برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

گن شکم بند چسبی

یکی از رایج ترین روش ها برای کاهش وزن و همچنین تناسب اندام، استفاده از می باشد. این محصول باعث کاهش تدریجی بافت چربی در شکم و پهلو می شود. این روش به کاهش سایز دور شکم نیز کمک شایانی می کند. همچنین این گن، با افزایش متابلوسیم بدن باعث کاهش سایز خواهد شد. این محصول شکم را جمع کرده و در حین لاغری از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

شما به کمک گن ساعت شنی ۶ قزنه می توانید تناسب اندام خود را دوباره به دست بیاورید. این محصول قسمت کمر را باریک و ظریف می کند. همچنین به کمک این گن می توانید ابعاد جدیدی از تناسب اندام را تجربه کنید. این گن لاغری انواع مختلفی دارد. شما بر اساس بودجه و وضعیت بدنی خود می توانید نسبت به خرید بهترین نمونه اقدام کنید. این محصول باعث بهبود وضعیت جسمی بدن نیز می شود؛ زیرا به مرور زمان باعث نابودی سلول های چربی خواهد شد. یکی از محبوب ترین نمونه های موجود در بازار، می باشد. این محصول بیشتر جنبه طبی دارد؛ به همین علت بیشترین میزان از فروش را به خود اختصاص داده است.

معرفی اجمالی انواع گن چسبی شکم در مدل های مختلف

شما به کمک نمونه های مختلف این محصول می توانید لاغری و تناسب اندام را دوباره تجربه کنید. انواع گن چسبی شکم علاوه بر لاغری، باعث درمان مشکلات مربوط به کمر و ستون فقرات می شوند. این محصول با ایجاد فشار باعث صاف شدن شکم می شود.پرفروش ترین گن چسبی بازار، شکم بند لاغری سانکس می باشد. این محصول چربی های ناحیه پهلو را به طور کامل نابود می کند. همچنین این شکم بند، باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. سانکس، به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود؛ زیرا از بهترین پارچه های موجود در بازار تولید شده است.

این چسبی، در دوران بعد از زایمان باعث کاهش سایز می شود. به کمک این محصول می توانید از افتادگی پوست در دوران بعد از زایمان جلوگیری کنید. بسیاری از ورزشکاران حرفه ای به کمک این شکم بند به اندام ایده آل دست پیدا کرده اند. جنس شکم بند سانکس بسیار مرغوب می باشد؛ به همین علت پس از چند بار شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهد. این شکم بند به دلیل عایق بودن باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود؛ در نتیجه لاغری میسر می شود. این محصول به هیچ عنوان از روی لباس مشخص نیست؛

به همین علت در هر موقعیتی می توانید از آن استفاده کنید. بسیاری از خانم های شیک پوش و به روز، از این شکم بند استفاده می کنند. این محصول به هیچ عنوان باعث عرق سوز شدن پوست نمی شود؛ زیرا از مرغوب ترین پارچه موجود در بازار تولید شده است.
چسبی هیچ گونه فشاری به بدن وارد نمی کند؛ زیرا مطابق با ارگونومی بدن طراحی و تولید شده است. گن چسبی شکم، به نوعی یک محصول طبی می باشد؛ که با درگیر کردن عضلات باعث لاغری می شود. یکی از برترین فروشندگان این محصول در ایران، پک پلاس می باشد. این مجموعه فروشگاهی با نازل ترین قیمت ممکن این شکم بند را به فروش می رساند. قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای را از طریق این مرکز فروش، به صورت اینترنتی  استعلام گرفته و می توانید خریداری کنید.

بهترین روش خرید انواع گن چسبی شکم چیست؟

شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. هنگام خرید شکم بند لاغری سانکس، باید به برخی از نکات مهم توجه کافی داشته باشید. تحت چنین شرایطی می توانید محصول اورجینال را به قیمت واقعی خریداری کنید. پیش از خرید حتما از اصالت محصول مطمئن شوید. استفاده مداوم از چسبی فیک و جعلی می تواند عواقب جبران ناپذیری برای فرد داشته باشد. فروشگاه پک پلاس، کیفیت و اصالت محصولات خود را از هر نظر تضمین می کند. این مجموعه با حذف واسطه ها، به دنبال کاهش قیمت نهایی می باشد. شما به صورت اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز می توانید ثبت سفارش خود را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می تگن ها؛ باعث بالا رفتن دمای بدن و تعریق در محل مورد استفاده می شوند؛ به همین دلیل می توانند از چربی ها و حجم ناحیه شکمی کم کنند و فرم زیباتری را به بدن ببخشند. از طرفی این نوع از محصولات لاغری عملکرد بسیار ساده ای دارند و در مدل های متنوعی هم تولید می شوند. به عنوان مثال این محصولات را می توان به صورت ساده یا برقی خریداری کرد، حتی نوع پل دار آن هم در بازار موجود است. از طرفی شکم بند های موجود در بازار متناسب با نحوه بسته شدن و کاری که انجام می دهند، تقسیم بندی می شوند.

شکم بند ها را متناسب با نوعی که بسته می شوند، می توان به دو مدل پر طرفدار چسبی یا قزن دار دسته بندی کرد. اکثر افراد تصور می کنند که لباس های لاغری با شکم بند ها هیچگونه تفاوتی ندارند و این لوازم عملکرد یکسانی دارند. در جواب این اشخاص باید گفت که کاملا در اشتباه هستند و این دو محصولات کاملا با یک دیگر متفاوت خواهند بود.

شکم بند ها بیشتر برای درمان بیماری در ناحیه شکمی به کار برده می شوند اما لباس های لاغری اکثرا برای صاف نشان دادن بدن اشخاص، مورد استفاده قرار می گیرند. باید گفت که لباس های لاغری را برای جمع و جور کردن چربی هایی که در ناحیه شکمی و باسن افراد انباشته شده اند به کار می برند؛ در حالی که کاربرد شکم بند ها چیز دیگری است.

بهترین گن ساعت شنی

لباس های لاغری که به صورت طراحی شده اند می توانند قسمت زیرین سینه‌ تا حدودا بالای باسن شخص را بپوشانند. جنس این لوازم از لاتکس بوده که یک نوع صمغ است؛ به طور کلی لاتکس به کار رفته در این لوازم گرمای بدن را به دام می اندازد و باعث بالا رفتن حرارت در ناحیه شکمی بدن می شود. ب

نابراین با استفاده از این لوازم، پهلو ها و همچنین شکم شخص دچار تعریق شده و چربی های آن آب خواهد شد. این لوازم دارای شش عدد قلاب یا همان قزن هستند که آن ها را در جهت تنظیم کردن به دور بدن به کار می برند. کسانی که می خواهند پهلو های نسبتا باریک تری داشته باشند، خریداری کردن شکم بند ها و لاغری شکمی انتخاب بسیار مناسبی برای آن ها خواهد بود.

این لباس ها در مدل های متفاوتی تولید می شوند اما اکثر آن ها 6 ردیف با قزن دارند و اشخاص می‌ توانند بسته به اندام خودشان آن ها را تنظیم کنند. در طراحی برخی از لباس های لاغری یا شکم بند ها، زیپ‌ هایی هم تعبیه شده است که با کمک آن می توان شکم بند را تنگ و گشاد کرد. بهترین نوع این لوازم، آنهایی هستند که با الیاف استاندارد دوخته شده باشند. از انواع این لباس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• تاپی شکل به همراه بند هایی با قابلیت تنظیم
• به شکل جلیقه
• کمری اما بی بند

بهترین شکم بند موجود در ایران

اگر می خواهید برای خودتان یک شکم بند ایده آل خریداری کنید، ابتدا باید ببینید که برای چه کاری می خواهید از لباس های لاغری استفاده کنید. برخی از شکم بند های موجود در ایران علاوه بر این که برای لاغری به کار برده می شوند، از آن ها برای پوشش دادن مهره های کمر، کلیه و غیر در برابر سرما و حتی بعد از عمل جراحی استفاده می شود. از طرفی بهترین نوع شکم بند، مدلی است که از جنس استاندارد ساخته شده باشد.

بهترین شکم بند، از جنس نئوپرن و الاستیک تولید می شوند، همچنین بهترین نوع این لوازم مدلی است که بتواند یک نیروی محیطی ایجاد کند تا فشار وارد شده بر ستون مهره ها را کم کند. شکم بند ها باید قابل تنظیم شدن، ضد آلرژی و حساسیت باشند. بهترین شکم بند باید متناسب با گودی پهلو و کمر طراحی شده باشد و در ساخت آن فناوری دابل کمپرس به کار برود.

بهترین شکم بند بعد از زایمان

تغییراتی که در دوران پس از زایمان در اندام خانم ها به وجود می آید، گاهی از اوقات، ناخوشایند و به کام مادران تلخ است؛ پس به دنبال راهی برای خلاص شدن از آن ها هستند؛ مثلا پوست کشیده و شل می شود. بستن ناحیه شکمی با استفاده از  گن لاغری زنانه ساعت شنی باعث جمع و جور شدن سریع تر و راحت تر آن می شود. اما مهم ترین نکته این است که باید از شکم بند ها به شکل درستی استفاده کرد و این که خانم ها برای زمان بستن لباس های لاغری باید با پزشک خودشان مشورت کنند.

مهم ترین مزایای استفاده از این شکم بند ها در دوران بارداری، حمایت کردن آن از کمر و همچنین ستون فقرات است. از طرفی این تجهیزات از رشد کردن سلول ها و بافت های چربی در بدن جلوگیری می کنند؛ در مواردی هم از رحم خانم ها در برابر ورم و متراکم شدن آن محافظت خواهند کرد. حتی انواع شکم بند را می توان در دوران بارداری هم به کار برد.

استفاده کردن از شکم بند برای افراد هیچگونه محدودیتی ندارد و افراد فارق از جنس و سنی که دارند، می توانند از این تجهیزات استفاده کنند. انواع مدل های شکم بند بیشتر برای حفاظت کردن از جا و محل عمل یا بخیه مورد استفاده قرار می گیرند. حتی برای گرم کردن پهلو ها در زمستان و روز های سرد سال هم این محصولات به بیماران کمک می کنند. به طور کلی شکم بند ها کاربرد گسترده ای در زندگی ما دارند و پزشکان برای کاهش دادن درد بیماران و حتی برای بستن شکم زنان باردار بعد از زایمان هم این محصولات را پیشنهاد می دهند.

به عنوان برترین تامین کننده گن چسبی شکم در ایران معرفی شده است. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزه فروش گن فعالیت می کند. این فروشگاه در مقایسه با سایر مراکز فروش با قیمت ارزان تری محصولات خود را به بازار عرضه می کند. پس از خرید این گن چسبی شکم آرزوی دیرینه لاغری و تناسب اندام را می توانید به واقعیت تبدیل کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا