مطالب میجیک

۱۵ دقیقه تاریخی برای والیبال زنان/ به وقت دیده شدن

پخش تلویزیونی مسابقات والیبال بانوان در رده امیدوار کننده ، البته محدود ، اتفاق خوبی است که می تواند نوید یک روز بهتر را برای این رشته شگفت انگیز دهد.

به گزارش میجیک ، پخش تلویزیونی یکی از اصلی ترین چالش های ورزش زنان است که تأثیر بسزایی در آشنایی جامعه ، جذب حامیان مالی و به طور کلی توسعه این بخش دارد. در همین راستا ، بانوان ورزشکار در رشته های مختلف بارها خواستار پخش رسانه های مسابقه شده اند و معتقدند که آنها در زمین با حجاب کامل عمل می کنند.

به تدریج ، شبکه های اینترنتی و مجازی به بانوان ورزشکار این فرصت را دادند تا اخبار را پخش کرده و هرچه بیشتر تصاویر و فیلم ها را در این مسابقه به اشتراک بگذارند. علاوه بر این ، Instagram Live ابزار موثری در این زمینه است ، حتی برخی از رشته ها مانند بسکتبال در سال 1399 می توانند مسابقات را از طریق رسانه های آنلاین و مستقیماً از شبکه مجازی فدراسیون بسکتبال در بازی نهایی مسابقات پخش کنند. در بین تیم های بهمن و مهرام ، بیش از هزار نفر به طور مستقیم بانوان بسکتبالیست را تماشا می کنند ، اما هنوز مشکلات پخش تلویزیونی وجود دارد.

در همین حال ، برخی از رشته ها دارای بخش رسانه ای کوچکتر و همچنین پخش اینترنت از سایر رشته ها هستند. یکی والیبال است ، جایی که لیگ در سکوت و بدون تأمل قابل توجه به پایان می رسد. اگرچه این دوره از رقابت کیفیت بهتری نسبت به سالهای گذشته دارد ، اما عموم مردم هنوز این موضوع را نمی دانند. با این حال ، این زمینه به دلیل جذابیت یک کالا ، می تواند افراد زیادی را به خود جلب کند و هر کسی را که می خواهد جستجو کند دعوت می کند.

اخیراً ، در یک رویداد تاریخی ، فینال والیبال بانوان تهران در رده سنی امید به مدت 15 دقیقه از طریق شبکه ورزش به صورت زنده پخش شد. البته قبل از این مسابقه ، تیم شهید شامللی و تسهیلات دریایی از سری مسابقات لیگ هندبال زنان فصل گذشته با تأخیر از طریق شبکه بین المللی جام جم پخش می شد ، اما این بار پای زنان به صورت زنده از تلویزیون و از طریق شبکه ورزش باز شد.

اگر حمایت مالی در این بخش وجود نداشته باشد ، پخش زنده تلویزیونی ورزش بانوان می تواند مشكل مداوم را حل كند. وقتی می بینید بستر تبلیغات و درآمدزایی وجود دارد ، سرمایه گذاران می آیند و اتفاقاً زنان در رسانه ها هستند. برعکس ، این تأثیر زیادی در انگیزه ورزشکاران دارد زیرا آنها می دانند تلاشهایشان دیده شده است و عموم مردم آنها را می شناسند. در همان زمان ، حوزه وسیع تری از موارد ناشناخته در جامعه ، بسیاری از افراد جذب شدند و این بدان معنی است که وجود استعدادهای جدیدی که می تواند زنان مستحکم ایرانی را بیشتر در صحنه بین المللی نشان دهد.

در این راستا گسترش ورزش در جامعه و جامعه مرفه تر را نمی توان فراموش کرد. در حالی که مقامات مختلف ورزشی در کشور به عنوان یک مسئله مهم فعال نیستند ، پخش رسانه های ورزشی زنان ، که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند ، می توانند شور و شوق و انگیزه را برای این بخش ایجاد کنند و ارتباط آن با ورزش را افزایش دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا