چرا همسایگان ما نمی توانند آزاد باشند؟

چرا همسایگان ما نمی توانند آزاد باشند؟

جوامعی که فرهنگ شهروندی آنها در فرهنگ چندزبانه محوری است. اما در حالی که وسیله ای که بازیگران اصلی اجتماعی (تصمیم گیرندگان و تأثیر گذاران) همچنان صحبت می کنند ، حمایت و جمع گرایی راه را برای خشونت و تجدید حیات هموار می کند. الهام گرفته منظور از دستگاه فرهنگ چیست؟ بگذارید این را با استعاره نشان دهیم. آیا تا به حال فرصتی برای فکر کردن به وجود آورده اید که چرا روحانیون از اقشار مختلف زندگی ، فارغ از پیشینه فکری خود ، در نهایت احساس می کنند که نزدیک یکدیگر هستند؟ شاید یکی از دلایل این امر این باشد که آنها “مرتباً کتاب ها را می خوانند”. کتاب ها ، سخنرانی ها ، مقاله ها و مقالات شباهت هایی با یکدیگر دارند. اگرچه آنها موافق نبودند ، اما همیشه در تعامل و صبور بودن با خود بودند.

لیبرتی همچنین متن ، پرونده ها و محتوای خاص خود را دارد. طی قرن ها ، این اطلاعات تکامل یافته و به پیوند فکری نخبگان تبدیل شده است. افراد نخبه ، از جمله نویسندگان ، روزنامه نگاران ، هنرمندان ، هنرمندان و کارآفرینان برای تهیه پاسخ به نیاز به اسکریپت ها و مطالبی را دارند دولت و الکل. تاریخ شوروی نشان می دهد که مارکسیسم نه تنها ذهن کمونیست های شوروی را ایجاد کرده ، بلکه در مدارس ، رسانه ها ، اقتصاد ، دانشمندان و حتی شهروندان عادی نیز نوشت. چیزها نسخه خطی و محتوا همچنین بر اصول کلی کشاورزی ، تجارت و مدیریت تأثیر می گذارد. تجربیات مشابه در اروپای غربی و آمریکای شمالی با استقلال ژان بودن (1530-1596) آغاز شد و با نوشته های ج گورگن هابرماس (1929-1929) ادامه یافت. اگرچه دمکراسی در فرانسه ، آلمان ، آلمان ، ایتالیا و ایالات متحده کاربردهای بسیاری دارد ، اما اغلب دارای اصول و اصطلاحات اساسی است.

چگونه فردی مستقل است و به طور مستقل رفتار می کند ، اما حداقل یکی از صدها اثر مهم را نمی خواند:

توافق نامه دریایی (1762)
ژان ژاک روسو

انتشارات فدرال (1780)
الکساندر همیلتون

استقلال آمریکا (1835)
الکسیس د توکوویل

آزادی زندگی (1859)
جان استوارت میل

آزادی و آموزش (1916)
جان دیوی

امور مالی ، مردم و آزادی (1942)
جوزف شوپتتر

منشا توتالیتاریسم (1951)
هانا آرنت

دستورالعمل آزادی (1956)
رابرت A. دال

تاریخ اجتماعی دیکتاتوری و آزادی (1966)
بارتنتون مور جونیور

او توسعه اقتصادی (1979)
فرناند برودل

تصور کنید که حدود 20،000 تا 30،000 عضو یک نخبه ملی از جمله سیاستمداران ، نویسندگان ، سیاستمداران ، دانشمندان ، روزنامه نگاران و غیره وجود دارد. کارآفرینان ، این کتاب (و مانند آن) را در کلاس بخوانید و با معلم صحبت کنید. . چنین اسکریپت هایی از نظر کیفیت و درک بسیار مشابه هستند. مطالعه تاریخ اروپا ، آمریکای شمالی و ژاپن نشان می دهد که ارزشهای مشابه نخبگان فرهنگی شده اند. کتاب های نخبگان اغلب جهانی می شوند و بعداً کاملاً شناخته شده و فراموش شده به نظر می رسند.

وقتی ما تاریخ اجتماعی و سیاسی زندگی خود را مطالعه می کنیم ، هیچ ابعاد فکری در بین نخبگان وجود ندارد. از زمان قاجار به بعد ، هر یک از گروههای اصلی که مورد بررسی قرار می دهیم مهارتهای مختلفی دارند که هر کدام اعتقادات و شرایط زندگی و عملکردهای خود را در مدارهای خاص خود دارند. در گذشته انواع مختلفی از ادبیات وجود داشت که برخی از آنها بحث برانگیز بودند. در زمان پهلوی ، نخبگان داستان های ادبی باستانی بودند ، در حالی که بخش قابل توجهی از نویسندگان و محققان به ادبیات چپ اعتقاد داشتند و در همان زمان ، کارگران صنعت بر این باورند که آزادی و تجارت همیشه وجود داشته است ، حتی از سال 1313 تا 1320. از سال 1348 تا 1357 همه ارائه ها ، قانونگذاری ها و رژیم های کلان دو نفر به آنها امتیاز می دهند. در مقابل ، بسیاری از نخبگان فرانسه دانشگاهی را به اتمام رسانده اند که در آن اقتصاد ، سیاست و قانون تدریس می شود (علوم پو). با این حال ، کتاب ها ، مقاله ها و کتاب های مربوط به دموکراسی در 120 سال گذشته در تاریخ اجتماعی و سیاسی ما به طور گسترده در منطقه پخش شده است. حرفه ای ، و هیچ یک از مقالات اصلی نویسندگان ، روزنامه نگاران ، احزاب سیاسی ، دانشگاهیان و غیره. سرمایه گذاران تغییر نکرده اند. تحقیقات انفجاری ، تدریس و دموکراسی منجر به ترکیبی از اعتماد و اطمینان نمی شود و در نهایت برای اقدامات نخبه است.

طی قرون متمادی ، چهار شاخه از دین ، ​​ملی گرایی و دموکراسی در حوزه های اجتماعی و سیاسی وجود داشته است. اگرچه از بعضی جهات ، همپوشانی این چهار حلقه غیرقابل تصور است ، اما در بیشتر موارد ، آنها فردیت یکدیگر را به همراه دارند و از همه مهمتر ، هر کدام شکل خاص خود را دارند ، کتاب و کتاب به عنوان مثال ، اکنون هرکدام پاسخ سوالات مهمی در مورد توسعه دارند که نمی توان برای آنها حساب کرد و به سیاست تبدیل شد. در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم و در این احکام که ما باید به عنوان یک مردم اداره کنیم ، آیا باید “همیشه ثروتمند شویم”؟ دلیل اصلی ارتباط مداوم در تدوین سیاست ها و فرآیندهای تصمیم گیری در جامعه ما عدم شفافیت در اطلاعاتی است که جمع می شوند. کل مفهوم نخبگان. اتفاقی که می تواند رخ دهد بین مدرک تحصیلی از دانشگاه کمبریج در انگلستان است که از یک طرف روی برنامه حسابداری و امور مالی و یک شریک زندگی در زمینه آموزش کار می کنند. در مورد حوزه علمیه دیگران؟ دو عضو نخبه ملی هم متن و هم فیلمنامه را می خوانند و در اصطلاحات و اصطلاحاتی مانند توسعه ، فرهنگ ، وضعیت اجتماعی تفاوت هایی وجود دارد در سراسر جهان ، ایجاد ثروت و دادخواهی ، برخی از آنها حتی ممکن است نامشخص باشند. سرانجام ، هنگامی که ده یا پانزده هزار نفر در نیروهای مختلف کمکهای مهمی انجام می دهند ، آنها بطور منظم از تغییرات کلی ، مبهم و تغییر در کار روزانه استفاده می شوند. و بالا و پایین ، و مسیرها و معادلات را انجام دهید.

دموکراسی چشم اندازهای خود را بر روی مردم ، مردم ، زمان ، بهره وری ، رسانه ها ، قدرت ، منافع عمومی ، ثروت ، آزادی ، سازماندهی و جهان گسترده دارد. اگرچه این اصطلاحات و عقاید لزوماً صحیح نیستند ، اما آنها مجموعه ای اصولی دارند. به عنوان مثال دموکراسی ، ریشه عقاید مختلف را به رسمیت می شناسد و آن را “حق” مردم برای داشتن نظرات متفاوت می داند. بسیاری از شهروندان جهان سوم از این قانون چشم پوشی می کنند. به یاد می آورم یکی از ساکنان داووس 2015 که از وزارت امور خارجه آلمان بود ، در حالی که به یک میلیون آواره سوری گزارش می داد ، که دولت آلمان با دانشگاه الازهر توافق نامه ای را امضا کرده بود در مصر برای آموزش 120 مفتی برای مهاجران مسلمان سوریه و اعزام آنها به آلمان. . قبل از اینکه به یک سیستم سیاسی بدل شود ، راهی برای تفکر درباره وضعیت مذهبی مهاجران مسلمان در آلمان بود.

یكی از اصلی ترین دلایلی كه جامعه ما را از استقلال در می آورد ناشناخته بودن بسیاری از نویسندگان ، روزنامه نگاران ، دانشگاهیان ، سیاستمداران و … است کارآفرینان به زبانهای خارجی مانند انگلیسی ، فرانسوی و عربی. مطالعه متون و نوشتارهای هر موضوع به زبان آن علیرغم بهترین تعریف آنها بی نظیر است. حس کلمه و معنی در ترجمه از بین می رود و مشخص نیست که آیا خواندن نسخه خطی برای نویسنده واقعیت ها و سبک آن آشناست. در کنار مطالعه دقیق و درک مطالب و نوشته های دنیای ادبی ، اعتقاد و تجسم فرهنگ نسخه خطی از دیگر چالش های ساخت تا دنیا کار را ببیند. به عبارت دیگر ، مطالعه دموکراسی با دموکراسی دو چیز متفاوت است. با بررسی سیستم دموکراتیک ، به نظر می رسد تا زمان برقراری دموکراسی ، عمل دموکراتیک رخ نخواهد داد.

ژاپن و آلمان هر دو به عنوان یک سیستم عمل می کنند. ماهیت استنباطی و فکری دو کشور تحت تأثیر عقاید مختلف در لایه های مختلف نخبگان هر دو کشور است. باورهای عادی ، تحت تأثیر متون و مقالات مشابه و مطالعات مختلط. کلمه آزادی در فرهنگ ما معمولاً در گفتار و زبان به کار می رود و هیچ پشتیبانی تاریخی یا دانشگاهی ندارد. اگرچه ما انتظار داریم که در سال های آینده ادبیات بیشتری وجود داشته باشد ، اعتصاب بعدی دموکراتیک است. تا زمانی که دموکراسی (حتی در کره جنوبی و شیلی) در جامعه برقرار نباشد ، آرزوهای دموکراسی تحقق نخواهد یافت. در سال 2001 به یک فعال سیاسی اشاره کردم: شما یا به دنبال اصلاح سیاسی یا دموکراتیک هستید ، یا کتابهای دموکراسی را نمی شناسید ، یا نمی دانید زندگی شما با 5٪ مذهب نخبه کشور ، نمی توان دموکراسی برقرار کرد. دموکراسی به فرایند طولانی آموزش ، یادگیری و درک اصول دموکراتیک نیاز دارد. تنوع زیادی و حتی درگیری فکری بین نخبگان این افراد وجود دارد. ایمان بسیار کمی به استقلال نخبگان وجود دارد و هیچ پایه قانونی برای آن وجود ندارد. دموکراسی را نمی توان از طریق سخنرانی ها و جلسات به دست آورد. متن و محتوای آن ابتدا باید در مسئولیت پذیری نخبگان به حساب بیاید.

علاوه بر این ، این زندگی در طبیعت آنقدر متنوع بوده است که برای پذیرش دمکراسی و گذر از نسلی به نسل دیگر ، نیاز به ایجاد تغییرات چشمگیر در آموزش و پرورش دارد. . بی دلیل نیست که طی 120 سال گذشته ، مواضع دموکراسی ، استقلال دموکراسی ، آزادی و اصولاً تغییر نتوانسته است. یکی دیگه یکی از دلایل اصلی عدم آگاهی اکثر پاسخ دهندگان با کاربردهای نظری تغییر و ساختار است. نخبگان و جامعه ای که با خواندن کتاب و رایج کردن ایده تغییر آرامش ندارند ، نمی توانند منتظر تغییر باشند. کافی است که تاریخ ژاپن و کره جنوبی را با دقت و جزئیات مطالعه کنیم. غیر منطقی نیست که آنها ادعای سهم مساوی از آنچه خوانده است.
* در وب سایت نویسنده منتشر شده است. 15 آوریل 2016

دکمه بازگشت به بالا