کرکره برقی مغازه

کرکره مغازه نوعی حفاظ همه کاره است که علاوه بر محافظت از فروشگاه، نقش عمده ای در زیبایی ویترین و محیط محله دارد. کرکره مغازه در حجره‌های سنتی بازار در گذشته حفاظ چوبی بود، اما به تدریج کرکره‌های آهنی و الماسی جایگزین آن شد و بعدها کرکره‌های آلومینیومی نیز کاهش یافت. جدیدترین نسل پرده های فروشگاهی، پرده های کامپوزیت ضد سرقت هستند که علاوه بر زیبایی پرده های مغازه، از امنیت و محافظت بالایی برخوردار هستند.

کرکره برقی

انواع تعطیلی فروشگاه

مهمترین عامل در طبقه بندی کرکره های جدید جنس تیغه آن است. موتور کرکره برقی نیز در کیفیت آن نقش دارد. یکی دیگر از طبقه بندی پرده های فروشگاهی دستی و اتوماتیک است که در این قسمت به توضیح آن ها پرداخته ایم.

دستورالعمل: شاید افراد کمتری چنین پرده هایی بخرند. کتابچه‌های راهنما سال‌ها پیش برای اطمینان از ایمنی در فروشگاه‌ها در زمانی که سیستم‌های خودکار وجود نداشت، توسعه یافتند. آنها همچنین از آهن ساخته شده بودند.

کرکره اتوماتیک. چنین کرکره هایی توسط موتورهای الکتریکی به حرکت در می آیند. ایمن تر هستند. استفاده از آنها نیز بسیار آسان است. در واقع در زمان قطع برق به صورت دستی عمل می کنند.

مزایای کرکره ضد سرقت برای مغازه ها

کرکره مغازه و درب اتوماتیک مزایای زیادی برای امنیت مغازه دارد. این روزها در هر ملک تجاری شاهد کرکره امنیتی هستیم. حتی مکان‌های آسیب‌پذیر مانند بانک‌ها دارای قفل‌های مدرن هستند. این نشان می دهد که کرکره ها در طول زمان استحکام خود را ثابت کرده اند.

همانطور که قبلا ذکر شد، آنها از شیشه سکوریت برای اکثر املاک تجاری استفاده می کنند. شیشه سکوریت تاثیر زیادی در زیبایی ملک دارد. این شیشه ها ماندگاری بالایی دارند. اما آنها را می توان با یک ضربه قوی شکست. آنها حتی می توانند خود به خود به دلیل تغییرات دما فرو بریزند. به همین دلیل استفاده از شیشه سکوریت به تنهایی راه حل خوبی نیست. بهتر است کرکره فروشگاهی در کنار آن نصب شود. با نصب پرده های ضد سرقت امنیت ملک خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

قفل های ضد سرقت همچنین می توانند از ورود افراد مزاحم به فروشگاه شما جلوگیری کنند. خرابکاران و قلدرها فقط می خواهند شما را نابود کنند. قفل های ضد سرقت از ورود آنها جلوگیری می کند. آمارهای مختلف نشان می دهد که این حفاظت اثرات زیادی در نجات اقتصاد و جان مردم داشته است.

مغازه فلزی را ببندید

از نظر شکل بسته، ظاهر و تنوع رنگ بسیار شبیه آلومینیوم است. معمولاً در فوم گالوانیزه استفاده می شود. این باعث می شود که آن را قوی تر و بادوام تر کند. گالوانیزه قوی تر از آلومینیوم است.

کرکره های فولادی

تیغه های فولادی تک جداره هستند. با این حال، آنها بسیار ضخیم هستند، که آنها را بسیار بادوام می کند. این مدل نیز مانند دو چاقوی قبلی در رنگ های مختلف عرضه می شود. مزیت این کاشی ها طراحی آنهاست. کرکره های استیل مغازه به گونه ای طراحی شده اند که اگر آنها را به زیر فشار دهید به صورت خودکار بسته می شوند. مقاومت نسبتاً کمی در برابر ضربه تیغه دارد. البته این ضعف با ریل مخصوص جبران می شود.

پرده ها پرده ها را ذخیره می کنند

این نوار برای دیدن در ویترین مغازه عالی است. این جنس تیغه نیز فولادی است، اما ساختار مشبکی دارد. بنابراین با وجود بسته بودن، عابران می توانستند ویترین مغازه را رصد کنند. کرکره کرکره ای یکی از زیباترین و مجلل ترین گزینه هایی است که می توانید برای کسب و کار خود داشته باشید.

شیرهای ساخته شده از شیشه پلی کربنات

این تیغه از شیشه و پلی کربنات ساخته شده است. محافظت درب مغازه پلی کربنات شیشه ای بسیار بالاست. این تیغه ها در برابر ضربه های سخت و بریدگی حرارتی بسیار مقاوم هستند. برخی از آنها ضد گلوله نیز هستند. جالب است بدانید برای جلوگیری از تغییر رنگ از مواد ضد UV در تولید شیشه پلی کربنات استفاده می شود.

طراحی و نصب پرده مغازه

این محصول ایپاکو ایمنی سرمایه شما را تضمین می کند. بنابراین علاوه بر کیفیت عالی باید از طراحی و نصب صحیح نیز برخوردار باشد. انتخاب افراد متخصص در این زمینه به طراحی و تولید محصولی با کیفیت و گرفتن نتیجه مورد انتظار کمک می کند. کارشناسان محلی محل نصب کرکره مغازه را به دقت بررسی می کنند. بر این اساس محصول مناسبی را طراحی می کنند. آنها حتی می توانند شما را در انتخاب سرعت شاتر مناسب راهنمایی کنند. پس از ساخت با بهترین مواد، با اندازه گیری های دقیق، آن را در محل نصب می کنند. این افراد مشاوران خوبی در این زمینه هستند. خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه می کنند. بنابراین از چرخه عمر صحیح محصول نیز مطمئن خواهید بود.

دکمه بازگشت به بالا