مطالب میجیک

۵۰۰ اقدام عملیاتی پلیس فتا در مقابله با بی‌حجابی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا اظهار داشت: در زمینه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله و مقابله با حوادث خشونت آمیز. هنجار را بشکن در فضای مجازی؛ با نخبگان فضای مجازی و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف، هرگونه فعالیت مجرمانه مرتبط با اشاعه و ترویج فحشا و موارد غیراخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مجرمان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی به مصادیق مجرمانه «اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی» از جمله تشویق به «لباس برهنه، افشاگری، مدل سازی مبتذل، زنده ناپسند غیر اخلاقیوی افزود: تاکنون یک هزار و 927 مورد با انجام 7 هزار و 643 رصد مردمی شناسایی و بیش از 500 اقدام قضایی و عملیاتی از جمله تذکر، احضار، عزل و انسداد انجام شده است.

رئیس پلیس فتا فرج وی بیان کرد: بر اساس مطالبات مردم و به ویژه کاربران فضای مجازی، یک کارگروه عملیاتی ویژه در پلیس فتا در حال رصد دنیای سایبری و در صورت مشاهده مصادیق رفتاری است. هنجار را بشکن و غیراخلاقی، شناسایی و مقابله با عاملان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

سردار مجید بیان کرد: بر اساس مستندات موجود چندین پرونده از نظر رفتاری تشکیل شد هنجار را بشکن در زمینه کانال و صیغه نگاه کندوست نگاه کن، مدل سازیاخاذی و … از طریق شکایت از شکایات و در قالب پرونده های مختلف شاکی به پلیس آگاهی ارجاع شده و رسیدگی به این پرونده در اولویت پلیس قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا