۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده الگوی زنان ایرانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده الگوی زنان ایرانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید در مراسم تجلیل از بانوان نویسنده کتاب. فریز توسط رهبر انجام شده است اعلام: بزرگترین امید شهدا ادامه راه است و وقتی وصیت نامه شهدا را می خوانیم بیشتر متوجه نهضت دینی و الهی می شویم. او چیزی را که بیش از همه دوست داشت، یعنی جانش را برای انقلاب اسلامی داد آن را قرار دهید خانواده اش هم از او حمایت می کنند.

وی با نشان دادن اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده داریم که الگوهای خوبی برای بانوان هستند. و سبک زندگی شهید را باید در نظر گرفت.

قاضی زاده هاشمی گفت: 2100 عنوان کتاب با حمایت انتشارات شهید منتشر شده است اما هنوز جای کار زیاد و گسترش دارد.

رئیس بنیاد شهید و شهید تاکید کرد: کتاب ها را باید دید و خواند نه اینکه صرفا تولید کرد و برای افزایش کیفیت آن تلاش کرد.

وی از تبدیل رمان های خوب خود به سریال و فیلم سینمایی خبر داد و گفت: خداوند به ما کمک کند تا وظایف خود را در قبال شهدا انجام دهیم.

قاضی زاده گفت: نمی دانم به چه زبانی تشکر کنم. چون با نوشته شما بچه های این مملکت فیلمنامه شما را آماده کردند و خیلی ها که دوران را نمی شناسند تاریخشان را با نوشته شما می دانند.

وی بیان کرد: این کتاب بیش از همه زمینه ها پیشرفت کرده است که کمک زیادی به انتقال فرهنگ ما به نسل های دیگر کرده است. موفق شدی و امیدوارم همینطور ادامه بدی

قاضی زاده خاطرنشان کرد: باید روحیه و سبک زندگی شهدا در جامعه معرفی شود و این امر در الگوهای جامعه ما تأثیر زیادی دارد. ما زنان نویسنده بزرگی در دنیا داریم که گاهی از شخصیت های داستانی می نویسند، اما تو زن شریفی هستی، نوشته هایت خیالی نیست و به قول حاج قاسم از شهدایی می نویسی. جوانان امروز ما تشنه آن معرفت هستند.

وی خطاب به نویسندگان زن گفت: ما از اقدامات شما حمایت می کنیم و خواهشمندیم با وجود سختی ها همچنان به تلاش و ارتقای کیفیت ادامه دهید و نسلی مانند شما تربیت کنید.

دکمه بازگشت به بالا