کدام سدها بیشتر از پارسال آب دارند؟

آمار بهره برداری از سدهای مخزنی کشور تا دوم دی ماه نشان می دهد که از میان سدهای مهم (شرب-کشاورزی) کشور، 26 سد نسبت به سال قبل آب بیشتری دارند.

کدام سد نسبت به سال گذشته آب بیشتری دارد؟

به گزارش میجیک، از ابتدای سال آبی تاکنون میزان ورودی به مخزن کشور معادل 4 میلیارد و 460 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به سال گذشته معادل 4 میلیارد و 130 میلیون، 8 درصد رشد داشته است. متر مکعب. همچنین تولید کل سدهای کشور نسبت به سال قبل 21 درصد افزایش یافته است.

حجم آب موجود در مخزن در حال حاضر 19 میلیارد و 900 میلیون مترمکعب ثبت شده است که نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است که معادل 18 میلیارد و هفت میلیون متر مکعب است.

کدام سد نسبت به سال گذشته آب بیشتری دارد؟

وضعیت برخی از سدهای مهم کشور نشان می دهد که 26 سد نسبت به سال گذشته ذخیره آب بیشتری دارند و حتی در چهار سد نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش ذخیره آب داریم، سد کرخه در استان خوزستان با 160 سد. درصد، سد اکباتان، آبشینه همدان 547 درصد بیشتر از سد وشمگیر، استان گلستان بستان و سد ایلام 160 درصد بیشتر از سال گذشته آب دارند.

در

کدام سد نسبت به سال گذشته آب بیشتری دارد؟

همچنین ارتفاع کل بارندگی در کشور برابر با 42.2 میلی متر است. این میزان بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت مدت مشابه (63.4 میلی متر) 33 درصد و نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته (39.6 میلی متر) 7 درصد کاهش نشان می دهد.

کدام سد نسبت به سال گذشته آب بیشتری دارد؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا