای مدرن شما بستگی دارد. اگر بتوانید آنها را به عنوان بخشی از برنامه کلی بازاریابی خود قرار دهید ، بدون شک این ابزارهای عالی بازاریابی هستند.

چرا شما به کارت ویزیت نیاز دارید ؟

در ادامه ۸ دلیل که شما به کارت ویزیت نیاز دارید :

    ۱- کارت ویزیت به مخاطبان توانایی پیگیری می دهد

    ۲- کارت ویزیت نشان می دهد که شما آماده و حرفه ای هستید

    ۳- داشتن کارت ویزیت شما را روی هدفتان متمرکز می کند

    ۴- کارت ویزیت کسب و کار شما را یاد آوری می کند

    ۵- کارت ویزیت یک تصویر پایدار ایجاد می کند

    ۶- اشتراک گذاری کارت ویزیت با دوستان

    ۷- کارت ویزیت مقرون به صرفه است

    ۸- کارت ویزیت همیشه در دسترس است

معایب کارت ویزیت

    غیرقابل ویرایش هستند

    زمان زیادی نمی شود آنها را نگه داشت و امکان گم شدن دارند

    محدودیت نوشتاری ایجاد می کند ، بخاطر اندازه کوچک شان

    در چاپ کارت ویزیت محدودیت تیراژ وجود دارد

    محدودیت مکان دارد و در یک شهر نمی شود پخش کرد فقط محدوده کوچکی

    در صورت عوض کردن شماره یا تغییر در آدرس و همینطور نوسان قیمت ها باید دوباره کارت ویزیت چاپ و به روز رسانی شود

اندازه کارت ویزیت استاندارد چقدر است؟

سایز کارت های ویزیت استاندارد، ۸۵ میلی متر در ۵۵ میلی متر است. اندازه آن بسیار شبیه به کارت‌های اعتباری یا گواهینامه های رانندگی است. این اندازه به شما این امکان را می‌دهد که کارت‌ها را براحتی در کیف پول یا جا کارت مخصوص خود نگهداری کنید.

جنس کارت ویزیت از چه موادی تهیه می‌شود؟

همان طور که اندازه کارت ویزیت مهم است، مواد استفاده شده در ساخت آن نیز اهمیت دارد، زیرا حاوی اطلاعات مهمی درباره ضخامت، قیمت، کیفیت کارت و همچنین برند و شخص یا شرکتی است که کارت را طراحی و چاپ می‌کند. در واقع هنگام طراحی کارت ویزیت باید به متریالی که استفاده می‌کنیم و همچنین پوشش‌هایی که ارائه می‌کنند توجه کنیم، زیرا کاربر آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تری نگاه می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا