مطالب میجیک

۱۰۵۰ روز خلف وعده در حق فوتسال زنان/ مدیر جدید در مسیر سابق!

مدیریت جدید فدراسیون فوتبال به قول خود در مورد پرداخت جایزه برنده تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا عمل نکرده است ، بنابراین بدون توجه به زنان می توان ادامه روند را مشاهده کرد.

به گزارش میجیک ، شهره موسوی ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال زنان ، که در تاریخ 31 مارس با اکثریت آرا به این سمت انتخاب شد ، در یکی از اولین وعده های خود گفت که قبل از عید هزینه تیم ملی فوتسال زنان را پرداخت خواهد کرد ، اما به قول خودش قابل استفاده نیست

پس از قول موسوی ، وی بر نگرانی های خود افزود که طبق گفته مدیر سابق ، او فقط قول می دهد اما قدرت و تلاش برای رسیدن به آن را نخواهد داشت. وقتی فوتبال و فوتسال زنان از این مدیریت اذیت می شوند ، آنها به یک مدیر نیاز دارند که آنها را جدی بگیرد.

در فدراسیون قبلی بارها وعده داده شد که جایزه 22 میلیون برنده تیم فوتسال بانوان در جام ملت های 2018 پرداخت می شود ، اما این اتفاق نیفتاد و اکنون مدیر جدید نشان داده است که در همان مسیر حرکت می کند .

به نظر می رسد وعده شهروندان فدراسیون به فوتسال بانوان محقق نشده است و اکنون حدود 1050 روز 22 میلیون امتیاز جایزه پرداخت نشده است ، در آن دوره هزینه های زیادی برای فوتبال مردان شامل سرمربیان ، پاداش ها و حتی ضرر و زیان ناشی از قرارداد ویلموتس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا