برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

چرا باید کوله پشتی ارگونومیک بخریم؟

اگر شما فردی هستید که اغلب از کوله پشتی استفاده می کنید، انتخاب یک کیف مناسب تفاوت بین یک روز راحت و یک روز سخت را برای شما ایجاد میکند.

کوله پشتی در حقیقت وسیله قابل اعتمادی است که به ما کمک می کند لوازم و وسایل موردنیازمان را از نقطه ای به نقطه دیگر برسانیم و وقتی به همه چیزهایی که در اطراف آن هستیم فکر می کنید، منطقی است که برای حمل بار در یک کوله پشتی هزینه کنید.

امروزه به هر کجا نگاه کنید محصولات ارگونومیک به صاحبان آنها کارآیی و راحتی را، ارائه می دهد.

برای کوله پشتی، این به معنی این است که در طول روز راحت هستید، چه بخواهید کیف خودرا به مدرسه، سرکار، مسافرت یا پیاده روی با خود حمل کنید.

اگر شما همیشه آرزو داشته اید که کوله پشتی مدرسه حمل کنید که احساس خوبی داشته باشد یا در چیزی متناسب با آنچه مناسب بدن شماست هزینه کنید، کوله پشتی ارگونومیک می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید.

این سبک مدرن کوله پشتی از بدن شما پشتیبانی می کند، برای حمل وسایل شما کارآمدتر است و در حین انجام کار احساس خوبی دارد.

  1. نباید عرض بالایی کوله پشتی از پهنای شانه هایتان بیشتر باشد. این امر خصوصا باید در مورد کودکان به طور خاص مورد توجه قرار گیرد. چون سیستم ستون فقرات آنها به مراتب آسیب پذیرتر است. متاسفانه این مورد در اغلب کوله پشتی ها رعایت نشده و در کشور ما به صورت متوسط عرض بالایی کوله پشتی های مورد استفاده برای کودکان 1.5 سانتی متر از عرض شانه های آنها بیشتر است.
  2. بندهای کوله پشتی پهن و دارای لایی ضخیم باشند. در این صورت حمل کوله پشتی بسیار راحت تر و از نظر سلامتی دارای ارگونومی مناسب است.
  3. عرض بندها باید متناسب با عرض سر شانه هایتان باشد. نه کوچکتر یا بزرگتر. بندهای نازک با عرض کم در سر شانه ها ایجاد درد کرده و مانع از گردش صحیح خون می شوند که در نهایت منجر به ایجاد بی حسی در ناحیه شانه ها و سوزن سوزن شدن بازوها خواهد شد.
  4. عرض پایینی کوله پشتی باید هم اندازه عرض کمر شما باشد. معمولا این مورد در کوله پشتی های بی کیفیت رعایت نشده و عرض پایینی بزرگتر از عرض کمر است.
  5. باید ارتفاع کوله پشتی با ارتفاع پشت شما تناسب داشته باشد. در صورت عدم رعایت این مورد در بلندمدت به کمردرد مبتلا خواهید شد.
  6. کوله پشتی انتخابی شما باید بندهای قابل تنظیم داشته باشد و باید توجه کنید هنگام تنظیم بندها کوله پشتی در ناحیه پایینی کمر شما قرار نگیرد زیرا باعث فشار بر ماهیچه های شانه و کمر شما می شود و هنگام راه رفتن پایداری شما را کاهش می دهد و فشار تماسی به کمر و پشت رو به طرز عجیبی افزایش می دهد.
  7. کوله پشتی انتخابی شما حتما دارای بند کمری باشد. بندکمری مرکز جرم را به ناحیه لگن منتقل کرده و از فشار بر سرشانه ها کم می کند. لگن دارای آستانه تحمل فشار بیشتری نسبت به شانه ها است. بندکمری همچنین مرکز بار را به کمر منتقل کرده و راحتی شانه ها را تضمین می کند. بندهای کمر همچنین به نگه داشتن بار نزدیک به بدن و حفظ تعادل مناسب در راه رفتن کمک می کنند.
  8. کوله پشتی انتخابی شما حتما دارای لایی در ناحیه پشت باشد. این لایی راحتی را افزایش داده و از تماس اشیاء نوک تیز  مثل کتاب و خط کش و خودکار و … با پشت جلوگیری می کند.

طراحی کوله پشتی | کوله پشتی طبی

چه کوله پشتی برای شما مناسب است؟

برای این‌که در زمان انتخاب کوله پشتی زنانه چرم مناسب دچار اشتباه نشوید لازم و ضروری است که به دنبال پاسخ سؤال عنوان‌شده باشید که به عوامل متعددی بستگی دارد. موارد زیر از جمله فاکتور و گزینه‌های مهمی هستند که در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

 

کاربرد کوله پشتی چرم

مهم‌ترین نکته در راستای راهنمای خرید کوله پشتی چرم، توجه به کاربرد آن است. به‌عنوان‌مثال برخی از کوله‌پشتی‌های دخترانه فانتزی بوده و مناسب گروه سنی کودکان و نوجوانان هستند. بدون شک افراد سن‌ و سال‌دار به سراغ این مدل‌ها نمی‌روند. اگر دلتان می‌خواهد هدیه‌ی مناسبی برای فرزندان و عزیزان خود بخرید که بسیار کاربردی نیز باشد کیف کوله پشتی چرم ایده‌ی مناسبی است. در نتیجه توصیه می‌کنیم قبل از خرید کیف مدرسه پسرانه به کاربرد آن دقت داشته باشید و متناسب با نیازی که دارید بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنید.

هنگام خرید کوله پشتی مناسب به چه ویژگی‌هایی باید توجه کرد؟

  • کوله پشتی که سبک‌تر است، انتخاب کنید.
  • دارای قسمت‌های مختلف برای وسایل باشد طوریکه دانش‌آموز بتواند به صورت متقارن از هر دو سمت چپ و راست آن استفاده کند تا فشار بیشتری به هیچ سمتی از شانه و کمر وی وارد نشود.
  • بند سینه‌ای و کمری داشته باشد.
  • در قسمت‌های مختلف آن (پشت و بندها) از اسفنج استفاده شده باشد.
  • جهت توزیع مناسبتر نیرو، بندهای شانه‌ای پهن باشند.
  • بهتر است جهت حفظ ایمنی در هنگام تردد دانش‌آموز، از نوارهای شبرنگ روی کوله پشتی استفاده شده باشد.ویژگی های یک کوله پشتی مناسب


هنگام استفاده از کوله پشتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • بندهای شانه‌ای متقارن تنظیم شوند یعنی یکی شل و یکی سفت نباشد.
  • حتما بندهای سینه‌ای و کمری بسته شوند.

فروشگاه آنلاین دلرو بهترین فروشگاه انواع کیف، کوله پشتی، چمدان و ساک با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور دارد

دکمه بازگشت به بالا