مطالب عمومی

یخبندان معابر تهران از روز چهارشنبه

جاده های تهران از روز چهارشنبه یخ زده است

اداره کل هواشناسی تهران با اشاره به بارش باران و برف در استان از بامداد چهارشنبه (اول آذرماه) با کاهش دما، راه ها را مسدود کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس تحلیل نقشه پیش یابی و تحلیل الگوی همدیدی، از عصر امروز تا فردا (8 و 30 آبان ماه) با عبور از سامانه بارشی در در اکثر مناطق استان آسمان نیمه ابری تا ابری و مه آلود پیش بینی می شود.. تا ساعاتی دیگر ابری و تا ساعاتی دیگر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید تا بسیار شدید به ویژه در جنوب استان، در شمال استان بارش باران و برف پیش بینی می شود. . استان ها، برف در ارتفاعات، گاهی کولاک و در مناطق مستعد تگرگ.

کاهش دمای هوا در استان از 7 تا 12 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود که از صبح روز چهارشنبه (اول آذرماه) با یخبندان در جاده ها همراه خواهد بود.

از چهارشنبه تا بعدازظهر جمعه آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و روند گرد و غبار محلی پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با حداقل دمای 2- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (9 آبان) ابری، تا ساعاتی دیگر با بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید با کمینه دمای 3 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (1 آذر) پیش بینی می شود. بودن. صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی اوقات وزش باد شدید با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دکمه بازگشت به بالا