برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

چگونه یک برنامه را کرک کنیم

با توجه به اینکه کشور ما تحریم شده؛ نمی توانیم خیلی از برنامه های کاربردی را بصورت قانونی استفاده نماییم و لایسنس برنامه ها را تهیه نماییم مجبور به کرک کردن آن ها هستیم. توجه داشته باشید که اگر شرایط استفاده قانونی از این برنامه ها یا برنامه هایی که توسط مهندسان ایرانی و در کشور خودمان ساخته شده را دارید حتما به صورت قانونی استفاده کنید تا زحمت های مهندسانی که برای ساخت این برنامه ها وقت صرف کرده اند هدر نرود.

با این حال با توجه به این موضوع که ایران از قانون منع کپی رایت پیروی نمی کند (از مزایی در ایران بودن) هیچ مشکلی در استفاده از نرم افزار ها به صورت غیر قانونی نرم افزار ها برای شما پیش نمی آید.

البته من خودم به شخصه به نرم افزار های اوپن سورس و منبع آزاد اعتقاد دارم اما دیگه از اونجایی که دستمون هم در ایران برای پرداخت خیلی از نرم افزار کوتاه هست نمیشه از راه قانونی وارد شد و ناچارا می بایست کرک کرد نرم افزار رو.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که کرک با هک کردن متفاوت است ولی شاید کمی نزدیک بهم باشند اما کسی که کرک میکند را کرکر می‌گونید نه هکر؛ کرک کردن رد شدن از قفل هایی است که سازنده یک برنامه برای کسب درآمد روی برنامه خود گذاشته است.

به یاد داشته باشید که همه برنامه ها از ابتدا قفل نیستند مثل بعضی از برنامه هایی که محدودیت زمانی استفاده دارند بطور مثال یک ماه شما می توانید از آن ها رایگان استفاده کنید و بعد از یک ماه باید هزینه برای ادامه استفاده کردن را پرداخت کنید، این نوع محدودیت ها را اکثرا باید قبل از استفاده از برنامه کرک کرد.

همچنین بخوانید:

همانطور که توضیح دادیم محدودیت های برنامه ها برای استفاده متفاوت می‌باشد برخی از آن ها را از ابتدا شروع برنامه باید هزنیه پرداخت کرد و برخی دیگر پس از مدتی استفاده پولی میشوند. نحوه کرک کردن نرم افزار ها مانند محدودیت های مختلفی که داشتند متفاوت می باشد و چند مدل نحوه کرک کردن وجود دارد که در ادامه مقاله کامل آن هارا برای شما توضیح دادیم.

همچنین بخوانید:

در ابتدا بهتر است ویروس کش و اینترنت خود را خاموش کنید تا احیاناً مشکلی در ادامه کار پیش نیاید. فایل exe را نصب کنید و دقت کنید فایل در کجا نصب می شود چون برای جای گذاری فایل کرک به آدرس فایل اصلی نیاز داریم. در ادامه فایل هایی را که در پوشه کرک هستن را در محل نصب برنامه کپی کنید و حالا برنامه قابل استفاده میباشد.

آموزش كرك كردن نرم افزار اندروید | آموزش كرك كردن نرم افزار در ویندوز 10

آموزش کرک کردن نرم افزار با روش keygen

این کد را در قسمتی که نرم افزار می‌خواد میزنیم و از برنامه استفاده میکنیم. شاید قبل از کد گرفتن نرم افزار از شما اطلاعاتی مانند نام یا ایمیل را بخواهد، با خیال راحت این فیلد ها را پر کرده و کد را بزنید.

قبل از شروع آموزش می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید و به صدها نکات و ترفند ویندوز در آموزش ویندوز آشنا شوید.

در معدود مواردی که از این روش استفاده می‌شود نرم افزار در خواست هایی مانند آدرس محل نصب یا فایل با پسوند dll کند؛ تنها کافی است آن فایل را پیدا و انتخاب کنید تا کرک نرم افزار شما کامل شود.

خیلی از نرم افزار هایی که به صورت کرک شده دانلود می‌کنیم در همان سایت یا در فایل دانلود ما توضیحات چگونگی نصب وجود دارد و حتی خیلی نرم افزارهایی مانند فتوشاپ ها ورژن جدید بطورکامل کرک شده اند و نیازی نیست شما کاری جز نصب انجام دهید . اما گاهی پیش میاد که بعد از مدتی استفاده شرکت سازنده متوجه تقلبی بودن کرک ما میشه و دسترسی ما به نرم افزار رو قطع میکنه. برای اینکه خیال ما از کرک نرم افزار راحت باشه میتونیم از طریق ویروس کش کامپیوتر قسمت دسترسی این برنامه را به اینترنت قطع کنیم. راهکار بعدی این است که تاریخ کامیوتر خودمون رو برای نرم افزار تعقیر بدیم و تاریخی بزارید که قبل از انتشار اون برنامه بوده باشه.

بهترین سایت کرک نرم افزار

بسیاری از سازندگان برنامه ها با تولید و ساخت برنامه های مختلف از این طریق اقدام به کسب درامد می کنند. این اشخاص برای مدتی برنامه ها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند و بعد از ان بعضی از امکانات این نرم افزارها را محدود می کنند.

راه های زیادی وجود دارد که شما از این طریق می توانید از نرم افزارهای مختلف به طور رایگان استفاده کنید و دانلود کرک نرم افزار ها یکی از این روش ها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. از طرفی دیگر می توانید از این طریق در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید.

  • http://www.smartserials.com/
  • http://www.keygen.in/
  • http://www.serials.be/
  • http://www.subserials.net/
  • http://www.serials.ws/
  • http://www.crackdb.org/
  • http://www.theserials.com/
  • http://www.cracklib.net/

از کجا بفهمیم نرم افزار کرک شده

روش های مختلفی برای پیدا کردن نرم افزار کرک در گوگل وجود دارد که در ادامه به اموزش کرک نرم افزار می پردازیم. یکی از روش ها استفاده از یک نرم افزار یک مگابایتی است.

یکی از مزایای این برنامه حجم کمتر از یک مگابایتی ان است که قابلیت پرتابل هم دارد. این برنامه از اکثر سایت های منتشر کننده فعال ساز نرم افزارها پشتیبانی کرده و شما با یک جستجو می توانید به همه ان ها دسترسی پیدا کنید.

یکی از دیگر روش ها جستجو در سایت های ایرانی است. برای این کار لازم است ابتدا نام نرم افزار مورد نظر را در گوگل سرچ کنید و کلمه دانلود را به ان اضافه کنید.

بعد از انجام این کار بسیاری از سایت های ایرانی برای دانلود کرک نرم افزار را مشاهده خواهید کرد. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که برای کرک کردن فایل یا نرم افزار باید نسخه دقیق نرم افزار را تایپ کنید.

نرم افزار کرک اینستاگرام

برای کرک کردن اینستاگرام شما به سه چیز نیاز دارید : پسورد لیست ، پروکسی ، نرم افزار کرک. برای کرک اینستاگرام نرم افزارهای مختلفی وجود دارد. یکی از نرم افزار کرک OpenBullet می باشد که کاربردهای مختلفی دارد. این برنامه کرک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید همه وب سایت های اینترنتی را کرک کنید.

این برنامه که open source می باشد توسط یک تیم متخصص امنیت، کدنویسی شده است. از کاربردهای این نرم افزار می توان به تست امنیت سایت های اینترنتی و همینطور کرک اکانت سایت های اینترنتی اشاره کرد.

از ویژگی های این برنامه می توان به قدرت بسیار بالا، سرعت بسیار بالا، ظاهر بسیار شیک، برنامه دارای امکانات همچون ساخت کانفیگ، قابلیت استفاده از کپ مانستر، قابیت حل کردن ریکپچا گوگل، قابلیت تنظیم ترد (بات)، دارای تایمر اشاره کرد.

از دیگر نرم افزارهای کاربردی برای کرک اینستاگرام، برنامه بلک بولت می باشد که یکی از معایب این برنامه رایگان نبودن ان می باشد و شما می توانید نسخه کرک شده این برنامه را از دیجی ام جی دانلود کنید.

در این مقاله سعی کردیم همه نکات کرک کردن نرم افزار را به شما آموزش دهیم و ممنون از اینکه ما را همراهی کردید و با نظراتون به ما در نوشتن مقاله های بهتر کمک کنید.

برای درخواست کرک نرم افزار اینجا کلیک کنید

سوالات متداول

کرک به چه معناست؟

کرک درواقع فایلی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از برنامه ای که در اختیار دارید به طور کامل استفاده کنید و هیچ محدودیتی در استفاده نداشته باشید. برای کرک کردن روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله به طور کامل ان ها را بررسی کرده ایم.

نحوه کرک کردن نرم افزار به چه صورت است؟

 

دکمه بازگشت به بالا