مطالب میجیک

چالشِ بی‌مربی! – میجیک

میجیک / لرستان “اولین مربی ایرانی که مدال بین المللی وزنه برداری را کسب کرد ، گفت: فقدان مربی هنوز یک چالش است.

در مصاحبه با میجیک ، سیده الهام حسینی اظهار داشت: “علی رغم شیوع تاج گذاری ، من هرگز تمرین را متوقف نکردم و زودتر در خانه و در حال حاضر در ورزشگاه در خانه تمرین کردم.”

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی در حال حاضر ساختار ندارد ، افزود: من در شهر دورود هستم و بعضی روزها در هیئت مدیره و برخی روزها در سالن تمرین می کنم.

حسینی درباره برنامه های تیم ملی گفت: “تاکنون برنامه مشخصی نداریم ، زیرا زمان و مکان در جام ملت های آسیا مشخص نشده است.”

وزنه بردار لرستانی با بیان اینکه یادداشت من قبل از وقوع کرونا بهتر شده است ، افزود: خیلی طولانی نیست که شروع رسمی وزنه برداری بانوان در کشور طولانی تر شود ، اما متأسفانه نبود مربی همچنان یک چالش است.

وی اضافه کرد: “وقتی در شهر دورود بودم ، مجبور شدم بدون مربی تمرین کنم و چون این رشته برای بانوان جوان است ، حتی در استان ما (لرستان) مربی خاصی برای بانوان وجود ندارد.”

حسینی با اشاره به امکانات دورود ، افزود: این امکانات برای حفظ آمادگی عالی است اما برای موفقیت در عرصه بین المللی ما به امکانات بیشتری احتیاج داریم.

اعضای تیم وزنه برداری بانوان را در سطح کشور با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان در شهرستان دورود وجود دارند ، افزود: آنها با استعداد هستند و بدون تردید وضعیت درست است ، ما در خانه بیشتر از آنها خواهیم شنید.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا