کارآفرینی با چاشنی مادرانه/ نبض تولید در دست بانوان جهادگر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین گروه استانی – بهناز مقدس: افراد زیادی در جامعه هستند که برای پیشرفت کشورمان برای حمایت از تولید داخلی گام های مهمی برمی دارند و مقاومت اقتصادی می تواند تضمین کننده الگوی مدیریتی برای ایران ما در دوران تحریم باشد.

کارآفرینی با حس مادری / نبض تولید در دست زنان جهادگر

پروین انوری تولید کننده و کارآفرین مازندرانی متولد سال 1348 دو شرکت دانش بنیان را در این استان تاسیس و راه اندازی کرد و با استخدام 350 زن این سرزمین را رنگارنگ کرد.

صبح یکی از روزهای پاییزی در حاشیه مراسم طنین کنار مزار 8 شهید گمنام دفاع مقدس در پارک موزه ساری به صحبت های یک زن موفق تاجر نشستم.

وی خود را موسس دو شرکت دانش بنیان معرفی کرد و گفت: فعالیت خود را به عنوان تخصصی ترین و بزرگترین تولید کننده توری پلاستیکی با روش دایره ای از سال 1397 آغاز کردم.

تاجر مازندرانی گفت: محصولات شرکت پلی مرباف شامل توری های سایبان مزارع سایبان پارکینگ محافظ خورشیدی گلخانه کیسه های مشبک راشل بسته بندی خوراک کیسه های برق کلم برای جمع آوری محصولات است و با کمک همسرم همچنان در حال به روز رسانی هستیم. تولیدات داخلی و تولید تا کشور ما از کشورهای دیگر عقب نماند.

انوری علاقه و هدف خود را از تاسیس این شرکت اینگونه بیان کرد: کمک به کشورم و یکی از موفقیت های زنان سرزمینم باشم که همیشه در همه مشکلات جامعه حضور دارند و در همه مشکلات جامعه حضور دارند و همچنین ایجاد شغلی برای من همسرم و ساختن آینده ای خوب برای پسرم و مهمتر از آن ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی این کار را با حمایت خانواده ام آغاز کردم.

کارآفرینی با حس مادری / نبض تولید در دست زنان جهادگر

وی ادامه داد: کارمان را با کیف راشل شروع کردیم سه سال متوالی با یک دستگاه تولید داشتیم سپس یک دستگاه جدید وارد کردیم کار با قوت ادامه دارد و حتی برای توزیع محصولات این شرکت به مشهد رفتیم زیرا وجود دارد. باغبان مورد نیاز این محصول جدید برای جلوگیری از صدمه مانند جمع آوری توت ها از زیر درخت در نظر گرفته شده است که زیر درخت می افتند و آسیب می بینند اما با نصب توری ها در آنجا جمع آوری و خشک می شوند.

این تاجر درباره سایبان سبز رنگی که در حرم مطهر امام رضا (ع) نصب شده است گفت: این سایبان محصول شرکت ما است که برای ایجاد فضای خنک و کاهش شدت نور خورشید در حیاط نصب می شود. زائران

کاهش مصرف آب با محصولات دانش بنیان

انوری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات کشور ما مشکل آب است افزود: تولید شرکت دانشبانیان تقریباً مصرف آب را به نصف کاهش داده است و امروز افتخار می کنم که این شرکت محصولی به نام شبکه های مونوفیلامنت و منوفیلامنت تولید کرده است. محصولاتی که در کشور ما وارد می شوند هر چه غیرضروری است تولید می کنند معرفی این فناوری حاصل تلاش چندین ساله است که با حضور در نمایشگاه های مختلف در سراسر جهان و دیدن محصولات آن ها ایده های جدیدی برای تولید ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه مهمترین این فناوری اشعه ماوراء بنفش است اظهار داشت: با استفاده از اثرات خورشید تا حد زیادی کاهش می یابد. چالش ها او نیز در این مسیر با ما است.

کارآفرینی با حس مادری / نبض تولید در دست زنان جهادگر

این کارآفرین با تاکید بر اینکه گاهی برای پرداخت حقوق پرسنل مجبور به اخذ وام 23 درصدی هستیم افزود: همانطور که تولید مهم است رضایت کارکنان و عدم تاخیر در حقوق نیز یکی از وظایف اصلی مجموعه ما خواهد بود بنابراین چالشی همیشگی است انتظار حمایتی که بیش از مسئولان نیاز دارد متاسفانه گاهی برخی از مسئولان می گویند که ما حتی نام شرکت را نشنیده ایم که نام شرکت در شهرک صنعتی راجه بابل و سایت های مختلف مطرح می شود.

انوری با بیان اینکه تولیدکنندگان همیشه مظلوم هستند گفت: بانوان جهادگر بهترین کارآفرینان کشور قایق نجات برای نوسازی تولیدات داخلی خواهند بود و من به عنوان یک تولید کننده زن استان مازندران همیشه در این راه و در کنار مردمم هستم. مدیر کارخانه فعلی ما در گذشته کارگر مجتمع بوده است تولید و پیشرفت انسانی در مجموعه یکی از مهمترین و مهم ترین وظایف محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا