مطالب میجیک

چهار صندوق خرد اعتبارات زنان روستایی در شهرستان گلپایگان فعال است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حیدر علی گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص وام های اعتباری برای زنان روستایی روستای گلپایگان ، اظهار داشت: در راستای سیاست دولت در زمینه اشتغال زایی در مناطق روستایی ، یکی از برنامه ها ایجاد صندوق های اعتباری خرد برای زنان روستایی است ، ،

وی اظهار داشت: در روستای گلپایگان با مشارکت 30 زن ، صندوق اعتباری برای بانوان روستا ایجاد شده است و دولت 4٪ از تسهیلات را در این رابطه پرداخت می کند. زنان در روستای سعیدآباد از این اعتبار برای خشک کردن یا پردازش محصولات کشاورزی استفاده می کنند. آنها در بازار می فروشند ، که درآمدی درآمدی در جوامع روستایی محسوب می شود.

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان با بیان اینکه جهاد کشاورز با همکاری این ولسوالی برای ایجاد نقش مؤثر در حمایت از زنان ، صندوق های خرد اعتبار برای زنان روستایی و مناطق روستایی ایجاد کرده است ، گفت: در حال حاضر چهار صندوق خرد اعتبار برای زنان روستایی در گلپایگان وجود دارد. هشت جعبه دیگر وجود دارد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: اگر صندوق اعتباری بانوان روستایی در گلپایگان افزایش یابد ، به یک شبکه تبدیل می شود و به صندوق اعتباری زنان در استان متصل می شود که مربوط به صندوق دولت است.

وی تأکید می کند: صندوق های اعتبار خرد برای زنان روستایی یک الگوی اقتصادی پایدار است و توانمندسازی زنان روستایی برای حمایت از خانواده های خود و ایجاد شغل برای زنان روستایی است.

دکمه بازگشت به بالا