مطالب میجیک

۳ برد زنان پینگ‌پنگ ایران در قهرمانی آسیا/ ندا شهسواری حذف شد

سه پینگ پنگ ایرانی در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند ، اما ندا شهسواری از این رقابت ها کوتاه آمد.

به گزارش میجیک ، همزمان با ادامه مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیایی که به میزبانی قطر برگزار می شود ، امروز (شنبه) رقابتهای انفرادی از سر گرفته شد و چهار نماینده بانوان ایران با حریفان به رقابت پرداختند.

ابتدا ندا شهسواری مقابل نماینده چین تایپه قرار گرفت و 3-1 شکست خورد. او در ستهای اول ، سوم و چهارم با نتایج 13 بر 11 ، 11 بر 7 و 13 بر 11 شکست خورد و تنها در 11 بر 6 ست برنده شد.

بنابراین شهسواری از مسابقات انفرادی حذف شد. پیش از این اشتری پس از شکست مقابل نماینده سنگاپور از دور رقابت ها حذف شد.

شیما صفایی نماینده دیگر ایران حریف خود ازبکستان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. او ست های سوم ، چهارم و پنجم را با نتایج 11 بر 8 ، 11 بر 6 و 11 بر 8 به دست آورد و ست های اول و دوم را با نتایج 11 بر 9 و 11 بر 8 از دست داد.

ملیکا کرمی که روز گذشته (جمعه) در دور اول نماینده قطر را شکست داد ، امروز به مصاف پینگ پنگ پاکستان رفت و در سه ست متوالی با نتایج 11: 6 ، 11: 6 و 11: 4 به پیروزی رسید.

مریم فرایی آخرین بازیکن پینگ پنگ باز ایران بود که در بخش انفرادی با حریفان عراقی روبرو شد و با نتیجه 3-1 به برتری رسید. او در ست های دو ، سه و چهار با نتایج 11 بر 3 ، 12 بر 10 و 11 بر 7 برنده شد و در ست اول 11 بر 9 شکست خورد.

صفایی ، فرایی و کرمی با پیروزی وارد 32 بازیکن برتر شدند و از روز یکشنبه (4 اکتبر) رقابت ها را از سر می گیرند.

در رقابتهای دو نفره که شنبه (4 اکتبر) برگزار شد ، دو تیم دو نفره ایران مقابل رقبای ژاپنی شکست خوردند و حذف شدند.

زنان ایرانی همچنین در بخش تیم های مسابقه شرکت کردند که مقام نهم را کسب کرد و سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا