مطالب میجیک

یک پله صعود خادم الشریعه در مسابقات آنلاین فدراسیون جهانی

در دومین روز از رقابت رسمی بارق آسا آنلاین و به دنبال آن فدراسیون جهانی شطرنج ، اولین تیم شطرنج ایران با یک قدم بالاتر از دیروز مقام هشتم را از آن خود کرد.

به گزارش میجیک ، به دلیل شیوع تاجگذاری و انصراف در بیشتر مسابقات ورزشی ، شطرنج تنها رشته و همچنین یک رقیب رقابتی تر از گذشته است. سارا سادات خادم شریعت ، یک شطرنج باز ایرانی ، نیز تصمیم گرفت در یک رقابت آنلاین تحت FIDE (فدراسیون جهانی شطرنج) شرکت کند و خود را برای یک رقابت هیجان انگیز به چالش بکشد.

در مسابقات رعد و برق آنلاین FIDE ، یک سرویس یادبود ویلهلم اشتاینیزن با حضور خادم الشریعه ، شطرنج بازان مشهور جهان را به نمایش گذاشت. به گفته بسیاری از بازیکنان شطرنج ، ویلهلم اشتاینیزن اولین قهرمان شطرنج جهان بدون در نظر گرفتن است. این مسابقه در دو بخش و بانوان آزاد برگزار می شود.

حضور چهره هایی مانند مگنوس کارلسن ، اولین نفر در دنیای شطرنج و کاترینا لاگن ، پنجمین شطرنج بانوان ، این رقابت جالب را رقم می زند.
در روز دوم مسابقه ، خادم الشریعه مقابل شش شطرنجباز به رقابت پرداخت. وی با سه برد ، دو باخت و یک تساوی توانست در یک مرحله از رده بندی رقابت ها صعود کند و در هشت مکان قرار گرفت. در روز اول مسابقه ، خادم الشریعه یک برنده شد ، دو تساوی کرد و سه باخت.
مقام هشتم وقتی در صدر جدول با پنج و نیم امتیاز در صدر جدول قرار گرفت تا دیگر شطرنج بازان را تعقیب کند.

خادم الشریعه روز دوم را باخت و شروع به مبارزه با رقابت زیر کرد. اما او در بازی نهایی مقابل کاترینا لاگنو ، رهبر مسابقات و قهرمان فعلی بانوان پیروز شد.
پیروزی خادم شریعت زمانی به دست آمد که او زن شماره یک بلیط بانوان جهان در جهان بود و این اولین فرصت او برای پیروزی در این رقابت ها بود.

نفر اول این رقابت ها شطرنج بازان روسیه با 2608 امتیاز و هشت امتیاز بود.

من در پایان روز دو به رقابت خواهم پرداخت:

این مسابقه با زمان کنترل 3 دقیقه به اضافه 2 ثانیه در 18 دور برگزار شد.

این رویداد از 26 تا 28 اکتبر برگزار می شود و وب سایت Ches24 با حضور 20 بازیکن مشهور در جهان در دو بخش آزاد و بانوان برگزار می شود. مبلغ جایزه 30،000 یورو ، 18،000 یورو به بخش رایگان و 12،000 یورو به بخش تعلق می گیرد. بانوان تقدیر.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا