برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

چگونه عطر مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟

هر فرد، مرد یا زن، جوان یا پیر، ممکن است احساسات، اخلاق، رفتار و شخصیت منحصر به فردی داشته باشد. بنابراین با توجه به این مشکل هر فردی سبک و پوشش متفاوتی را برای خود در نظر گرفته و انتخاب می کند.

عطرهای مارک دار یا به عبارتی عطرهای نویسنده که به آنها عطرهای شخصی یا عطرهای نویسنده نیز گفته می شود عطرهایی هستند که شما را به بهترین شکل ممکن معرفی می کنند. یک عطر مشخص معمولاً منعکس کننده خلق و خوی فرد است و می تواند نشان دهنده حساس بودن، صبور بودن، شوخ بودن یا جدی بودن فرد باشد. عطرهای مارک دار به طور کلی می توانند منش و رفتار افراد مختلف را منعکس کنند.

به عبارت دیگر، بوی خاص، بوی همیشگی شماست. در واقع می توان گفت عطری که همیشه می خرید و تمام افرادی که به شما مراجعه می کنند به خاطر بوی آن عطر شما را به یاد می آورند یا اگر جایی عطر شما را استشمام کنند، خاطرات شما در ذهنشان باقی می ماند. تشکیل می شود. , بوی امضای تو مهم است.

امضای عطر نشان دهنده شخصیت و استایل شما و نحوه پوشیدن آن است. در واقع، فردی که ابتدا شکل بدن شما را می بیند و سپس عطر را استشمام می کند، متوجه می شود که با چه جور آدمی سر و کار دارد.

بنابراین انتخاب یک عطر امضا یک انتخاب مهم و ضروری برای استایل شماست، زیرا باید عطری را برای امضای خود انتخاب کنید که با رفتار، شخصیت، پوشش و ویژگی های حرفه ای شما همخوانی بیشتری داشته باشد.

یعنی هر فردی باید عطر مخصوص به خود را داشته باشد، یعنی اثر و خط بوی خاص عطر دائمی او در هر زمان و هر کجا که باشد باقی می ماند. بنابراین همه با استشمام آن رایحه خاص را به یاد خواهند آورد.

یک مدرسه عطرسازی امضا کننده این قانون را ایجاد می کند، حتی اگر شخصی گاهی اوقات یک عطر معمولی استفاده نکند، خاطره عطر امضای او همچنان برای همه باقی می ماند.

کمی عطر که با روحیه و احساسات درونی شما مطابقت داشته باشد برای تقویت انرژی شما کافی است. برای انتخاب یک عطر سفارشی باید در بهترین حالت روحی و روانی باشید تا بتوانید از بین هزاران عطر موجود در بازار، انتخاب نهایی درستی داشته باشید.

رایحه شخصی شما رایحه لطیفی است که هر روز شما را احاطه می کند و حس بی نظیری از راحتی و شادی را القا می کند. البته فراموش نکنید که عطرهای برخی افراد را نمی توان در یک عطر جمع کرد و عطرهای بی نظیر و منحصر به فرد زیادی وجود دارد.

اما پیدا کردن یک عطر خوب نیز بسیار مهم است. عطر پیدا کردن یک عطر خاص مانند یافتن یک شلوار جین مناسب برای پوشیدن روزمره است. اگر 100% از انتخاب خود مطمئن نیستید، مطمئنا از خرید خود پشیمان خواهید شد و دوباره خرید خواهید کرد.

این مقاله با توضیح چند ترفند ساده به شما یاد می دهد که چگونه بهترین عطر طراح را برای خود انتخاب کنید. توجه به این تکنیک ها به شما کمک می کند عطر مناسب را انتخاب کنید و بهترین عطر را برای امضای دائمی خود بخرید.

1- غذاها و فصول مورد علاقه خود را کشف کنید

بر اساس نتایج تحقیقات، 80 درصد غذا از حس بویایی می آید. بنابراین هنگام سرماخوردگی می توانید طعم غذا را به خوبی بشناسید، بنابراین حس بویایی شما ضعیف می شود.

راشل تن برینک، مدیر و موسس موسسه سنتبرد می گوید: عطرهای مورد علاقه شما در عطر مورد علاقه شما پنهان شده اند. در نتیجه عطر مورد علاقه شما بسیار به رایحه مورد علاقه شما بستگی دارد. علاوه بر این، فصول و خاطرات مورد علاقه ما نیز با رایحه های مورد علاقه ما همراه است.

چگونه عطر تولید کنیم؟ به عنوان مثال، اگر عاشق فصل تابستان هستید، یعنی عاشق بوی دریا، خاطرات سفرهای ساحلی، بوی لوسیون ضد آفتاب و بوی شربت سرما هستید. همچنین اگر به فصل بهار علاقه دارید، به این معنی است که بوی گیاهان تازه کاشته شده، عطر گل های معطر و رایحه های مرتبط با سرسبزی و طراوت طبیعت و چوب را دوست دارید.

بنابراین اگر عاشق تابستان هستید، همیشه می توانید از رایحه ای که یادآور خاطرات ساحلی است لذت ببرید و با عطرهای این دسته رابطه خوبی برقرار کنید. این اصل است. پس در انتخاب عطر امضای خود به این اصل توجه ویژه ای داشته باشید.

2- گهگاه عطرهای جدید را امتحان کنید

تغییر ذائقه در تمام زمینه های زندگی یک پدیده طبیعی تلقی می شود. اگر در تمام طول عمرتان عاشق نوع خاصی از عطر بوده اید، ممکن است در سنین مختلف زمانی که یک عطر جدید را امتحان می کنید عاشق آن شوید. مطالعات نشان می دهد که استفاده از هر نوع عطر با توجه به تغییر فصل و تاثیر آب و هوا متفاوت است.

به عنوان مثال، شما می توانید آن را زمانی که هوا گرم است استشمام کنید، اما زمانی که هوا سرد است، این بو شما را راضی نمی کند. شیمی بدن نیز تغییر می کند و در نتیجه بوهای مختلف می تواند در زمان های مختلف به طور متفاوتی روی پوست شما ظاهر شود.

بنابراین اگر می‌خواهید یک یا چند رایحه خاص را انتخاب کنید، بهتر است کمی استراحت کنید و پس از استفاده مداوم، یک رایحه جدید را امتحان کنید. به این ترتیب می توانید عطر امضای مناسبی را برای استفاده مداوم خود انتخاب کنید که هرگز از آن خسته نخواهید شد.

3. تمرکز کلید اصلی انتخاب است

به عطرهایی که تاکنون انتخاب کرده اید و عطرهایی که هر روز استفاده می کنید فکر کنید. این عطرها چه رایحه‌هایی با هم دارند و چه رایحه‌های مورد علاقه شما در سایر عطرهایتان وجود ندارد؟ به تفاوت غلظت عطر از نظر رایحه، ادو پرفیوم یا ادو تویلت توجه کنید.

ساختار رایحه عطرها کمی سنگین تر از توالت فرنگی است و به همین دلیل توالت فرنگی برای استفاده روزانه مفید است و بوی قوی و شاداب تری دارد. معمولاً مقابله با بوی توالت برای مدت طولانی در طول روز بسیار آسان است.

شاید دلیل اینکه نمی توانید بوی عطر را برای مدت طولانی تحمل کنید، غلظت آن باشد. بنابراین دفعه بعد که یک عطر امضا خوب و ماندگار انتخاب کردید و تصمیم به خرید آن گرفتید، حتما روی رایحه و غلظت عطری که انتخاب می کنید بیشتر تمرکز کنید.

4- شخصیت خود را کشف کنید

همانطور که مدل لباس شما، حتی رنگ لب ها و کفش های شما نشان دهنده شخصیت و شخصیت شماست، رایحه عطر شما هم روحیه شما را بیدار می کند و روحیه شما را القا می کند. عطر شما باید به عنوان راهی برای بیان شخصیت و شخصیت شما انتخاب شود و نه برای اهداف دیگر، اگرچه کارشناسان معتقدند که شما می توانید برای تقویت و بهبود استایل خود نیز با عطرهای خود بازی کنید.

به عنوان مثال، اگر خجالتی هستید، به دنبال عطرهایی باشید که کمی اجتماعی بودن شما را نشان دهد، به این ترتیب راهی برای جلب توجه دیگران بدون گفتن یا گفتن پیدا کرده اید، بنابراین بدون اینکه متوجه شوید مودب خواهید بود. فرد اجتماعی.

حتی اگر اهل معاشرت و معاشرت باشید به طوری که گاهی اطرافیانتان را خسته می کنید، می توانید از رایحه ای ملایم و لطیف استفاده کنید که خلق و خوی شما را تغییر می دهد و شما را آرام می کند.

5- به خودتان زمان برای انتخاب بدهید

برای انتخاب عطر باید زمان بگذارید وقتی عطرهای مختلف را امتحان می کنید، بسته به گروه رایحه و غلظت آن، هر کدام به زمان مشخصی برای نشان دادن نیاز دارند. قبل از صرف هزینه زیاد برای یک عطر ماندگار، بهتر است آن را چندین بار در روزها و زمان های مختلف امتحان کنید.

برای امتحان عطرهای مختلف لازم نیست به عطرفروشی بروید بلکه می توانید از عطرهای دست ساز یا مینی عطر و عطرهای مینی استفاده کنید. به این ترتیب می توانید با خیال راحت بوی عطر را در زمان های مختلف تست کنید و پس از اینکه مطمئن شدید عطر را به عنوان رایحه امضای خود انتخاب کرده اید، آن را خریداری کنید.

6- قبل از خوردن صبحانه عطر بزنید

اگر می خواهید امضایی را انتخاب کنید، باید واقعاً باور داشته باشید که در هر شرایطی احساس خوبی به شما می دهد. به گفته کارشناسان و متخصصان رایحه درمانی، اگر می خواهید مطمئن شوید که رایحه با خلق و خوی شما مطابقت دارد، صبح که از خواب بیدار می شوید، آن را استشمام کنید.

در واقع، وقتی صبحانه می خورید، به خصوص اگر قهوه می نوشید، واقعا نمی توانید تشخیص دهید که بوی عطر حال شما را خوب می کند یا نه. البته به یاد داشته باشید که اگر هنگام بیدار شدن از خواب مشکلی دارید که باعث گرفتگی بینی می شود، ابتدا راه های هوایی خود را برای بوی عطر بشویید.

این به شما درک بهتری از نوع عطری می دهد که برای استفاده روزمره مناسب است و حتی اگر عطر را در رختخواب خود استشمام کنید، آزارتان نخواهد داد.

7- یک عطر برای هر شخصی متفاوت است

فراموش نکنید که هر عطر بسته به محل زندگی، نوع پوست و زمان استفاده برای هرکسی می تواند متفاوت باشد. مثل این است که دو نفر به یک اثر هنری نگاه می کنند اما نظرات متفاوتی در مورد آن دارند.

به عنوان مثال، شما ممکن است به عطرهای گلی و گیاهی حساسیت داشته باشید، اما وقتی دوستی بوی گل و گیاه می دهد، احساس کنید که چقدر آن رایحه را دوست دارید. حقیقت این است که با وجود اینکه عاشق بوی عطر دوستتان هستید، اما ترکیب رایحه و شیمی بدن آنها را دوست دارید، نه فقط رایحه را.

بنابراین برای خرید و انتخاب عطر امضای خود باید ببینید کدام عطر با توجه به محیط زیستی و زندگی شما بهترین عطر را دارد و بهترین حالت را در روز شما ایجاد می کند.

8 – سن خود را در نظر بگیرید

اگر در پانزده سالگی عطر را دوست داشتید، دلیلی وجود ندارد که آن را بپوشید یا از رایحه آن خوشتان بیاید. معمولا همه چیز را تغییر می دهد. در سنین جوانی ممکن است بوی شیرین را دوست داشته باشید، اما اکنون که چهار ساله هستید، بوی تلخ را دوست دارید.

در انتخاب رایحه خاص خود به سن خود توجه کنید. وقتی در دهه بیست زندگی خود هستید، خیلی به رویاها فکر می کنید، بنابراین فانتزی را دوست دارید و رویا بوی زیادی می دهد. اما وقتی بالغ می شوید، قطعا عطرهای قانونی و جدی را بیشتر دوست دارید. بنابراین رایحه امضای خود را بر اساس ترجیحات خود برای سنین مختلف انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا