مطالب میجیک

کدام دوومیدانی‌کاران ایران در اردوی خارجی هستند؟

سه دوومیدانی ایرانی که در اردوهای خارجی اغلب مورد انتقاد قرار می گیرند، مجدداً در خارج از کشور اردو زده اند.

به گزارش میجیک، اردوهای ورزشکاران و ورزشکاران در خارج از کشور قطعا یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی است که بعضاً مورد انتقاد قرار می گیرد. احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و حسن تفتیان سریع ترین مرد ایران شاید بیشترین انتقاد را برای هدر دادن پول و کمپینگ طولانی داشته باشند.

با وجود اینکه دو و میدانی 24 رشته دارد و ورزشکاران زیادی در رشته های مختلف فعالیت می کنند، اما تاکید فدراسیون در دوره های مختلف یک مقدار بوده و اکنون کارش به جایی رسیده است که وضعیت رده پایه خوب نیست. نه و از کسب مدال هایی مانند مسابقات ترکیه، آذربایجان و آسیای میانه لذت ببرید.

حضور در اردوهای خارج از کشور با وجود به تعویق افتادن بازی های آسیایی و همچنین دستاوردهای ورزشکاران در سال های اخیر با وجود برگزاری اردوهای خارجی، این سوال را ایجاد می کند که چرا همین روند ادامه دارد؟

احسان حدادی هم اکنون در آمریکا، حسن تفتیان در جامائیکا و فرزانه فصیحی در ترکیه هستند. این سه ورزشکار که در المپیک هم حضور داشتند و در آن خوب نبودند، حالا به بهانه المپیک و المپیک و اینکه در مسابقات رسمی چه خواهند کرد، در خارج از کشور اردو زده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا