مطالب میجیک

گزینه ایتالیایی هدایت تیم والیبال زنان، تماشاگر بازی آخر لیگ

دیدار تیم‌های سایپا تهران و زیرانیا اصفهان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، برنده نیم‌فصل این رقابت‌ها را مشخص می‌کند و «الساندرا کمدلی» اولین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال بانوان ایران خواهد بود.

به گزارش میجیک، دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان فردا (پنجشنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، یزد، فارس، کاشان و ورامین به پایان می رسد.

تیم سایپا تهران در مهمترین دیدار هفته میزبان ذوبیای اصفهان خواهد بود و برنده این دیدار برنده نیم فصل این رقابت ها را مشخص خواهد کرد.

این دیدار از ساعت 16:00 در خانه والیبال تهران آغاز و با گزارش علی شاکری به صورت زنده از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش خواهد شد.

در همین راستا با همکاری شرکت آپارت، لینک ویژه ای برای تماشای این دیدار جذاب در خارج از ایران ارائه شده است تا گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال بانوان ایران برای آشنایی بیشتر با بازی، مستقیماً این مسابقه را تماشا کند. سطح لیگ برتر بانوان.

گزینه اصلی مربیگری تیم ملی بانوان ایران، حضور در تهران برای دیدار با مسئولان فدراسیون، انجام مذاکرات نهایی و بازدید از امکانات والیبال ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا