کورونا پینگ پینگ زن را بیرون می آورد / ایرانمنش: تصویب وزارت ، ما در ماه ژوئن تمرین خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: به دلیل برگزاری مسابقات جهانی در ماه اکتبر ، وی به دنبال این است که از ابتدا تمرین مربیان را آغاز کند. ژوئن

در مصاحبه با میجیک ، سرمربی تیم تنیس بانوان ایران برای حضور در مسابقات جهانی تنیس روی میز حاضر شد و گفت: “این مسابقات از 6 اکتبر تا کنون برگزار می شود. 13 در کره جنوبی. ” بله ، امروز به دلیل سقوط تاج می توانست تغییر بیشتری کند اما ما تمام برنامه هایی را برای شروع اردوگاه خود در اوایل ماه ژوئن در صورت تصویب وزارت ورزش و جوانان تهیه کرده ایم. اردوگاه تا مسابقه ادامه خواهد داشت و ما تعدادی از مقصد های بین المللی را دراختیار داشته ایم که در صورت موفقیت آمیز وقایع بین المللی آماده ارسال به هر یک از آنها هستیم. .

وی افزود: قبل از عید تعدادی اردوگاه داریم و ورزشکاران در تمرینات و رقابت ها شرکت می کنند علاوه بر این به دنبال این هستیم که در قطر ، عمان و بعد از آن شرکت کنیم مسابقات جهانی و مقدماتی المپیک ، اما به دلیل عزیمت کرونا ، برنامه های ما حذف شده و تیم خانه است.با این حال ، من وضعیت آنها را دنبال می کنم ، برخی از آنها افراد هیچ تمرین در خانه ندارند و فقط تمرینات بدنی و بدنی را انجام می دهند ، اما سایرین میز و ورزش بیشتری دارند.به طور کلی بازیکنان پینگ پنگ به تمرین می روند. این مشکل به زودی پایان می یابد.

سرمربی تیم گفت: این مسابقه در آخرین لحظه به حالت تعلیق درآمده بود ، قبل از اینكه شهسواری و صفایی از كنار گذاشته شوند. اگرچه آنها هنوز هم تمرین می شوند ، تمرینات مربوط به آموزش ، تلاش و آمادگی جسمانی فاقد است. بنابراین ، من به عنوان سرمربی تیم ، خوشحال شدم که جام جهانی و بازی های المپیک به تعویق افتاد زیرا زمان زیادی برای آماده سازی ورزشکاران نداریم. از طرف دیگر لیگ حساب نمی شود و نوعی آماده سازی برای ورزشکاران است.

ایرانمنش در مورد وضعیت تنیس بانوان در ایران گفت: سن پینگ پنگ نسبت به دوره قبلی پایین تر بوده است ، حتی اگر تیم ملی در مسابقات اعزام شده باشد. مخالفان در جهان ، به جز خانم شهسواری ، بقیه افراد زیر 20 سال سن دارند. آموزش کارمندان از سنین پایین مورد توجه ما بوده است زیرا این امر نشان دهنده سرمایه گذاری و پشتیبانی در بخش زنان است و این باعث افزایش سطح آنها می شود ، اما ما به یک برنامه قابل مقایسه نیاز داریم. به چین و کره جنوبی. از طرف دیگر ، ما برای این کار اصلاً بودجه نداریم و تامین کنندگان ما کم هستند. پسران پینگ پنگ ایرانی در تیم های مختلف فوتبال بازی می کنند و به مسابقات مختلفی اعزام می شوند ، اما دختران هر سال در دو یا سه تورنمنت شرکت می کنند و مابقی نیز مسابقات خانگی هستند. .

وی افزود: عدم تسلیم شدن به تورهای متعدد و اردوگاههای خارج از منزل ، دو موضوع اصلی ماست. از آنجا که بودجه دولت کمیاب است و مخارج دیگری نیز دارد ، انتقال آن به اردوگاه های دیگر دشوار است. بنابراین ما باید با آن مقابله کنیم. امیدوارم وضعیت زنان بهتر باشد بنابراین با جذب حامیان مالی بیشتر می توانیم آنها را به کمپین های مختلفی ارجاع دهیم. آقای قرداشی در چهار سال اول ریاست جمهوری خود در اتحادیه موفق بود. امیدوارم این مدل همچنان جذب و جذب اسپانسرهای زن بیشتری را ادامه دهد تا بتوان از آنها به عنوان رقابتی تر و متمرکز تر یاد کرد.

ایرانمنش در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود پخش تلویزیونی تنیس بانوان ، بسیاری از حامیان مالی جذب این بخش نشده اند؟ وی گفت: “علاوه بر سرمربیگری تیم ملی ، من هم در لیگ شرکت می کنم و هدف اصلی من این است که اسپانسرهای مورد نیاز بازیکنان را بدست آورم ، این بدان معنی است که اولویت من این است که مردم در جهت بهتری قرار بگیرند و حامیان بیشتری را جذب کنند. ” آنها حامی مالی بسیار کمی دارند. این نیکوکار هزینه این کار را پرداخت کرد ، در حالی که هنوز زن در شغل ما هنوز در آسیا و جهان شغلی ندارد. از طرف دیگر ، زمینه ما گران است. با هزینه کمتری تجهیزات بیشتری در اختیار بازیکن قرار گرفت اما اکنون قیمت افزایش یافته است و جلب توجه کسانی که کار را به دست نمی آورند دشوار است.

وی افزود: تنیس یک رشته عالی و توزیع مستقیم است ، بسیاری فکر می کنند این ورزش بیشتر شبیه به ورزش است که محبوبیتی ندارد اما با رسانه های اجتماعی همراه است. تلویزیون ، آنها می بینند که فصل زنان با تمام حرکات و تلاش های خود ، پشت میز ایستاده و آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.ما صبر فراوان داریم.امیدوارم که بتوانیم به آرامی از دردسر خود خارج شویم اینجا به بقیه کشور و جذب اسپانسرهای بیشتر.

ایرانمنش با بیان اینکه کسب فاتح برندگان در مرحله ارشد دشوار است ، افزود: خوشبختانه در حال حاضر دولت در بخش خدمات عملکرد خوبی دارد. تارا سوری عضو تیم هاپس جهانی است و این برای ما بسیار امیدوار است. از این گذشته ، ما باید از جایی شروع کنیم ، نباید انتظار داشته باشیم تیم ارشد پیروز شود حتی اگر مردان همه توانایی ها و سطح ما هنوز به این مقام نرسیده باشند. . هدف ما پیشرفت است. با این حال ، ما در تلاش هستیم تا در جام جهانی امسال بدرخشیم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا