مطالب میجیک

کنفرانس بین المللی “جایی که زنان در موفقیت های ایرانی و اسلامی” برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، بنیاد ایران شناسی به دلیل خشونت بین المللی کنفرانس بین المللی “نقش زنان در موفقیت ایران و اسلام” برگزار کرده است. کرونا و لزوم همکاری و همکاری مردم همه جوامع در نظارت بر برنامه ها و روابط مناسب و عدم امکان برگزاری تحقیق و پژوهش در شرایط فعلی ، به جای خوب برگزار می شود.

سلاح های کنفرانس بین المللی “مکان زنان در تمدن ایران و اسلام” را میزبان و ارائه این مجمع با همکاری شرکای ملی و بین المللی می داند. شبکه مجازی و مجازی.

برگزاری جلسات مجازی با موضوع: “جایگاه زنان در آفرینش و توسعه” ، “زنان در زمینه صلح و تمدن مبتنی بر تاریخ و تمدن”. ایران و اسلام “،” زنان در بازسازی و ترویج میراث سنتی “،” زنان؛ مراقبت از خود و “عزت نفس” ، “زنان در تقویت خانواده” ، “زنان در توسعه اقتصادی ، کارآفرینی و مسئولیت” ، “زنان و آموزش آینده در علم و فناوری در اروپای اسلامی و غربی “،” زنان در رسانه و فضای مجازی “” بارها و تهدیدها “بخشی از کنفرانس بین المللی مجازی خواهند بود.

شرکت کنندگان علاقه مند و جذاب ، آگاه از زمان سخنرانی های داخلی و خارجی ، طیف وسیعی از دیدگاه ها و دیدگاه ها را ارائه می دهند ، و همچنین بولتن های منتخب را برای مشارکت بررسی می کنند. ما در تالار گفتگوی وب سایت woman.iranology.ir.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 021-886087779 و 0910 3167017 با اداره پلیس تماس بگیرید و یا به آدرس ایمیل.pr@iranology.ir بنویسید.

دکمه بازگشت به بالا