یارانه سوخت از سال بعد به مصرف کننده نهایی می رسد

یارانه سوخت از سال بعد به مصرف کننده نهایی می‌رسد

سخنگویان ضد رانندگی و ستاد ترافیک ارزی برای جلوگیری از راهکارهای جلوگیری از کمیسیون یارانه و مصرف آینده به مصرف کننده نهایی می رسد.

توسط روزنامه نگار میجیک Dehghani Nia – گفتاری برای ضد ردیابی – “متأسفانه سوخت در خانه شیشه ای کاردستی دام کشاورزی و غیره.

وی همچنین افزود: در زمینه کشاورزی جهاد در هواپیمای سبز خانه پیش بینی می شود او از هر ماه منتقل می شود و سازمان طراحی و نگهبان نیز در ماه اخبار است. انتقال محصول به فرآورده های بنزین و شرکت های توزیع نفتی ملی باید پس از دریافت اطلاعات مقدار سوخت را برای یک هفته اعمال کنند.

گفتار ضد ترافیک گفت: “به طور کلی تمام اطلاعات حمل و نقل که باید گرفته شود و باید ناوبری گرفته شود.

آنها می افزاید: 6000 کشتی ماهیگیری در این کشور وجود دارد که در پنج هزار ماهیگیر هورموسوزگان و بالیکان گیلان فقط 5 نفر از کسانی که به راحتی مجهز هستند افزایش می یابد.

به گفته دهقانی نیا تأکید بر مواد 2 ماده 2 آیین نامه اجرایی ماده 1 و 2 استفاده از الگوی مصرف کشتی است. “ما نفت و گاز سوخت را در 2 میلیون ارائه می دهیم اما سربازان این سوخت را در وسط دریا با اقیانوس و تخصیص و تأمین سوخت به محصول شفاف می فروشند.

پس از این جلسه محمودیان – معاون انجمن صنفی و مدیر سوخت سوخت جایگزین – ادامه: آمار 2 تا 6000 کشتی غیرمجاز را نشان می دهد. و اجرای نصب نشان می دهد که با تمایل به خواندن رتبه بندی ها می پردازند.

آنها اضافه می کنند: “متأسفانه طبق داده هایی که می گیریم ما سوخت را به درستی توزیع و نظارت نمی کنیم و این باعث می شود در همه بخش ها بازیابی شود.” معاون رئیس جمهور جایگزین سوخت جایگزین گفت: “در هر كاپیتا در هر مصرف انرژی در كشور ما از انرژی به دلیل بهره برداری از انرژی انرژی مستثنی نیست.”

با گفتن رضا Abbsapour Naderi – معاون مدیر شیلات و شیلات – در قسمت شمالی و شمالی کشور حدود 2000 قلاب حدود 2000 کشتی و از بنزین و تقریباً 700000 سال پیش استفاده می کنند.

آنها توضیح دادند: بخش ماهیگیری استفاده از صد میلیون لیتر بنزین در یک سال و حدود 2 میلیون لیتری دیزل.

به این سؤال پاسخ دهید که چرا مبلغ واحد قلاب به یک دفتر مرکزی ضد جریان اعلام نشده است “قبل از قانون فعلی” سوخت طبق فرمول FAO محاسبه می شود. اما نکته فعلی صحت این محاسبات باید افزایش یابد.

وی توضیح داد: ناوبری الزامات ماهیگیری مؤثر نیست زیرا روشی که برای ماهیگیری استفاده می شود برای یک نوع ماهیگیری در حالی که ماهی های سریع به رتبه بندی مراجعه می کنند.

Abbaspour گفت که سازمان شیلات و شرکت دریایی گفتند: “اکنون علاوه بر کشتی های مجهز به AIS اما هیچ کمانی دیزلی مجهز به آمار و اطلاعاتی نیست.

آنها اضافه می کنند: “سوخت منابع فعلی یک سیستم مدیریت یکپارچه ماهیگیری است که در این سیستم موجود است اما جایی در سیستم وجود ندارد که به کشتی های غیرمجاز توجه داشته باشد و در نهایت سوخت.

معاون رئیس دفتر شیلات و شیلات می گوید که اجرای قانون برای خزیدن قانون همراه با بحث زیرساخت ها باید قوانین جامد را در قاچاق جمع کند. “

طرف دیگر مالک شریفتی نایاسر – نماینده و عضو کمیسیون انرژی پارلمان- در مورد سکوی سوخت سوخت در بخش کشاورزی در کشور یکی از مهمترین مواردی که باعث ایجاد اسلحه سوخت و شبکه های سوخت می شود ناشی از حساسیت در زنجیره سوخت است.

آنها اضافه می کنند: “به همین دلیل یکی از پسران در بند (R) بودجه دوم سوخت برای وضعیت زمان تحویل محصول در دسترس است.

Syainese توضیح می دهد: به عنوان مثال بخش ماهیگیری توزیع کننده سوخت در فینال دریافت می کند و توزیع کننده هر فروش و تحویل سوخت برای مصرف کننده نهایی تفاوت در خرید و فروش را دریافت می کند مانند وضعیت کشور از آن بهره مند می شود یارانه ها و شبکه های غیررسمی دیگر یارانه سوخت نخواهند داشت.

وی گفت: وی با توجه به نیازهای مقامات شبکه گفت: این برنامه هفتم با پایان برنامه و بخش نفت و گاز اختصاص داده شده است. و آنها دارای مجوز سوخت یارانه ای هستند و سهمیه سوخت مورد نیاز مورد نیاز را افزایش می دهند به این معنی که پشتیبانی کامل از قیمت دارای مجوز قیمت منتشر می شود که باید در 6 سال انجام شود.

در پاسخ به پارلمان برای ایجاد سوخت “بودجه سال آینده سوخت برای ایجاد سیستم و ساختار اختصاص داده شده است.”

سرانجام پیام

دکمه بازگشت به بالا