چشم امید نامزدهای انتخابات به رای زنان با سر دادن شعارهای تکراری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

چشم امید نامزدهای انتخابات به رای زنان با سر دادن شعارهای تکراری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

آژانس خبری بیشتر_ گروه های اجتماعی: هفته گذشته ، یک کارزار انتخاباتی رسمی در کشور آغاز شد. توسط در ابتدا ثبت نام نامزدهایی که می توانند برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخاب شوند ، بسیاری از چهره های برجسته سیاسی کشور در صحنه انتخابات معرفی شدند.

در طول روز ، شاهد جابجایی نامزدهای مختلف در وزارت کشور و ارائه چندین برنامه ، سیاست و محور کاندیداهای ریاست جمهوری بوده ایم.

در میان تمام شعارهای تبلیغاتی نامزدها ، با توجه به سالهای گذشته و عادات نامزدهای قبلی ، شعارهایی در مورد موضوع وعده های زنان و وعیدها برای بررسی بیشتر این داستان مطمئناً در میان ادعاهای نامزدها در دوره حتی در سخنرانی های کوتاه نامزدها پس از ثبت نام در خود انتخابات ریاست جمهوری ، شاهد وعده ها و شعارهای نامزدهای انتخاباتی در این زمینه بوده ایم ، اما اکنون ، در انتخابات قبلی ، نامزدهای مختلف بارها و بارها مسائل زنان را بهانه ای برای خود قرار داده اند.

بازار داغ است وعده

اکنون ، همانند آن دوره ، برخی از نامزدها از روش نمایندگی دوره قبلی در دوره قبل پیروی کرده اند و به نظر می رسد برخی بر اساس صدای زنان در کشور رأی داده اند. همچنین او حتی در دوره های قبلی ریاست جمهوری نیز مسائل زنان را در نظر گرفته است ، حتی اگر قول های زیادی داده باشد در باره پرداختن به وضعیت حقوقی زنان بعد از انتخاب او قول های قبلی خود را فراموش کرد و حرفه ای بودن همان شعار باقی ماند

به همین منظور ، به گفته برخی نامزدها در این دوره از انتخابات ، این مسائل مربوط به زنان بود نگاهی بیاندازید ما برای دیدن نامزدهای زن در برنامه انتخابات رفتیم.

طی چند روز گذشته ، علی مطهری معاون بعدی مجلس بوده است ثبت نام وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری با خبرنگاران درباره برخی محورها و برنامه های خود صحبت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود در مورد زنان گفت: من در زمینه زنان مشکل بزرگی ندارم. مثلا ورود بانوان به استادیوم های ورزشی جز شنا و کشتی مشکلی ندارد و متأسفانه ما این مشکل را ایجاد می کنیم.

وی افزود: ورود بانوان به استادیوم های فوتبال و والیبال و مواردی از این دست در برخی از ترتیبات مشکلی ندارد ، می توان این کار را انجام داد و مدت هاست که این مشکل را نداریم. همچنین ، دوچرخه سواری بانوان به هیچ عنوان موضوع تضمینی و مرجعی ندارد تقلید او نمی تواند بگوید دوچرخه سواری زنان ممنوع است و فقط با بررسی جلد نمی تواند چیزی را ممنوع کند.

در کمتر از دو سال 180 درجه بچرخید!

مطهری ادامه داد: ما نباید در مورد زنان بی مورد اغراق کنیم و حتی مسئله حجاب و پوشش اسلامی هم اکنون و به طور کلی اکثریت مسئله ما نیست. انتخاب و او معتقد است که مشکل را درک کرده است ، اما تعداد نسبتاً کمی از آنها هستند که حجاب را می بینند و حتی ممکن است آن را سرپوش بگذارند. کامل او هیچکس ندارد و دولت کاری با او ندارد و ما نباید بیهوده موضوع را تحت فشار قرار دهیم.

برابری بین زن و مرد همیشه در گذشته وجود داشته است جزیره او شعار کاندیدای ریاست جمهوری است و نامزد با گرفتن این طناب پوسیده سعی در جلب توجه دارد.

مشکل ورود زنان به استادیوم ها یکی از دلایل سال های اخیر بوده است تکرار در آن را به ارمغان بیاورد و اکنون حساسیت جامعه به ابزاری برای جلب و جلب صدای نمایندگان تبدیل شده است. حتی حسن روحانی ، رئیس جمهور فعلی ، در انتخابات سال 96 بارها در شعارهای خود به این موضوع اشاره کرده است قول بده این یک امر مسلم است.

اما از زمان تصدی وی هیچ اقدامی صورت نگرفته است چرا که نه و بسیاری از وعده های معنوی در مورد زنان همان تبلیغات است.

مطهری در پاسخ به س aboutالات کابینه خود پاسخ داد انتخاب وی گفت: “من به دولت ائتلاف اعتقاد دارم و تعصب گروهی ندارم.” همه وعده ها به وزیر بدهید سنی یا زن انتخاب او این کار را کرد ، آن را اشتباه انجام داد. ما باید افراد خوب ، زنان و همچنین اهل سنت را پیدا کنیم. اگر زن و مرد با هم برابر هستند ، زنان باید برابر باشند انتخاب ورزش

برابری بین زن و مرد همیشه در گذشته وجود داشته است جزیره او شعار کاندیدای ریاست جمهوری است و نامزد با گرفتن این طناب پوسیده سعی در جلب توجه دارد.

باید از ظرفیت زنان استفاده شود! (بولا-بالی خیلی شعار)

مصطفی کواکبیان ، نامزد ریاست جمهوری و سایر نمایندگان مجلس نیز چند روز بعد در یک نشست خبری شرکت کرد ثبت نام وی در وزارت کشور با اشاره به توجهی که در کشور به زنان شده است ، گفت: “بعد از چند سال ، هنوز تعریف درستی از مردان سیاسی و مذهبی بدست نیاورده ایم.” زنان در انتخابات ثبت نام او این کار را کرد اما وکلای هیئت امنا با این اختلاف نظر داشتند. وقتی باید از ظرفیت زنان استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت زنان در موضوعات علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و … یکی از اصلی ترین موضوعات است خیلی خواسته های زنان در جامعه از قبل وجود داشته است ، اما تجربه در یک سال گذشته نشان می دهد که این ظرفیت اغلب نادیده گرفته می شود و نمایندگان در لیست وزرا و کابینه تمایلی به استفاده از این ظرفیت ندارند. به نظر می رسد که اکثر کاندیداهای جوان واقعاً به ظرفیت زنان در زمینه انتخابات عمومی توجه دارند و زنان در جامعه بیشتر مرکز بحث کاندیداها در زمان انتخابات هستند.

مسعود پزشکیان کاندیدای دیگر است 1400 در چند روز گذشته ، او برای شرکت در وزارت کشور بوده است.

به زنان خود ایمان داشته باشید!

وی درباره اعتماد به نفس خود با زنان گفت: “وقتی با شوهرم آشنا شدم ، هر دو ما دانشجوی پزشکی بودیم.” ما با هم هستیم و به او کمک می کنیم. او جراحی شد و من با او وارد شدم و معتقدم همانطور که بسیاری می گویند ، زنان نمی توانند. اما حتی اگر چهار فرزند داشته باشید ، دو فرزند از بعد ملی هستند جزیره ما به مردمی تبدیل شده ایم که برتری دارند و معتقدند که ما با هم هستیم و با هم ، می توانیم بهترین کار را انجام دهیم و مهمترین علم را کسب می کنیم ، و این برای من افتخار است ، و من فکر می کنم که زنان خودشان را باور دارند ، کمتر از مردان مذکر است.

افزایش حقوق اجتماعی و ایجاد آزادی های ویژه برای زنان در کشور موضوعی است که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است لعاب های با نامزد ریاست جمهوری متفاوت به نظر می رسد

وی افزود: این بستر لازم نیست برای تکامل و نشان دادن خود آماده باشد. ساختار صحیح بگذارید تختخواب برای رفاه و توانایی زنان آماده نباشد. ما قطعاً این پلتفرم را راه اندازی خواهیم کرد و حتی در بسیاری از جاها می تواند از ما بهتر باشد درست تر از ما اقدام کن

دکتر ادامه داد: با یاتاقان با دانش و قدرت جوانان غیر ماهر ، نمی توانیم از این وضعیت فرار کنیم. نه اینکه کسانی که کشور را اداره می کنند زندگی می کنند و باعث این وضعیت می شوند ، ما می خواهیم یک کشور را با افرادی بسازیم که بودند ، ما باید به زن و مرد جوان اعتماد کنیم و معتقدیم 50٪ جمعیت جامعه را شامل می شود.

به طور کلی ، شعارهایی مانند استفاده از ظرفیت زنان در دولت کشور ، اختصاص 30٪ پست های مدیریتی به زنان ، افزایش حقوق اجتماعی و ایجاد آزادی های ویژه برای زنان در کشور ، موضوعاتی است که در سال های اخیر برجسته شده است. لعاب های با نامزد ریاست جمهوری متفاوت به نظر می رسد.

داوطلبان را مدام فراموش کنید!

اظهاراتی که نشان می دهد آمار از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور اغلب فراموش می شود.

برعکس ، علیرغم تمایل به انتخاب کاندیداها ، مسائل عمده زنان ، مانند بیمه سر زنان و زنان خانه دار ، مرخصی زایمان ، ارائه تسهیلات برای مادران شاغل ، ایجاد شرایط کار برای زنان ، نگرانی برای سلامت زنان و غیره تقریباً نادیده گرفته می شوند دولت های مختلف باید دید که نامزدها در این دوره از کلمه کلیدی “زنان” برای ایجاد جنجال انتخاباتی تا چه حد استفاده می کنند و آیا در عمل آیا برنامه ای برای پرداختن به موضوعات مهم زنان در جامعه دارند.

دکمه بازگشت به بالا