گلایه نازنین ملایی از هم تیمی اش: نصیری خودش را برتر دانست و کار زیبایش را خراب کرد

قایقران المپیکی ایران گفت: کاری که بهمن نصیری انجام داد خوب بود اما این واقعیت که او خود را برتر می دانست زیبا نبود و او همچنین در مورد کار خودش س questionال کرد و من را به چالش کشید.

به گزارش میجیک ، نازنین ملایی و بهمن نصیری ، دو قایقران ایرانی که هر دو زیر نظر افشین فرزام تمرین کردند ، در مقدماتی المپیک مدال نقره کسب کردند و راهی المپیک شدند. اما از آنجا که او مدال طلا کسب نکرد ، طبق قانون فدراسیون جهانی ، فقط یک مقصد سهمیه در ایران وجود دارد و به دلیل قدرت این دو مشابه ، انتخابی که فدراسیون ایران برای معرفی قایقرانان المپیک.
در حالی که همه منتظر می مانند فدراسیون جلسه ای برگزار کند و نام بازیکنان المپیک را معرفی کند ، بهمن نصیری اعلام کرد که آنها از حضور در بازی های المپیک انصراف می دهند. نصیری این حرکت را هنگامی انجام داد که در مصاحبه ای گفت استعفا داد زیرا فشارها روی فدراسیون کاهش یافت ، حتی اگر حق با او بود. این مسئله باعث ناآرامی در دنیای مجازی شده است ، زیرا برخی گفته اند که بر اساس قوانینی که توسط فدراسیون وضع شده است ، حق اعزام آخوندها به المپیک از همان ابتدا است. بعلاوه ، برخی نیز از بهمن نصیری حمایت می کنند.
قانون مصوب فدراسیون این است: “بین دو قایق ، کشتی دورتر از نایب قهرمان سهمیه المپیک تحویل می شود.”

نازنین ملایی در گفت وگو با میجیک ، با بیان اینکه با استعفای بهمن نصیری و کلمات و حدیث زیر به المپیک می رود ، گفت: من از همان اوایل شروع کردم که چه کسی باید در المپیک انتخاب شود. در همان سطح ، و فدراسیون باید انتخاب کند که چه کسی المپیک می شود. من هنوز همان عقیده را دارم و مطمئنم همه چیز خوب است. کاری که آقای نصیری انجام داد واقعاً خوب بود ، اما مصاحبه ای که بعد از خراب شدن کار خوبش انجام داد ، چون خودش را برتر می دانست و به نوعی می گفت عقب نشینی کرد چون برتر بود.

وی ادامه داد: “من مطمئن هستم که همه ما در یک سطح بودیم و به یک نتیجه رسیدیم. هیچ کس ضعیف نیست. خدا را شکر ، رقبای ما هر دو از یک کشور (ژاپن) هستند و فاصله ما از ژاپن است. یکسان است. ما هر دو در مسابقات قبلی آسیا مدال طلا گرفتیم و هیچ تفاوتی وجود ندارد. واقعیت این است که به دلیل قوانین فدراسیون جهانی فقط یک نفر باید در المپیک انتخاب شود. ژاپن در مسابقات مقدماتی المپیک چهار مدال طلا کسب کرد ، اما طبق قانون ، فقط دو قایق که می توانند به المپیک بروند و دو کشتی انتخاب نشده دلیل ضعف آنها نیست ، اما این قانون اجازه نمی دهد که دو کشتی دیگر به المپیک بروند.

كولای گفت: “به عنوان مرجعی برای تصویب این قانون توسط فدراسیون ایران ،” قبل از مداخله در مسابقات ، فدراسیون همچنین موافقت كرد كه آبهای نظارتی و پارو آرام هستند ، جایی كه افرادی هستند كه هیچ بحثی ندارند. همه ما قوانین ذکر شده و هیچ اعتراضی ندارد. این قانون باید بعد از مسابقه وضع شود. کسانی که از نظر قانونی دلیل بر پیروزی نیستند ، اما صاحب آن از نظر قانونی واجد شرایط است و کسانی را انتخاب کرده است که قبلاً استفاده نکرده اند و من نمی دانم چرا این مسئله اینقدر حاشیه ای است .

وی افزود: نصیری در مورد کار خوب خود با مصاحبه س askedال کرد و همچنین مرا به چالش کشید. من در این مدت چیزی نگفتم ، اگرچه می توانم بگویم طبق قانون ، سابقه من بسیار بیشتر از کسانی است که بعد از من وجود دارد ، و از نظر قانونی ، باید می گفتم ، اما در دو هفته گذشته این حرف را نزدم باور کنید ، این باعث شد دوست من از من عصبانی شود و کاملا غیرحرفه ای باشد. حالا اگر به آقای نصیری لقب قهرمان بدهیم ، اگر از هم تیمی هایش بخواهد خودشان را بزرگ کنند ، قهرمان نمی شود.

تیم ملی قایقرانی ایران با اشاره به مرزهای ایجاد شده گفت: “من وارد این فضا نخواهم شد زیرا هنوز وارد ارتش نشده ام و چالش های دوران ورزشی ام بسیار بیشتر و بیشتر از این موضوع است.” این یک چالش کوچک است که باید در ورزش اتفاق بیفتد. من هنوز به هدف فکر می کنم و منتظر هستم فدراسیون تاریخ شروع تمرین را اعلام کند تا بتوانم تمرینات خود را با آقای فرزام شروع کنم. هدف دستیابی به بهترین رتبه در المپیک که هرگز به دست نیامده است ، گامی برای رفتن به المپیک 2024 و کسب مدال بود.

در پاسخ به سوالات اگر بهتر نیست فدراسیون المپیک را سریعاً پس از مسابقه با توجه به قانونی که آنها معرفی کردند ، معرفی کند ، آخوند گفت: “فدراسیون می خواهد با صلح حل شود زیرا به محض اینکه ما از رقابت خارج می شویم ، همه آنها احساسی حل می شوند.” و تصور می شود ، سپس او می خواهد همه چیز پایدار و از نظر قانونی شکستنی باشد.

وی در پاسخ به این سال که از رفتن به المپیک چقدر هیجان زده است ، گفت: احساس راحتی می کنم اما بیشتر به دنبال نتایج خوب هستم و بسیار خوشحالم که بهترین عملکرد را در المپیک دارم. من فقط نمی خواهم در المپیک شرکت کنم ، بلکه می خواهم نتایج خوبی بگیرم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا