مطالب میجیک

کادر فنی تیم‌های ملی بسکتبال زنان تغییر می‌کند؟

فریده شجاعی گفت: احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی بسکتبال بانوان وجود دارد که این به تصمیم کمیته فنی بستگی دارد.

فریده شجاعی ، نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان در مورد برنامه تیم ملی بانوان به میجیک گفت: “FIBA (جهانی فدراسیون بسکتبال) با توجه به رقابتی که سال آینده برگزار می شود ، برنامه کلی خود را برای سهمیه مسابقات المپیک داشت اما هنوز جزئیات آن وجود دارد.” برنامه را نداده و کامل نکرده است. از طرف دیگر ما هنوز مجوز تمرین نداریم و چون بازیکنان و کادرفنی را از قبل می شناسیم پس از دریافت مجوز تمرین خواهیم کرد.

وی درباره احتمال تعویض کادر فنی تیم ملی گفت: جلسه کمیته فنی هفته آینده برگزار می شود ، به ما مشاوره داده شده و برنامه ریزی هایی انجام داده ایم. ممکن است مجبور شویم اقدامات مربوط به کادر را تغییر دهیم اما با انجام یک جلسه فنی. وضعیت همه گروه های سنی سه و پنج ساله باید با کمیته فنی در میان گذاشته شود و در صورت لزوم تصمیم گیری شود.

معاون بسکتبال بانوان درباره برگزاری لیگ برتر بانوان صحبت می کند: 16 تیم قبلاً آمادگی خود را برای پیوستن به لیگ اعلام کرده اند ، اما به نظر می رسد سه یا چهار تیم منصرف شده اند. اما ، ما باید به مهلت تعیین شده پایان سپتامبر فرصت دهیم و قرعه کشی ها در 6 اکتبر برگزار می شود ، بنابراین ما می توانیم مسابقات را از ابتدای ماه نوامبر آغاز کنیم.

شجاعی درباره چگونگی صعود به لیگ صحبت می کند: نیمه متمرکز و احتمال همه مسابقات در تهران برگزار می شود که پروتکل های سلامتی را نقض می کند. هر تیم هفته ای دو بازی دارد که می تواند پنجشنبه و جمعه انجام شود. در صورت تور ، تیم هنوز باید هزینه سفر و اقامت را پرداخت کند ، بهترین راه برای برگزاری مسابقات در تهران ، زیرا کنترل اوضاع در شهرهای ذکر شده دشوارتر است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا