مطالب میجیک

۲ بازیکن فوتسال بانوان نصر فردیس قانونی بازی می‌کنند؟ / زیبا: برخی حفاری را عصبی می‌کنند! 

میجیک/ خوزستان سرپرست تیم ملی فوتسال حفاری بانوان از فدراسیون خواسته تا دلیل بازی سارا شیربیگی و آرزو صدقیانی دو بازیکن نصر فردیس که به نظر می رسد پس از انتقال به این تیم جذب شده اند را توضیح دهد.

منیژه زیبا در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی برای بازی با نصر فردیس در نیمه نهایی آماده می شود و تمام تلاش ما در این مرحله به نتیجه خواهد رسید. اگرچه تیم را برای قهرمانی نبسته است، اما ممکن است اگر مصدومیت بازیکنان ما نبود، می توانستیم به فینال برسیم، هرچند هنوز ناامید نیستیم. تیم ما تا اینجای کار نسبت به هزینه های تیم های آبادان، پیکان و نصر عملکرد خوبی داشته است. تیم ما یک سوم تیم دیگر را خرج نمی کند و از حمایت رسانه ای برخوردار نیست و داورانی مانند آن تیم.

وی در ادامه از فدراسیون خواست تا نظارت بهتری بر قرارداد سارا شیربیگی و آرزو صدقیانی داشته باشد و گفت: با توجه به اطلاعات جمع آوری شده متوجه شدیم که هر دو بازیکن پس از پایان مهلت نقل و انتقالات ابتدای فصل و همچنین نیم فصل دوم هستند. فصل، برای نصر فردیس تیم ملحق شده است و نگران هستیم که فدراسیون در قرارداد این دو بازیکن دقت لازم را نکند و امیدوارم با پاسخگویی در این زمینه، ما را از نگرانی خارج کنند. بوجود آمد.

سرپرست تیم ملی فوتسال حفاری بانوان گفت: به هر حال اگر شیربیگی پس از پایان نقل و انتقالات به عنوان سهمیه آزاد جذب شده باشد، پس از پایان مهلت نقل و انتقالات نمی تواند صدقیانی را به عنوان سهمیه آزاد بگیرد. بر این اساس نصر فردیس حق استفاده از این بازیکن را ندارد و این خلاف قوانین است. البته خبر موثقی هم داریم که قرارداد آرزو صدقیانی یک هفته بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل یعنی بعد از اول دی ماه منعقد شده است، چرا که قرارداد شیربیگی 15 آبان ماه بعد از دو هفته از سوی باشگاه نصر اعلام شد. . . از شروع لیگ برتر و پایان مهلت نقل و انتقالات است.

وی افزود: در مورد فرشته کریمی هم همین اتفاق افتاد و با فرض اینکه همزمان با لیگ ایران در لیگ کویت هم بازی کند، پس از بازگشت به ایران و پیوستن به تیم پیکان، زمان نقل و انتقالات تمام شده است و حتی تی سی انجام می دهد. نداشتم، اما فدراسیون قرارداد را ثبت کرد و کارت بازی صادر کرد که با اعتراض تیم از جمله فردیس مواجه شد و متوجه شد که ثبت قرارداد اشتباه بوده است، فدراسیون نباید پاسخ می داد، اما در مورد پیکان. باشگاه از فرشته کریمی استفاده نکرده بود و در قرارداد شیربیگی و صدقیانی هم چنین خطایی وجود داشت.

زیبا گفت: احساس ما این است که تمام تلاش ما این است که پیکان یا نصر فردیس قهرمان شود و امیدوارم فدراسیون ما را از شبهات ایجاد شده در قبال قرارداد شیربیگی و صدقیانی دور کند. این در حالی است که یکی از مربیان جوانی که مدعی قهرمانی و مربیگری تیم ملی بود، از زمانی که خانم سلیمانی سرمربی تیم ملی شد، مدام مصاحبه می کرد که خانم سلیمانی به بازیکنان ملی پوش خود آسیب رسانده است، اما. مربی با وجود مصدومیت بازیکن، بیش از 16 تا 17 دقیقه از نیمه دوم مقابل تیم حفاری استفاده کرد و باعث مصدومیت بازیکنان شد. خیلی خوب است که این مربی مورد انتقاد قرار گرفت و هیچکس چیزی نگفت، اما اگر در مورد تیم ملی مصاحبه می کردیم جریمه می شدیم.

وی گفت: تیم ما فدای خودمان است و انتظار احترام فدراسیون را دارد. ناگفته نماند که به عنوان افتخاری برای مجموعه باید از حمایت مدیریت باشگاه و شرکت ملی حفاری تشکر کنم. این در حالی است که برخی از نمایندگان فدراسیون مانند حفاری ملی در هیچ تیمی دخالت نکردند. در حالی که مثلاً در بازی خانگی ما دیگر بهانه ای نداشتند، با وجود اینکه زباله ها در اتاق بازی و رختکن بود، باز هم مخالفت کردند، در حالی که چند تیم دیگر در سالن های غیر استاندارد میزبانی کردند. البته اگر از یک باشگاه حفاری حمایت کرده‌ایم، خدا را شکر می‌کنیم و فکر می‌کنم چون فدراسیون معتقد است باشگاه‌های ملی حفاری همیشه یک تیم دارند که با خیال راحت و بی‌صدا با این مشکل مواجه شوند. نمایندگان فدراسیون برای ما درست می کنند. از تیمی حمایت کنید که فقط یک سال است که در لیگ حضور دارد تا بماند اما نمی ماند.

زیبا خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان فدراسیون تیم و بازیکنان ما را عصبی کردند. البته ما نمایندگان خوبی هم از فدراسیون داریم و از این بابت ممنونم. انشالله نمایندگان فدراسیون کل تیم را به یک چشم ببینند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا