مطالب میجیک

کیفیت و کمیت نسل آینده به معلمان بستگی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) برگزار شد.س) و روز دختر که در مرکز دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر تهران برگزار شد، از حضور دختران با انگیزه، نخبه و پرانرژی در دانشگاه فرهنگیان قدردانی کرد و گفت: کیفیت و کمیت نسل آینده به شما معلمان بستگی دارد.

وی با تاکید بر ایجاد فضای مناسب از نظر سلامت، ورزش و زندگی بهتر برای دانشجو معلمان افزود: برخی مشکلات از جمله فضا و بودجه از جمله مشکلات برخی کلانشهرها مانند تهران است اما مشکلاتی مانند بهداشت و درمان کیفیت آموزش مستلزم تلاش جدی مدیران است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از افتتاح طرح دختر ویترینی در هیئت داخلی خبر داد و از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خواست در این برنامه مشارکت جدی داشته باشند.

خزعلی بر حمایت از طرح ها در حوزه علمی، ورزشی و … تاکید کرد استارت آپ ها وی گفت: از پیشنهادات شما دانش آموزان و معلمان در سطح ملی حمایت می کنیم.

لازم به ذکر است معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری در ابتدای خیرمقدم از دانشجویان خواست تا حضور یافته و مشکلات و مشکلات دانشگاه را بیان کنند و دانشجو معلمان 7 نیز به بیان مشکلات و مشکلات خود پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا