مطالب میجیک

چهارمین شکست متوالی هندبالیست‌ها در قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال بانوان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مقابل تونس شکست خورد.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در نخستین دیدار از مرحله جام ریاست جمهوری جوانان جهان امروز یکشنبه از ساعت 13:15 به مصاف تونس رفت و با نتیجه 23 بر 26 شکست خورد. این چهارمین باخت متوالی دختران در این مسابقات بود.

شاگردان شفیعیان در مراحل اولیه این مسابقات در گروه A با هلند، رومانی و برزیل همگروه بودند که با اختلاف به سه تیم مغلوب شدند. آنها با این سه شکست در انتهای گروه و در مرحله جام ریاست جمهوری در گروه یک قرار گرفتند و با تیم های سوم و چهارم گروه B برزیل، تونس و شیلی هم گروه شدند. هندبالیست های ایران روز سه شنبه 5 ژوئیه ساعت 10:30 صبح در یک بازی دیگر به مصاف شیلی خواهد رفت.

نتایج تیم ملی هندبال جوانان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان:

ایران 11-34 هلند
ایران 15-33 رومانی
ایران 22-30 برزیل
ایران 23 – تونس 26

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال دختران جوان از 30 ژوئن تا 10 جولای به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود. در این مسابقات 32 تیم حضور دارند.

آسمان بدوی، فاطمه مرهیس، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده اسحقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده قسنفری، عروض بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگله به مسابقات اعزام شدند. .

نشمان شافعیان مربی، مهری لدری مشاور فنی، نسترن ابریشمکار فیزیوتراپ و شادی باقری روانشناس کادر فنی تیم ملی ایران را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا