مطالب میجیک

1000 زن بسیجی در حزب جهادی ضد کورونا شرکت می کنند – دیوان عالی | رسانه های ایران و جهان

راضیا تاجی در مصاحبه با آنلاین ، درباره فعالیت ها و فعالیت های خواهران بسیجی در ایالت گفت: “از گذشته تاکنون خواهران بسیجی در ایالت داوطلب شده اند. در همه مناطق مانند سیل ، زلزله و تا زمانی که مردم به آنها احتیاج داشته باشند ، آزاد است. ” . هنوز هم امروز در پیشگیری از بیماری و کنترل کرونا آنها از نظر ماهیت خودجوش و جهادی بودند و عملکرد خوبی داشتند.

این رابطه می گوید: “در فعالیت های خواهران بسیجی ، به گروه جهادی بپیوندید و حدود 80 گروه را با افراد 5 تا 20 ساله تشکیل دهید و بیش از هزار زن در این زمینه مشغول فعالیت هستند.”

مدیر مسابقات بانوان استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون جوامع تعاونی بانوان برای کار در زمینه تهیه و دوخت ماسک ها تنظیم شده اند. و تا به امروز ، بیش از 21000 چهره ایجاد و صادر شده است. لازم به ذکر است که خواهران بسیجی نیز در تعطیلات هستند.

تاجی ، در مورد کمک به خانواده های فقیر درگیر شدن کرونا، نویسنده: تهیه و توزیع ماشین ظرفشویی ، ضد عفونی کننده و بسته های غذایی با مشارکت اهدا کنندگان از دیگر فعالیت های خواهران بسیجی است که به خانواده های فقیر دولت داده می شود

وی افزود: همچنین بروشورها نکات ایمنی را برای همراهی دارند. کرونا و مشاوره برای ماندن در خانه توسط زنان داده شد و با درخواست هفتم صحیفه سجادیه برای تجدید نظر در خانه ها ، با امید و آرزو ، آن را به مردم در دولت

رئیس اتحاد بانوان استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از حضور کل خواهران بسیجی در همه زمینه های خدمت رسانی برای حل این پدیده کروناوی خاطرنشان کرد: قدم دیگری که توسط خواهران بسیجی برداشته شده ، آماده سازی برای حضور در بیمارستان های دولتی و کمک به کارکنان بیمارستان است. در این حالت ، ما با اعلام هر یک از بیمارستان ها یا کلینیک های ایالتی که نیازمند است ، نیروهای خود را به آن منطقه اعزام خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا