مطالب میجیک

۵ پاراتیرانداز به اردوی آمادگی دعوت شدند

اردوی آماده سازی تیم ملی پارات تیراندازی با حضور 5 ورزشکار از فردا (سه شنبه 24 آذرماه) در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.

حسین امیری در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی پارات تیراندازی پس از مسابقات جهانی امارات از فردا (سه شنبه 23 آذرماه) با حضور پنج تیرانداز در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار و تا آذرماه ادامه دارد. 29.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برنامه ریزی اصلی و تمرینات ساختاری و سنگین تیم برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگجو از این اردو آغاز شد، به منظور کاهش خستگی و آسیب های ناشی از فشار تمرین تلاش کردیم. برای شروع اردوی تیراندازی از فردای رفع مشکل خوابگاه، شنبه 28 آذرماه در سالن تیراندازی آزادی مراسمی برگزار می کنیم تا ورزشکاران در شرایط بهتری تمرینات را دنبال کنند.

امیری پشت سر نسرین شاهی (تپانچه بادی 10 متر)، زهرا غلام زاده (تپانچه SH2)، رقیه شجاعی (تفنگ SH1)، محمدرضا میرشفیعی (10 متر و 50 متر تپانچه بادی سبک) و سارا جوانمردی (تپانچه بادی 10 متر) انفرادی هستند. به اردوی آماده سازی دعوت کرد و افزود: البته وضعیت سارا جوانمردی برای ورود به اردو مشخص نیست و بستگی به تصمیم او برای همراهی یا عدم همراهی تیم در این اردو دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا