مطالب میجیک

کرونا موضوع اصلی در اعزام فوتسال زنان به جام جهانی یا بهانه فدراسیون؟

سرمربی تیم ملی تاکید کرد که شرایط حضور در تورنمنت برزیل حفظ سلامتی بازیکنان به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش میجیک ، اردوی بانوی فوتسال تیم ملی که قرار است 12 سپتامبر برگزار شود لغو می شود. “بانوان تیم ملی فوتبال بوت اردو باید در ماه سپتامبر برگزار شود ، اما برگزار نشد زیرا مشکلی وجود دارد که مربوط به شیوع ویروس تاج است. اساساً طبق برنامه ، در ماه اکتبر دو اردو خواهیم داشت: اردوی اول هفته اول ماه اکتبر است ، یک ویژه به مرحله انتخاب ، و دوم در اکتبر didedikake به اردوگاه اصلی ، که با بازیکنان جدید و قدیمی برگزار خواهد شد. “

قبل از اردوی دو مرحله ای تیم ملی در ماه آگوست ، لغو می شود و هیچ تضمینی برای برگزاری اردو در ماه اکتبر وجود ندارد. در حالی که تیم ملی مردان بیش از سه اردو در همین مدت برگزار کرده بود ، اما اردوهای بانوان یک به یک لغو شد.

آیا کرونا مسئله اصلی اعزام زنان به جام جهانی است یا دلیل فدراسیون؟

مشکل دیگری که یاری به آن اشاره کرده است حضور تیم ملی در مسابقات برزیل (جام جهانی کوچک) است. وی اعلام کرد که فدراسیون اعلام کرد که این شرط در 6 سپتامبر مشروط خواهد بود و شرکت یا عدم شرکت ایران به شرایط شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.

یاری گفت: “اطمینان از سلامتی بازیکنان و دلیل اعزام تیم ملی به برزیل با توجه به شرایط Covid 19 در برزیل که اکنون به عنوان یک کشور پر خطر شماره دو است ، برای ما اولویت است.” “ما اعلام می کنیم که اگر شرایط مناسب باشد ، می توانیم در این مسابقات بین المللی شرکت کنیم.”

سرمربی همچنین به تأثیر و اهمیت این مسابقات اشاره کرد که با شرکت بهترین تیم های جهان برگزار می شود. با این حال مشخص نیست که آیا فدراسیون فوتبال امروز (پنجشنبه) لیستی از بازیکنان و تیم های فنی تیم ملی را به برزیل ارسال کرده است یا خیر. در صورت عدم ارسال ، می توان نتیجه گرفت که فدراسیون هنوز تصمیم جدی برای اعزام ملی گرایان به برزیل اتخاذ نکرده است ، و شیوع تاج حتی دلیل بیشتری دارد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا