مطالب میجیک

یادواره «شهدای لشکر فرشتگان» با حضور خانواده شهدا برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین؛ صبح امروز با حضور حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه استان تهران در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حسین طهاری دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، محمدعلی صمیمی رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران اتحادیه انجمن ها و دبیرکل انجمن اسلامی دانش آموزان کشور. و عاطفه سعیدی نژاد مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات کشور و موسوی معاون فرهنگی انجمن اسلامی در سراسر کشور در حوزه هنری استان تهران برای دانش آموزان انجمن اسلامی مناطق مختلف برگزار شد. .

سعیدی نژاد رئیس دفتر بانوان سازمان تبلیغات کشور در خصوص اهمیت توجه به فرصت های جوانان همسو با مکتب امام حسین(ع)آ) فرمود: امام حسین(ع)آ) او به ما آموخت که چگونه افرادی را که دوستشان داریم رها کنیم و چگونه خود را در آنجا قرار دهیم تا به خدا برسیم. روایت کربلا صحنه ای انسانی است و مشکل چگونگی رسیدن به خدا را بیان می کند.

وی افزود: امروز امر جامعه اسلامی نمی داند چگونه نو جوانان آهسته گرفتن آن یک روند این روزها است. نوجوانان امروزی سعی می کنند خودشان را بسازند نه اینکه شخص دیگری آنها را بسازد.

رئیس امور بانوان سازمان تبلیغات کشور گفت: امروز کشور ما برای حرکت نیازمند افقی است. در 30 تا 40 سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دغدغه ها و چشم اندازهای جوانان امروز آینده کشور را رقم می زند. ما باید به سرگرمی های نوجوانان کمک کنیم.

وی در پایان درباره نگاه اسلام به زن بیان کرد: اگر می خواهیم آینده کشور را ببینیم باید به دختران کشور نگاه کنیم. اسلام زنان را ضعیف می‌بیند و به کارگر کارخانه بودن راضی نمی‌شود، بلکه می‌خواهد زنان را به مرکز امن هدایت کند.

من باید بگویم؛ در این مراسم علاوه بر اجرای گروه سرود آقایان منتخب روز محرم و شهید حاج قاسم سلیمانی، متن انتخاب شده برای این مداحی توسط یکی از دانش آموزان دختر قرائت شد. نزدیک مراسم همانطور که گفته شد هدایایی توسط حاج علی اکبری، تشری، صمیمی و سرکار خانم سعیدی نژاد و موسوی به خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهید علی اکبر جلالیان، شهید محسن ابوالحسنی، شهید رضا فرزانه، شهید حسن صیاد خدایی و … اهدا شد. . . این جایزه به بالاترین گروه از دانش آموزان انجمن اسلامی تعلق می گیرد. با برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا در پایان این محفل توسط مداح اهل بیت(ع)آ) مراسم تمام شد.

دکمه بازگشت به بالا